De Mol

Wie is de mol?

Peiling eindigde op ma 27 mar 2017, 13:03

Annelies
2
29%
Davey
0
Geen stemmen
Eline
5
71%

Totaal aantal stemmen: 7

Familiefan
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: De Mol

Bericht door Familiefan » do 06 apr 2017, 08:21

Ik vond het alweer een super fantastisch seizoen en ik ben dan ook echt wel super blij dat er volgend (voor)jaar (in 2018) opnieuw een nieuw (6de) seizoen van 'De Mol' op VIER komt. Het programma had ook dit jaar (vooral na een paar (eerste) afleveringen) weer heel veel succes, dikwijls zelfs nog wel wat meer dan vorig jaar, terwijl het programma vorig jaar (lange tijd) tegenover heel wat minder harde concurrentie stond op de andere zenders op hetzelfde uur als 'De Mol' op VIER. De programmamakers en heel de crew hebben duidelijk ook nog inspiratie en (vooral) (heel veel) zin genoeg om nog eens opnieuw een leuk nieuw seizoen te gaan maken voor volgend jaar. Ik kijk er in ieder geval alweer naar uit!

Flora24

Bericht door Flora24 » do 06 apr 2017, 11:32

Ik vond het dit jaar ook heel geslaagd! Het was ook een heel leuke groep; en dit jaar had ik door wie de mol was ;)

Inderdaad super dat er volgend jaar een nieuw seizoen komt; ik hoop wel dat ze na een tijdje niet zoals in Nederland gaan overgaan naar een BV formaat.. Dat zou ik echt veel minder interessant vinden..

Tazz

Bericht door Tazz » do 06 apr 2017, 17:33

Als ze nog een tijdje doordoen kunnen ze mss eens een all-star editie doen :p
Van de laatste 5 edities de 5 mollen en 5 winnaars samenzetten voor een nieuw spel :)

Flora24

Bericht door Flora24 » di 19 dec 2017, 16:40

Gisteren liet presentator Gilles de Coster weten tijdens het programma 'Gert Last Year' dat het nieuwe seizoen van de Mol in Mexico werd opgenomen!

Ik neem aan dat het terug in februari van start gaat maar hierover werd niets gezegd..

Bron: https://www.vier.be/video/gert-late-nig ... artoe-gaat

Tazz

Bericht door Tazz » di 19 dec 2017, 18:18

weet niet precies wanneer dit dan werd opgenomen, maar op 29 okt was er een F1 race in Mexico City, paar dagen later is op 1-2nov altijd Dia de Muertos in Mexico. Daar zal ook wel wat voor opgenomen zijn vermoed ik :)

Het Medium

Bericht door Het Medium » di 19 dec 2017, 23:08

Flora24 schreef:
di 19 dec 2017, 16:40
Ik neem aan dat het terug in februari van start gaat maar hierover werd niets gezegd...
Hij zei dat het normaal in februari-maart start maar de exacte datum nog niet vastligt. Hijzelf hoopt op een latere datum zodat er meer tijd is voor de montage.

Flora24

Bericht door Flora24 » wo 20 dec 2017, 10:17

Het Medium schreef:
di 19 dec 2017, 23:08
Flora24 schreef:
di 19 dec 2017, 16:40
Ik neem aan dat het terug in februari van start gaat maar hierover werd niets gezegd...
Hij zei dat het normaal in februari-maart start maar de exacte datum nog niet vastligt. Hijzelf hoopt op een latere datum zodat er meer tijd is voor de montage.
aah ik snap het, maar ik ben echt al zo benieuwd! 8-)

Er werd ook gepolst of ze ooit een versie met BV's zouden doen, maar persoonlijk hoop ik van niet..

Familiefan

Bericht door Familiefan » zo 11 feb 2018, 13:30

Ik kan echt niet meer wachten tot het nieuwe seizoen van 'De Mol' dan eindelijk weer begint. In afwachting van dat nieuwe seizoen ben ik ondertussen dan ook al heel hard aan het uitkijken naar een eerste 'echte' trailer van het nieuwe seizoen. Is het ergens ondertussen ook al echt bevestigt wat nu de echte startdatum is van het nieuwe seizoen? Ik lees overal 19 maar 2018 en als ik het zelf allemaal bereken en uitreken, kom ik ook daar op uit, maar ik weet niet of dit ook al echt ergens officieel bevestigd is door 'VIER' of door 'De Mol' zelf.

TeBi

Bericht door TeBi » vr 02 mar 2018, 16:01

De Mol wordt dit jaar op zondagavond uitgezonden, vanaf 25 maart.

Familiefan

Bericht door Familiefan » vr 02 mar 2018, 16:39

TeBi schreef:
vr 02 mar 2018, 16:01
De Mol wordt dit jaar op zondagavond uitgezonden, vanaf 25 maart.
Veelbelovende eerste beelden waar ik ook lang op heb gewacht! Verrassend dat het dit jaar op een zondag zal in, in plaats van op een maandag, maar daarom zeker niet minder goed. Ik ben in ieder geval benieuwd wat dat gaat geven. Weet er iemand hier misschien tegenover welk programma op Eén dit dan juist komt te staan. Op VTM zal het toch wel weer een film of herhaling zijn, vermoed ik.

TeBi

Bericht door TeBi » vr 02 mar 2018, 16:46

Familiefan schreef:
vr 02 mar 2018, 16:39
Weet er iemand hier misschien tegenover welk programma op Eén dit dan juist komt te staan. Op VTM zal het toch wel weer een film of herhaling zijn, vermoed ik.
Ik veronderstel dat het van Eén concurrentie zal krijgen met 'De 3 wijzen'. Om 21u30 staat daar de fictiereeks 'Gevoel voor tumor' gepland.

Jenzz

Bericht door Jenzz » vr 02 mar 2018, 18:22

Heel gedurfd! En fijn dat VIER 'durft'! Ik kijk er ook al naar uit. Ze kunnen zeker kans maken want inderdaad, van VTM hoeven ze op zondag weinig concurrentie te verwachten. Op Eén is Taboe en Salamander dan ook al gedaan. Dus VIER maakt zeker een mooie kans. Hopelijk programmeren ze na De Mol ook nog iets nieuws om zo kijkers vast te houden.

Familiefan

Bericht door Familiefan » za 03 mar 2018, 08:30

Ik ben er vrij zeker van dat 'De Mol' ook op zondag goed zal scoren. Ik zie overal dat ze het heel gewaagd vinden, omdat Eén al jaren lang de zondagavond in handen heeft, maar als het echt tegenover 'De 3 wijzen' staat, denk ik dat ze zeker een grote kans maken om veel kijkers naar VIER te trekken. 'De 3 wijzen' vind ik nu namelijk niet zo'n topprogramma. Daarnaast denk ik dat 'De Mol' zelf zo'n goed en sterk programma is dat het op zondag misschien zelfs nog wel beter kan scoren dan de vorige 2 jaar, aangezien ze van VTM al zeker geen (grote) concurrentie zullen hebben op zondagavond. Het zou ook heel dom zijn van hen om nu ineens toch nog iets 'nieuws' te plaatsen op zondagavond. Ik zie hier in ieder geval wel weer veel potentieel in...

TeBi

Bericht door TeBi » za 03 mar 2018, 11:18

Jenzz schreef:
vr 02 mar 2018, 18:22
Hopelijk programmeren ze na De Mol ook nog iets nieuws om zo kijkers vast te houden.
Vlak na elke aflevering van 'De Mol' zou Gilles Van Bouwel in een extra tv-programma op zoek gaan naar hints om de mol te ontmaskeren.
Vorig jaar deed hij dat ook al tijdens de reclameblokken in een Facebook Live.

Jenzz

Bericht door Jenzz » za 03 mar 2018, 13:34

TeBi schreef:
za 03 mar 2018, 11:18
Jenzz schreef:
vr 02 mar 2018, 18:22
Hopelijk programmeren ze na De Mol ook nog iets nieuws om zo kijkers vast te houden.
Vlak na elke aflevering van 'De Mol' zou Gilles Van Bouwel in een extra tv-programma op zoek gaan naar hints om de mol te ontmaskeren.
Vorig jaar deed hij dat ook al tijdens de reclameblokken in een Facebook Live.
Café De Mol? Zoals men aankondigde. Ik dacht dat het terug online zou zijn dus dat is goed dat het op tv komt. Waarschijnlijk zal de zondagavond er dan als volg uitzien:
20.30u De Mol
21.45u Café De Mol
22.15u Sports Late Night (bij sportnieuws)

Plaats reactie