Nieuws

Aankondigingen van de beheerders en moderators.
Neovo
Beheerder
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Nieuws

Berichtdoor Neovo » Ma 29 Jun 2015, 22:56

Beste leden,

De topics over Thuis en Familie zijn zeer druk bezocht, waardoor ze zeer lang en onoverzichtelijk worden. We hebben daarom beslist om vanaf volgend tv-seizoen telkens een nieuw topic aan te maken per seizoen. In september zullen we dus "Thuis - Seizoen 21" en "Familie - Seizoen 25" hebben. Voor de zomer afleveringen van Familie hebben we nu al reeds een apart topic aangemaakt, "Familie - De Zaak Bart".

Met deze ingreep hopen we alvast dat deze topics in het toekomst overzichtelijker worden.

De Moderators van Teve Forum.

Familiefan

Berichtdoor Familiefan » Di 30 Jun 2015, 07:07

Bedankt, dat is toch een geruststelling dat de topics daarover toch zeker nog verder gaan. Blijven de huidige topics ook nog bestaan, om er soms eens naar te kijken, want er staan ook wel veel leuke dingen op. Kan je het topic over Familie - Seizoen 25 er misschien ook nu of al vroeger dan het begint erop zetten, want dan kunnen we daar ook al wel wat over praten met elkaar. Alvast bedankt.

Flora24

Berichtdoor Flora24 » Di 30 Jun 2015, 09:05

Ik ga akkoord met Familiefan ;)

Inderdaad misschien een goed idee om binnenkort al het topic over het volgende seizoen te openen, zodat we daar al nieuwtjes of informatie op kunnen posten ;)

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Di 30 Jun 2015, 17:48

De oude topics zullen zeker blijven bestaan, ze zullen enkel gesloten zijn. Je zal er dus geen nieuwe berichten meer in kunnen plaatsen.

Het nieuwe familie topic zal er komen eind augustus. Tot dan kunnen jullie terecht in het topic van "De Zaak Bart".

Mike

Berichtdoor Mike » Wo 01 Jul 2015, 17:49

Neovo schreef:De topics over Thuis en Familie zijn zeer druk bezocht, waardoor ze zeer lang en onoverzichtelijk worden. We hebben daarom beslist om vanaf volgend tv-seizoen telkens een nieuw topic aan te maken per seizoen. In september zullen we dus "Thuis - Seizoen 21" en "Familie - Seizoen 25" hebben. Voor de zomer afleveringen van Familie hebben we nu al reeds een apart topic aangemaakt, "Familie - De Zaak Bart".

Ik weet nu niet of die maatregel werkelijk veel zal uithalen om het geheel overzichtelijker te maken. Het hoofdzakelijke "probleem" lijkt me dat er soms fel wordt ingegaan op verhaallijnen, terwijl de meeste gebruikers hier naar ik vermoed vooral zijn om nieuwsfeiten te lezen. En als die dan x-aantal keren per dag op de hoofdpagina het zendertopic zien oplichten om dan door te klikken en te constateren dat het gewoon om een zoveelste bericht rond de verhaallijnen van de respectievelijke soap ging, dan wekt dat misschien al eens irritatie op. Niet dat de gebruikers die vaak zulke berichten plaatsen iets verkeerd doen, maar de tegenstand valt ook te begrijpen.

De indeling naar seizoenen lijkt me daarnaast ook een beetje verwarrend. Praktijkvoorbeeld: in september 2014, dus tijdens het 24ste seizoen van Familie, was er het nieuws dat Martine Jonckheere tijdens het 25ste seizoen zal verdwijnen. Dat bericht zou dan in het topic van seizoen 24 zitten, terwijl het daar niet over gaat.

Desalniettemin fijn te merken dat er een poging wordt gedaan om de forumwerking te verbeteren. Hopelijk stemt de maatregel de grootste belanghebbenden alsnog tevreden.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Wo 01 Jul 2015, 20:00

Mike schreef:De indeling naar seizoenen lijkt me daarnaast ook een beetje verwarrend. Praktijkvoorbeeld: in september 2014, dus tijdens het 24ste seizoen van Familie, was er het nieuws dat Martine Jonckheere tijdens het 25ste seizoen zal verdwijnen. Dat bericht zou dan in het topic van seizoen 24 zitten, terwijl het daar niet over gaat.

Het aantal berichten in het 'Familie'-topic (1877 in totaal) lag zo hoog in vergelijking met andere topics. Door per seizoen een topic aan te maken, wordt het een pak overzichtelijker als je naar iets op zoek bent uit een bepaald seizoen. Het vertrek van Martine hoort in 'seizoen 24', omdat het nieuws toen bekend raakte. Maar het uiteindelijke afscheid van Marie-Rose wordt nog verder besproken in 'seizoen 25'. De nadruk moet vooral op het personage liggen.

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Vr 10 Jul 2015, 23:02

Aan alle bezoekers van het forum: gelieve een geldig e-mailadres te gebruiken anders kunnen wij uw account niet aanvaarden.

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Za 05 Sep 2015, 19:06

Wegens onderhoudswerken kan het forum dit weekend tijdelijk onbeschikbaar zijn. Het forum zal namelijk verhuisd worden naar een andere host. Tijdens de werken zal er altijd een boodschap verschijnen met de huidige status van de verhuis.

Onze excuses voor het ongemak.

Neovo

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Zo 06 Sep 2015, 14:32

Beste leden,

Onze webhosting bedrijf heeft na een samenwerking van 3 jaar ervoor gekozen om het forum niet langer te sponsoren. Ik heb daarom beslist om het forum te verhuizen naar een goedkopere webhosting. Deze keer is het dus niet meer gratis (9 euro voor het eerste jaar). Nieuwe sponsoren zijn dus altijd welkom ;).

Om de verhuis te kunnen uitvoeren was het forum gisteren-avond/-nacht en deze ochtend tijdelijk gesloten. Na de verhuis van het forum naar de nieuwe host heb ik ook het forum updatet naar de laatste versie, phpBB3.1. Zoals je ziet, zijn er een aantal functies verdwenen en zijn er nieuwe functie toegevoegd. Zo heeft het forum nu naast de TapaTalk app ook een mobiele website. Mochten er bepaalde delen van het forum niet correct werken, laat het mij dan zeker weten.

Groeten

Neovo

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Ma 07 Sep 2015, 19:54

Neovo schreef:Beste leden,

Onze webhosting bedrijf heeft na een samenwerking van 3 jaar ervoor gekozen om het forum niet langer te sponsoren. Ik heb daarom beslist om het forum te verhuizen naar een goedkopere webhosting. Deze keer is het dus niet meer gratis (9 euro voor het eerste jaar). Nieuwe sponsoren zijn dus altijd welkom ;).

Om de verhuis te kunnen uitvoeren was het forum gisteren-avond/-nacht en deze ochtend tijdelijk gesloten. Na de verhuis van het forum naar de nieuwe host heb ik ook het forum updatet naar de laatste versie, phpBB3.1. Zoals je ziet, zijn er een aantal functies verdwenen en zijn er nieuwe functie toegevoegd. Zo heeft het forum nu naast de TapaTalk app ook een mobiele website. Mochten er bepaalde delen van het forum niet correct werken, laat het mij dan zeker weten.

Groeten

Neovo

Hoe kan je de nieuwste berichten bekijken, zoals vroeger?

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Ma 07 Sep 2015, 23:12

Jenzz schreef:Hoe kan je de nieuwste berichten bekijken, zoals vroeger?

Via het menu snelle links, net onder het logo.

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Di 17 Mei 2016, 22:14

Rune heeft het moderator team verlaten.

Ruben

Berichtdoor Ruben » Vr 12 Aug 2016, 17:16

Neovo schreef:Rune heeft het moderator team verlaten.

Heeft ze besloten om stoppen met moderator

Rune

Berichtdoor Rune » Vr 12 Aug 2016, 17:53

Ruben schreef:

HIJ heeft inderdaad besloten om te stoppen als moderator wegens een te drukke agenda.

Ruben

Berichtdoor Ruben » Vr 12 Aug 2016, 18:21

Rune schreef:
Ruben schreef:

HIJ heeft inderdaad besloten om te stoppen als moderator wegens een te drukke agenda.

Aah zo ok dan is goed

Terug naar “Algemene info”