Familie - Seizoen 26

Sam_Dp
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Familie - Seizoen 26

Berichtdoor Sam_Dp » Do 30 Jun 2016, 01:28

Voor de mensen die het nog niet gezien hebben heb ik mijn bericht onzichtbaar gemaakt.

Spoiler: show
Totaal onaangekondigd heeft Katrien De Becker vandaag haar laatste scènes in Familie gespeeld. Haar personage June werd vandaag in de seizoensfinale vermoord. Ik vind het echt super dat haar vertrek nog niet eerder was uitgelekt. Daarom had ik het eigenlijk totaal niet verwacht. Ik dacht dat June in de gevangenis zou verdwijnen en na een tijd zou kunnen ontsnappen ofzo. Maar dat hebben we natuurlijk al eens gehad. Het plot van vanavond vond ik wel goed! Al vind ik het een groot verlies voor de soap. Maar ze is en blijft een slechterik en die kennen geen eeuwig leven.

Het Medium

Berichtdoor Het Medium » Do 30 Jun 2016, 02:34

Sam_Dp schreef:Voor de mensen die het nog niet gezien hebben heb ik mijn bericht onzichtbaar gemaakt.

Totaal onaangekondigd heeft Katrien De Becker vandaag haar laatste scènes in Familie gespeeld. Haar personage June werd vandaag in de seizoensfinale vermoord. Ik vind het echt super dat haar vertrek nog niet eerder was uitgelekt. Daarom had ik het eigenlijk totaal niet verwacht. Ik dacht dat June in de gevangenis zou verdwijnen en na een tijd zou kunnen ontsnappen ofzo. Maar dat hebben we natuurlijk al eens gehad. Het plot van vanavond vond ik wel goed! Al vind ik het een groot verlies voor de soap. Maar ze is en blijft een slechterik en die kennen geen eeuwig leven.

Inderdaad schitterend dat ze dat tot nu geheim hebben kunnen houden. Hopelijk slagen ze daar in de toekomst wat vaker in. Maar zoals je zegt tegelijk ook jammer. De finale op zijn geheel kon me niet bepaald bekoren: te veel toevalligheden en het viel allemaal wat te snel in de plooi.

MaartenTBI
Hoe kijk je tv: Analoog (kabel)

Berichtdoor MaartenTBI » Do 30 Jun 2016, 12:18

Volgens de krant Het Laatste Nieuws wil VTM vanaf september een Familie 2.0. TvBastards (het productiehuis van Familie) heeft zelfs een taskforce opgericht die de soap jonger, hipper, sexyer, een tikkeltje stouter en technisch beter moet maken.
Na VTM Nieuws moet ook vaste afspraak Familie bijgespijkerd worden aldus programmadirecteur Ricus Jansegers in de krant.

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Do 30 Jun 2016, 13:18

MaartenTBI schreef:Volgens de krant Het Laatste Nieuws wil VTM vanaf september een Familie 2.0. TvBastards (het productiehuis van Familie) heeft zelfs een taskforce opgericht die de soap jonger, hipper, sexyer, een tikkeltje stouter en technisch beter moet maken.
Na VTM Nieuws moet ook vaste afspraak Familie bijgespijkerd worden aldus programmadirecteur Ricus Jansegers in de krant.

De laatste dagen was inderdaad al duidelijk dat sommige scènes er veel filmischer uitzagen, bijvoorbeeld de scènes in Amsterdam. Dat zou ook de stijl zijn die ze willen doortrekken.
Volgens het artikel zouden de afleveringen ook wat korter maar wel krachtiger worden. Daarnaast zouden ze gaan werken met een kleinere cast maar wel met meer topnamen zoals binnenkort Jaak Van Assche.

Flora24

Berichtdoor Flora24 » Vr 01 Jul 2016, 09:22

Een seizoensfinale met wat weinig actie, maar ik vond het wel geslaagd, en June dood is voor mij ook een betere afsluiting, de cirkel is rond om het zo te zeggen.. Maar inderdaad wel heel veel toevaligheden, Rudy die uit het niets de link maakt tussen zijn black out in Parijs en die van Simon, Niko die er meteen uit concludeert dat June Mieke wou vermoorden gewoon omdat Leen haar in het ziekenhuis zag..

Het ziet er naar uit dat Agnès nu de grote bitch zal zijn, haar aankoop van het huis van Patrick was te mooi om waar te zijn, helaas..

Ik heb een vermoeden dat
Niko op June heeft geschoten maar dat ze niet meteen dood was, de persoon die we Fashion op het einde zien binnenkomen heeft haar volgens mij afgemaakt..

Verder vind ik die aankondiging over een kleinere cast bizar, want naast Kurt Rogiers zouden er nog een aantal nieuwe acteurs volgend seizoen hun intrede doen..

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Vr 01 Jul 2016, 10:40

De seizoensfinale had 753.159 kijkers en een marktaandeel van 34%.

Flora24

Berichtdoor Flora24 » Vr 08 Jul 2016, 15:39

Ik begrijp persoonlijk het nut niet echt van die filmpjes over Niko deze zomer..
Vorig jaar ging het over het verhaal dat vooraf liep aan de verdwijning van Bart, dus ook logisch dat daar niets van te zien was in de reguliere afleveringen.
Terwijl hier is het een direct vervolg op de seizoensfinale en is Niko al een hoofdverdachte vanaf de 2de aflevering, alles gaat super snel. Hoe gaan ze dat oplossen voor diegene die deze filmpjes niet gezien hebben?

wixy wix

Berichtdoor wixy wix » Vr 05 Aug 2016, 08:58

Volgens Primo Tv-Gids zou Greet Rouffaer misschien de nieuwe Marie-Rose kunnen worden.
Heeft iemand dit artikel al gelezen?

Deborah
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor Deborah » Vr 05 Aug 2016, 10:10

wixy wix schreef:Volgens Primo Tv-Gids zou Greet Rouffaer misschien de nieuwe Marie-Rose kunnen worden.
Heeft iemand dit artikel al gelezen?

In hetzelfde artikel doet Greet dit af als kwakkel.

robbert1987

Berichtdoor robbert1987 » Vr 05 Aug 2016, 11:28

zou belachelijk zijn. Ze ontslaan eerst martine jonckheere om dan na een jaar greet rouffaer in haar plaats te laten spelen

Het Medium

Berichtdoor Het Medium » Vr 05 Aug 2016, 15:03

Het personage van Werner De Smedt zal even uit beeld verdwijnen omdat de acteur volgende maand met een drukke reeks filmopnames start.

robbert1987

Berichtdoor robbert1987 » Vr 05 Aug 2016, 15:48

aha, wie weet heeft rudy dan june vermoord, en zo zal hij in de bak zitten en zo (even) uit beeld verdwijnen

Het Medium

Berichtdoor Het Medium » Do 11 Aug 2016, 16:01

Het nieuwe seizoen start maandag 29 augustus met een extra-lange aflevering. Heel de eerste week wordt nog doorgegaan op de seizoensfinale en vanaf maandag 5 september loopt de tijd dan weer gelijk. Kürt Rogiers is er zoals gezegd vanaf 5 september bij, Vincent Banic volgt een dag later.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Za 13 Aug 2016, 18:18

Hieronder kan je de inhoud al lezen voor de eerste week (van 29 augustus tot 2 september):
29 augustus
Bij Fashion treffen de hulpdiensten het lijk van June aan. Zij werd in koelen bloede neergeschoten in haar kantoor. Het nieuws sijpelt langzaam door in de familie. Inspecteur Mortier opent het onderzoek naar de dader en start de ondervragingen. Emma gaat de confrontatie aan met haar vader en eist Mila terug. Patrick kan zijn oren niet geloven wanneer Liesbeth hem vertelt over de plannen van Agnes.

30 augustus
Jan kan niet geloven dat Niko schuldig is aan de moord op June. Ondertussen zet inspecteur Mortier zijn ondervragingen verder. Niko komt in nog nauwere schoentjes te zitten wanneer blijkt dat zijn wapen werd aangetroffen op de plaats delict. Bij Fashion maken Peter en Véronique zich ernstige zorgen over het contract met 9House.

31 augustus
Inspecteur Mortier drijft het tempo van zijn onderzoek op wanneer blijkt dat Niko is ontsnapt. Hij start een reeks huiszoekingen. Liesbeth krijgt bezoek van Arno. Patrick maakt Agnes ondertussen duidelijk dat hij geen afstand wil nemen van zijn dochter en Benny. Peter en Véronique hebben een moeilijk gesprek met de CEO van 9House.

1 september
Mortier gebruikt Mieke als lokaas om Niko te klissen. Hanne keert terug naar haar oude job bij Fashion. Voor Quinten heeft ze bovendien een bijzondere verrassing in petto. Faroud organiseert een suikerfeest in de Jan & Alleman. Emma's hoofd staat niet naar feesten. Ze kijkt op tegen een zware tweede zit en gaat opnieuw in de clinch met haar vader.

2 september
Rudi probeert zijn vrienden duidelijk te maken dat niet Simon, maar June Mieke omver heeft gereden. Evy en Hanne weten zich geen houding te geven in de buurt van Simon, die opnieuw aan de slag is bij Fashion. Emma heeft een goed gesprek met Linda. Niko blijft zijn onschuld uitschreeuwen en gaat tot het uiterste om dat te bewijzen. Peter en Véronique krijgen een koude douche...

M.a.w.: de gebeurtenissen uit de webreeks 'Niko Op De Vlucht' komen in de eerste week nog volledig aan bod.
Vanaf 5 september wordt dan een tijdsprong gemaakt van 2 maanden.

Flora24

Berichtdoor Flora24 » Di 16 Aug 2016, 09:32

Kan er iemand mij een kleine samenvatting geven over die kleine fragmenten met Niko, aub? :-) Of zullen er delen in de reguliere afleveringen herhaald worden? (ik heb de inhouden niet gelezen)
Alvast bedankt! ;-)

Terug naar “VTM”