Familie - Seizoen 27

Het Medium
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Familie - Seizoen 27

Bericht door Het Medium » di 07 aug 2018, 07:39

Herbert Bruyseels zal na de zomer opduiken in Familie. Het gaat in eerste instantie om een tijdelijke rol waarvoor de opnames al zijn afgerond, maar het zou reeds vaststaan dat hij op een later tijdstip weer terugkeert. Rond dezelfde tijd komt ook David Cantens erbij als de criminele broer van Robyn (Jits Van Belle).

Het Medium

Bericht door Het Medium » vr 19 okt 2018, 07:59

Silvia Claes is vanavond voor het laatst te zien in Familie. Haar personage vertrekt Trudy vertrekt naar het buitenland en voorlopig staat er geen terugkeer op de planning.

LifeInCartoonMotion
Hoe kijk je tv: Analoog (kabel)

Bericht door LifeInCartoonMotion » vr 19 okt 2018, 08:42

Ze deden de laatste jaren ook niets meer met Trudy, dus het zat er zeker aan te komen. Jammer, want het was vroeger wel altijd één van mijn persoonlijke favorieten in de reeks. Spijtig voor Silvia dat ze na 20 jaar moet vertrekken, hopelijk zien we haar ooit nog ergens opduiken.

Familiefan

Bericht door Familiefan » di 30 okt 2018, 19:52

Vanaf deze week zijn de meeste scènes die op tv komen al in Lint opgenomen. Het is ook daarom dat de Foodbar afgebrand is, dan moest dit decor niet meer mee verhuizen naar de nieuwe studio's. Heeft er iemand een idee of er dan een nieuwe Foodbar komt?

Deborah
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Bericht door Deborah » wo 31 okt 2018, 11:30

Familiefan schreef:
di 30 okt 2018, 19:52
Vanaf deze week zijn de meeste scènes die op tv komen al in Lint opgenomen. Het is ook daarom dat de Foodbar afgebrand is, dan moest dit decor niet meer mee verhuizen naar de nieuwe studio's. Heeft er iemand een idee of er dan een nieuwe Foodbar komt?
SpoilerToon
Er zijn sowieso nog figuratie-opdrachten voor de Foodbar, dus ik veronderstel dat dit een gewoon nieuw decor zal worden

vnt reality

Bericht door vnt reality » zo 04 nov 2018, 02:29

Momenteel neemt men al scenes op in de nieuwe Foodbar, die een erg eigentijdse en industriële look heeft. Kan niet wachten om de studio op tv te zien!

Familiefan

Bericht door Familiefan » za 10 nov 2018, 22:03

Is er eigenlijk iemand die weet hoe de nieuwe loft van Rudi en Zjef eruit zien en wanneer deze op tv verschijnt?

Sam_Dp

Bericht door Sam_Dp » di 20 nov 2018, 20:08

Het Medium schreef:
vr 19 okt 2018, 07:59
Silvia Claes is vanavond voor het laatst te zien in Familie. Haar personage vertrekt Trudy vertrekt naar het buitenland en voorlopig staat er geen terugkeer op de planning.
Trudy dook vandaag terug op in Familie.
Ik moet nu wel zeggen dat ik het al vreemd vond dat ze zeiden dat ze niet meer te zien zou zijn want in het verhaal ging Trudy voor enkele weken op bezoek bij Bart in het buitenland.

TeBi

Bericht door TeBi » do 22 nov 2018, 10:42

Sam_Dp schreef:
di 20 nov 2018, 20:08
Het Medium schreef:
vr 19 okt 2018, 07:59
Trudy dook vandaag terug op in Familie.
Ik moet nu wel zeggen dat ik het al vreemd vond dat ze zeiden dat ze niet meer te zien zou zijn want in het verhaal ging Trudy voor enkele weken op bezoek bij Bart in het buitenland.
Het zou maar om een tijdelijke terugkeer gaan, ze zou snel terug naar Bart gaan (en definitief deze keer).

LifeInCartoonMotion
Hoe kijk je tv: Analoog (kabel)

Bericht door LifeInCartoonMotion » di 27 nov 2018, 08:34

Opnieuw vertrekt deze week een vast gezicht: Sarah-Lynn Clerckx beslist om voor haar studies te gaan en zegt haar personage Louise vaarwel. Ze is vrijdag voor het laatst te zien en vertrekt op wereldreis.
SpoilerToon
Volgens vele geruchten en spoilers online verdwijnt ook Marianne Devriese (Evy) deze week.

TeBi

Bericht door TeBi » do 29 nov 2018, 22:12

LifeInCartoonMotion schreef:
di 27 nov 2018, 08:34
SpoilerToon
Volgens vele geruchten en spoilers online verdwijnt ook Marianne Devriese (Evy) deze week.
Klopt, vanavond zagen we een gruwelijk einde voor Marianne Devriese (Evy). De actrice was zelf ook geschrokken van het drastische plot, maar heeft er vrede mee genomen. Ze heeft al een nieuwe look aangemeten en gaat naar de fitness om er gespierd uit te zien voor een nieuwe rol.

Bron: HLN.be

Het Medium

Bericht door Het Medium » do 16 mei 2019, 17:35

Gisteren had Felix Jamaels (Jelle) zijn laatste draaidag voor Familie. Net als Sarah-Lynn Clerckx neemt ook hij afscheid om zich op zijn studies te concentreren.

flora

Bericht door flora » ma 20 mei 2019, 14:52

Spijtig, want ik vond hem wel leuk als Jelle.

Daarentegen geraak ik maar niet gewoon aan de nieuwe Cédric.
Sinds de acteurswissel vind ik dat ze ook zijn karakter volledig veranderd hebben..

Verder denk ik dat Emma uiteindelijk mee zal verhuizen naar Spanje met Lucas (geruchten doen de ronde dat zij de reeks ook zou verlaten), en dat nadien Guido iets met Stefanie zal krijgen (om haar terug in de Van den Bossche clan te integreren, zoals toen met Thomas).

Plaats reactie