Familie - Seizoen 26

Flora24
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Familie - Seizoen 26

Bericht door Flora24 » vr 30 dec 2016, 09:18

Ja dat las ik ook, tof! Want het is wat saai aan de jongeren kant, en ik geraak maar niet gewoon aan de nieuwe Guido.. :-/

Rune

Bericht door Rune » di 03 jan 2017, 23:42

Familie haalde tijdens haar dubbele aflevering op vrijdag 30 december 2016 maar liefst 916.042 kijkers. Het is de eerste keer sinds lang dat de soap over de 900.000 kijkers (live) gaat.

Bron: Cim

Familiefan

Bericht door Familiefan » zo 08 jan 2017, 17:29

Ik weet wel dat er op voorhand aangekondigd was dat Barts terugkeer maar tijdelijk was, maar uit de persfoto's en de inhouden van de volgende 3 weken blijkt dat hij dus nog zeker 3 weken te zien zal zijn in Familie. Op die manier lijkt het wel alsof hij er toch voor langere tijd zal in blijven, zeker in aanloop naar de seizoensfinale van dit jaar toe, zou dat een heel spannende en spectaculaire verhaallijn zijn, denk ik en dan zou het natuurlijk ook kunnen dat hij in of na de seizoensfinale sterft of er terug uitgaat, ofzo, voor de spanning. Weet er iemand hier iets meer over, ofzo?

robbert1987
Hoe kijk je tv: Analoog (kabel)

Bericht door robbert1987 » zo 08 jan 2017, 18:24

dat zou idd goed, maar zou jammer zijn dat hij eruit gaat. Hopelijk zal het nu niet voor de rest van het seizoen over de gallo's zijn. Niet dat het mij wat kan schelen, want ik vind het best spannend, maar sommige op de facebookpagina van familie, kunnen niet goed overweg met lange verhaallijnen :P

Het Medium

Bericht door Het Medium » zo 08 jan 2017, 18:55

Familiefan schreef:Ik weet wel dat er op voorhand aangekondigd was dat Barts terugkeer maar tijdelijk was, maar uit de persfoto's en de inhouden van de volgende 3 weken blijkt dat hij dus nog zeker 3 weken te zien zal zijn in Familie. Op die manier lijkt het wel alsof hij er toch voor langere tijd zal in blijven, zeker in aanloop naar de seizoensfinale van dit jaar toe, zou dat een heel spannende en spectaculaire verhaallijn zijn, denk ik en dan zou het natuurlijk ook kunnen dat hij in of na de seizoensfinale sterft of er terug uitgaat, ofzo, voor de spanning. Weet er iemand hier iets meer over, ofzo?
Hij heeft nu een tijdje gefilmd voor deze verhaallijn en voor het overige zal nog bekeken worden hoe het verder moet, zei Van Tongelen enkele weken geleden in een interview. Hij heeft er alleszins weer meer tijd voor nu hij niet meer heen en weer moet reizen, maar De Romeo's komen wel op de eerste plaats. Gunther Levi zijn aandeel is om die reden het laatste jaar ook fors verkleind.

Little_devil

Bericht door Little_devil » do 12 jan 2017, 16:51

Weet iemand of je als figurant mag vermelden op sociale media/pers dat je meedoet zonder verdere details te vertellen?

Flora24

Bericht door Flora24 » ma 16 jan 2017, 10:55

Little_devil schreef:Weet iemand of je als figurant mag vermelden op sociale media/pers dat je meedoet zonder verdere details te vertellen?
Normaal gezien krijg je een contract tijdens jouw draaidag en staat er in vermeld dat je niets op social media mag posten (wellicht over de verhaallijnen); dus ik zou deze goed nalezen ;)

TeBi

Bericht door TeBi » di 07 feb 2017, 13:48

Donderdag nemen we afscheid van Jelle Van den Bossche, het zoontje van Bart en de overleden Brenda.
Op 22 december 2016 had Jens Gruyaert (15) zijn laatste draaidag, 9 februari zien we hem de laatste keer op het scherm.

Jens, momenteel in het vierde middelbaar houtbewerking, heeft zélf gevraagd om te stoppen met Familie.
Zo kan hij wat meer tijd doorbrengen met zijn vrienden. Bovendien is hij ook begonnen met volleyballen.

In het 15de seizoen (2006) werd Jelle geboren. Vanaf het 16de seizoen werd een tijdsprong gemaakt van drie jaar. Sindsdien speelde Jens de rol.

Het personage Jelle verdwijnt niet uit de reeks, dus komt er een nieuwe acteur in de plaats. Binnenkort meer nieuws daarover.

Bron: Primo TVgids

Flora24

Bericht door Flora24 » di 07 feb 2017, 15:02

Bedankt voor de info!

Ik vraag mij af of ze dan ook een oudere acteur gaan nemen zoals bij Guido, zodat het personnage meer te zien zal zijn.

robbert1987

Bericht door robbert1987 » wo 08 feb 2017, 17:25

wil dit dan zeggen dat bart en trudy alleen vertrekken of zullen ze toch in belgie blijven?

Flora24

Bericht door Flora24 » do 09 feb 2017, 12:22

Ik meen nergens gelezen hebben dat Silvia Claes zou stoppen met Familie, dus volgens mij zal er iets tussenkomen waardoor ze niet zullen vertrekken.. afwachten dus ;)

robbert1987

Bericht door robbert1987 » do 09 feb 2017, 17:58

ja idd, maar familie heeft ons al eens verrast met een afscheid van iemand, genaamd June Vandamme, dus alles kan nog. Bart ging ook niet definitief in familie blijven, dus iets doet mij denken dat ze zullen vertrekken

Sam_Dp

Bericht door Sam_Dp » do 09 feb 2017, 23:00

robbert1987 schreef:ja idd, maar familie heeft ons al eens verrast met een afscheid van iemand, genaamd June Vandamme, dus alles kan nog. Bart ging ook niet definitief in familie blijven, dus iets doet mij denken dat ze zullen vertrekken
Volgens de showbizzsite zal het gezin ook in de toekomst nog in Familie te zien zijn.

Iets anders. Wie zou de aanvaller van Leen zijn? Iedereen gaat nu waarschijnlijk Farouk verdenken maar ik denk niet dat hij het was...

robbert1987

Bericht door robbert1987 » vr 10 feb 2017, 18:14

ja idd, maar het zal puur toeval zijn. Volgens mij was dat een manier om bart hier te houden, is tenslotte zijn zus. Ze gaan daar dan een draai aan geven dat dat wellicht een boze patient was ofzo

TeBi

Bericht door TeBi » do 16 feb 2017, 10:22

De geruchten deden al lang de ronde, maar nu heeft VTM ook bevestigd dat Lien Van de Kelder meespeelt in 'Familie'.

Op maandag 24 april 2017 maakt ze haar opwachting als Marie Devlieger, een intelligente zakenvrouw die een verleden heeft met Lars (Kürt Rogiers). Dat Lars al heel wat flirts achter de rug heeft, is geen publiek geheim meer. Ook de naam van Marie staat op dat lijstje. Ze hadden een korte, maar passionele verhouding. Al wordt voor de kijker snel duidelijk dat Marie nog een belangrijke rol zal spelen in het leven van Lars.
Lien Van de Kelder. "Mijn personage heeft een hart voor kinderen, maar werd zelf onvruchtbaar verklaard. Marie besloot om kinderpsychiater te worden, maar oefende die job om een nog mysterieuze reden nooit uit. Nu richt ze zich op de psychologische kant van het bedrijfsleven. Zo liep ze Lars tegen het lijf. Marie woont in Londen en ontmoette hem eerder toevallig als 'friend with benefits'. Blijft alles wel zo vrijblijvend?"
Lien Van de Kelder staat deze week voor het eerst op de set in Boortmeerbeek.

Plaats reactie