'Zijn er nog kroketten?' met Jonas Van Geel

Mike
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: 'Zijn er nog kroketten?' met Jonas Van Geel

Berichtdoor Mike » Vr 30 Okt 2015, 16:24

TeBi schreef:Nadat ik de aflevering van donderdag zag, denk ik dat er geen vervolg meer komt?

Er komt toch nog een derde seizoen, de eerste opnamen zijn al voor volgende week.

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Vr 30 Okt 2015, 18:23

Mike schreef:
TeBi schreef:Nadat ik de aflevering van donderdag zag, denk ik dat er geen vervolg meer komt?

Er komt toch nog een derde seizoen, de eerste opnamen zijn al voor volgende week.

Een eindejaarsprogramma al opnemen begin november? Dat is raar. Ik vermoed dat het in de plek komt van Total Loss in het Bos (vanaf 8 december) of eventueel late night op vrijdagavond (vanaf 13 november) na The Voice Kids.

Mike

Berichtdoor Mike » Vr 30 Okt 2015, 18:32

Jenzz schreef:Een eindejaarsprogramma al opnemen begin november? Dat is raar. Ik vermoed dat het in de plek komt van Total Loss in het Bos (vanaf 8 december) of eventueel late night op vrijdagavond (vanaf 13 november) na The Voice Kids.

Vorig jaar liep het programma ook al vanaf begin december, dus ik neem aan dat dat nu ook weer de bedoeling is. Zou dan inderdaad mooi uitkomen als het de plek van Total Loss inneemt op dinsdag. En dan (in de kerstvakantie) eventueel nog een tweede uitzenddag. De eerste uitzendingen zoals vorig jaar weer op woensdag zetten lijkt me alvast geen optie want daar komt Beste Kijkers al.

En off topic, maar gezien je het vermeldt: The Voice Kids is voorlopig niet terug te vinden in het schema van 13 november, na Familie staan dan twee concrete films geprogrammeerd. Nieuwe startdatum zou 20 november zijn en aansluitend wordt Beste Kijkers herhaald.

Ayrton

Berichtdoor Ayrton » Vr 30 Okt 2015, 19:49

Mike schreef:
Jenzz schreef:Een eindejaarsprogramma al opnemen begin november? Dat is raar. Ik vermoed dat het in de plek komt van Total Loss in het Bos (vanaf 8 december) of eventueel late night op vrijdagavond (vanaf 13 november) na The Voice Kids.

Vorig jaar liep het programma ook al vanaf begin december, dus ik neem aan dat dat nu ook weer de bedoeling is. Zou dan inderdaad mooi uitkomen als het de plek van Total Loss inneemt op dinsdag. En dan (in de kerstvakantie) eventueel nog een tweede uitzenddag. De eerste uitzendingen zoals vorig jaar weer op woensdag zetten lijkt me alvast geen optie want daar komt Beste Kijkers al.

En off topic, maar gezien je het vermeldt: The Voice Kids is voorlopig niet terug te vinden in het schema van 13 november, na Familie staan dan twee concrete films geprogrammeerd. Nieuwe startdatum zou 20 november zijn en aansluitend wordt Beste Kijkers herhaald.

Meer dan waarschijnlijk vanwege de interland België - Italië.

Rune

Berichtdoor Rune » Vr 30 Okt 2015, 22:48

Ik heb mijn twijfels of Nathalie Meskens nog deel zal uitmaken van het panel van ZENK, aangezien er op maandag 9 november zowel opnames zijn voor Beste Kijkers als ZENK. En dat rond hetzelfde uur.

Mike

Berichtdoor Mike » Vr 30 Okt 2015, 23:40

Rune schreef:Ik heb mijn twijfels of Nathalie Meskens nog deel zal uitmaken van het panel van ZENK, aangezien er op maandag 9 november zowel opnames zijn voor Beste Kijkers als ZENK. En dat rond hetzelfde uur.

Maar goed ook, want Beste Kijkers en ZENK lijken sowieso al inhoudelijk op elkaar en zullen dus in december wellicht gelijktijdig in de programmatie zitten. Nathalie Meskens dan nog altijd in beide opvoeren, dat zie ik liever niet gebeuren.

Jonas Van Geel en Dimitri Leue zijn trouwens ook nog niet vernoemd in de publieksoproep, dus afwachten hoe ver de vernieuwing van het programma (vaag omschreven als 'een nieuw krokant jasje') gaat. De kans dat ze Jonas vervangen acht ik eerder klein, al herinner ik me wel dat hij een tijdje geleden in een interview zei dat ZENK en Lang Leve ten opzichte van J&VG zo zijn ding niet waren.

Rune

Berichtdoor Rune » Wo 04 Nov 2015, 19:51

Ook Dimitri Leue zal niet terugkeren in het derde seizoen van Zijn er nog kroketten?. Toen ik hem vandaag op de Boekenbeurs vroeg of hij terug in het panel ging zitten bij ZENK zei hij mij dat hij nog niet zeker was dat het programma zou terugkeren. Hij schrok dan wel een beetje toen ik hem vertelde dat er deze vrijdag al opnames van zijn. Volgens hem hadden ze dat wel mogen weten aan hem.

Ook Jonas Van Geel keert hoogstwaarschijnlijk niet terug als presentator en zal volgens mij vervangen worden door Niels Destadsbader.

Deborah
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor Deborah » Wo 04 Nov 2015, 19:53

Rune schreef:
Ook Jonas Van Geel keert hoogstwaarschijnlijk niet terug als presentator en zal volgens mij vervangen worden door Niels Destadsbader.

Dit laatste zou mij verwonderen aangezien hij op 6/11 nog de finale heeft van K3 zoekt K3, tenzij die eerste opname een proefopname is, maar het lijkt me toch ook normaal dat de presentator ook reeds aanwezig is.

SimonVL

Berichtdoor SimonVL » Di 17 Nov 2015, 12:24

Jonas Van Geel zou het derde seizoen van 'Zijn er nog kroketten?' dan toch presenteren.
Dat meldt Het Nieuwsblad vandaag.

Mike

Berichtdoor Mike » Di 17 Nov 2015, 15:06

SimonVL schreef:Jonas Van Geel zou het derde seizoen van 'Zijn er nog kroketten?' dan toch presenteren.
Dat meldt Het Nieuwsblad vandaag.

Er wordt niet zwart op wit gezegd dat Jonas Van Geel dat derde seizoen zal presenteren, wel dat "de ludieke quiz waarin Jonas Van Geel ..." een derde seizoen krijgt. Ik zou dus nog even afwachten. Er is voor zover ik weet nog geen inhoudelijke perscommunicatie geweest en mensen die de eerste drie opnamen hebben bijgewoond hebben een geheimhoudingscontract moeten ondertekenen.

TVC

Berichtdoor TVC » Wo 25 Nov 2015, 17:28

Geen Jonas meer, maar 7 gastpresentatoren (Ben Segers, Wesley Sonck, Christoff, Gert Verhulst, Jacques Vermeire, Niels Destadsbader en Tine Embrechts)

--------------

Vanaf 8 december serveert VTM in een nieuw seizoen van Zijn er nog Kroketten? de grappigste momenten van 2015 in een uiterst krokant jaaroverzicht. Dit seizoen wordt voorzien van een nieuwe én verrassende vulling, want twee nieuwe captains strijden voor de overwinning: een heerlijk goudgele Guga Baúl en de met voorsprong kroketste vrouw van Vlaanderen, Ruth Beeckmans.

De nieuwbakken captains hebben in de diepvriesafdeling zorgvuldig zeven verschillende gastpresentatoren uitgekozen. Deze zinderende zeven zullen samen met Guga en Ruth de afleveringen in goede banen - proberen - te leiden.

Bron: MEDIALAAN

Mike

Berichtdoor Mike » Wo 25 Nov 2015, 21:23

Ook volgens persbericht van Medialaan zullen alle 7 afleveringen op dinsdagavond worden uitgezonden, dus geen hogere frequentie meer rond de feestdagen.

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Do 26 Nov 2015, 18:12

Mike schreef:Ook volgens persbericht van Medialaan zullen alle 7 afleveringen op dinsdagavond worden uitgezonden, dus geen hogere frequentie meer rond de feestdagen.

Het zal dus doorlopen in januari?

TeBi

Berichtdoor TeBi » Wo 16 Nov 2016, 15:58

Het 4de seizoen van 'Zijn Er Nog Kroketten?' zal opnieuw gepresenteerd worden door Jonas Van Geel. De opnames starten vanaf 6 december.

Het Medium

Berichtdoor Het Medium » Za 03 Dec 2016, 02:37

TeBi schreef:Het 4de seizoen van 'Zijn Er Nog Kroketten?' zal opnieuw gepresenteerd worden door Jonas Van Geel. De opnames starten vanaf 6 december.

Er komen dit jaar slechts 4 afleveringen, die telkens op maandag worden uitgezonden vanaf 12 december. Ruth Beeckmans is op post gebleven als kapitein, terwijl Guga is vervangen door Mathias Coppens.

Terug naar “VTM”