VTM NIEUWS

MaartenTBI
Hoe kijk je tv: Analoog (kabel)

Re: VTM NIEUWS

Bericht door MaartenTBI » za 07 jul 2018, 23:22

wixy wix schreef:
za 07 jul 2018, 11:45
Misschien naar aanleiding van de verkiezingen?
Dat lijkt het meest logisch. Des te meer omdat politiek journalist Jan De Meulemeester eerder deze week nog een video deelde over hoe VTM enkele tientallen jaren geleden de verkiezingen versloeg (qua decor en grafiek). Ze lijken er dus wel al mee bezig te zijn. Aan de andere kant vind ik het toch wel merkwaardig. Bij de vorige verkiezingen werd het verkiezingsdecor (waaruit Elke Pattyn toen presenteerde en waarbij continu naar de gewone studio met Stef Wauters werd overgeschakeld) op één week opgebouwd. Dat men nu al drie maanden op voorhand daar aan bezig zou zijn lijkt vreemd. Iemand die foto’s heeft van die Instagram-live of is dat nog te herbekijken op IG?

Een nieuw decor voor VTM Nieuws is alvast uitgesloten. Daar zal men wel mee wachten tot de verhuis naar Antwerpen. Misschien krijgt de set van Faroek een update? Of misschien bouwt men voor Telefacts een écht decor? Ik las in HLN dat er vanaf september terug een volwaardig seizoen van het duidingsprogramma komt (dus geen buitenlands aangekochte reportages meer).

Als er iemand van het forum naar Jill Peeters haar ‘lives’ kijkt, kan die persoon het ook gewoon rechtstreeks vragen. Ze is naar ik hoor nogal loslippig tijdens die sessies ;).

Plaats reactie