'Zijn er nog kroketten?' met Jonas Van Geel

Ayrton
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: 'Zijn er nog kroketten?' met Jonas Van Geel

Berichtdoor Ayrton » Do 04 Dec 2014, 17:16

Kan het me niet meer herinneren of het vorig jaar ook zo was, maar in mijn ogen was de presentatie niet zo goed.
Ik heb me vaak aan die Van Geel geërgerd. Grappig willen doen en niet grappig zijn met momenten.
Opzet blijf ik wel goed vinden.

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Vr 05 Dec 2014, 16:29

De eerste aflevering haalde een mooie 609.087 kijkers.

Rune

Berichtdoor Rune » Do 11 Dec 2014, 15:30

De tweede aflevering haalde 644.400 kijkers. Dat is al meer dan de eerste aflevering. Laten we hopen dat de andere afleveringen ook nog in een positieve lijn stijgen zodat dit programma zeker kan blijven terugkomen.

Mike

Berichtdoor Mike » Do 11 Dec 2014, 15:33

Rune schreef:De tweede aflevering haalde 644.400 kijkers. Dat is al meer dan de eerste aflevering. Laten we hopen dat de andere afleveringen ook nog in een positieve lijn stijgen zodat dit programma zeker kan blijven terugkomen.

Én ZENK én Beste Kijkers hoeft eerlijk gezegd niet voor mij, toch niet als het elkaar rechtstreeks opvolgt. Had liever gehad dat ze voor ZENK hetzelfde schema als vorig jaar hadden behouden... als dagelijkse afspraak kwam het vernieuwender over. Niettemin wel fijn dat panelprogramma's scoren op VTM na een jaren van een reality-overkill.

Rune

Berichtdoor Rune » Do 11 Dec 2014, 16:01

Mike schreef:Én ZENK én Beste Kijkers hoeft eerlijk gezegd niet voor mij, toch niet als het elkaar rechtstreeks opvolgt. Had liever gehad dat ze voor ZENK hetzelfde schema als vorig jaar hadden behouden... als dagelijkse afspraak kwam het vernieuwender over. Niettemin wel fijn dat panelprogramma's scoren op VTM na een jaren van een reality-overkill.

Ze hadden het inderdaad beter terug dagelijks gedaan zoals vorig jaar. Ik snap niet waarom ze dat veranderd hebben als er toch maar een film in de plaats komt. Maar buiten het feit dat het wekelijks is blijf ik het toch een goed programma vinden.

SimonVL

Berichtdoor SimonVL » Do 11 Dec 2014, 16:12

Rune schreef:
Mike schreef:Én ZENK én Beste Kijkers hoeft eerlijk gezegd niet voor mij, toch niet als het elkaar rechtstreeks opvolgt. Had liever gehad dat ze voor ZENK hetzelfde schema als vorig jaar hadden behouden... als dagelijkse afspraak kwam het vernieuwender over. Niettemin wel fijn dat panelprogramma's scoren op VTM na een jaren van een reality-overkill.

Ze hadden het inderdaad beter terug dagelijks gedaan zoals vorig jaar. Ik snap niet waarom ze dat veranderd hebben als er toch maar een film in de plaats komt. Maar buiten het feit dat het wekelijks is blijf ik het toch een goed programma vinden.

Ik denk dat de concurrentie van Café Corsari en De Slimste Mens ook wel meespeelt in het feit dat het programma 'maar 644 000 kijkers haalt, terwijl dit ook best goede kijkcijfers zijn. In de kerstvakantie loopt De Slimste Mens niet, dus zullen de kijkcijfers waarschijnlijk beter zijn.

Rune

Berichtdoor Rune » Do 11 Dec 2014, 16:29

SimonVL schreef:Ik denk dat de concurrentie van Café Corsari en De Slimste Mens ook wel meespeelt in het feit dat het programma 'maar 644 000 kijkers haalt, terwijl dit ook best goede kijkcijfers zijn. In de kerstvakantie loopt De Slimste Mens niet, dus zullen de kijkcijfers waarschijnlijk beter zijn.

Ik denk niet dat het aan 'De Slimste Mens' kan liggen aangezien het pas begint wanneer 'Zijn er Nog Krokketten' gedaan is. Maar het kan misschien wel liggen aan de concurrentie van 'Ook Getest op mensen' & 'Café Corsari'

SimonVL

Berichtdoor SimonVL » Do 11 Dec 2014, 16:36

Rune schreef:
SimonVL schreef:Ik denk dat de concurrentie van Café Corsari en De Slimste Mens ook wel meespeelt in het feit dat het programma 'maar 644 000 kijkers haalt, terwijl dit ook best goede kijkcijfers zijn. In de kerstvakantie loopt De Slimste Mens niet, dus zullen de kijkcijfers waarschijnlijk beter zijn.

Ik denk niet dat het aan 'De Slimste Mens' kan liggen aangezien het pas begint wanneer 'Zijn er Nog Krokketten' gedaan is. Maar het kan misschien wel liggen aan de concurrentie van 'Ook Getest op mensen' & 'Café Corsari'

Ik heb gisteren na 'Zijn er nog Kroketten' gezapt naar 'De Slimste Mens' en het was al 10 minuten bezig. Ik denk wel dat er veel mensen zijn die al voor het begin van het programma naar VIER zappen.

Rune

Berichtdoor Rune » Do 18 Dec 2014, 00:23

Dit zijn de panalleden voor de komende afleveringen:

23/12 Tine Embrechts & Marc Coucke
25/12 Staf Coppens & Mathias Coppens
30/12 William Boeva & Sven De Ridder
01/01 Koen Wauters & Tom Waes

Kevin
Hoe kijk je tv: Anders

Berichtdoor Kevin » Do 18 Dec 2014, 09:56

Ik vind de aflevering ivm vorig jaar veel te druk. Spijtig.
Nochtans vorig jaar met veel plezier de afleveringen gevolgd. Nu blijf ik er zeker niet voor thuis. :?

Rune

Berichtdoor Rune » Wo 24 Dec 2014, 12:32

'Zijn er Nog Kroketten' haalt eindelijk weer eens een hoge score. De aflevering van gisteren haalde 747.893 kijkers. Hopelijk scoort die van donderdag even goed.

Cédric33

Berichtdoor Cédric33 » Wo 24 Dec 2014, 12:57

Rune schreef:'Zijn er Nog Kroketten' haalt eindelijk weer eens een hoge score. De aflevering van gisteren haalde 747.893 kijkers. Hopelijk scoort die van donderdag even goed.

Marc Coucke is sexy als hij danst :p

Rune

Berichtdoor Rune » Za 27 Dec 2014, 23:43

Dinsdag is het de laatste aflevering van dit jaar. Hopelijk gaan ze op het einde iets speciaal doen (een confetti kanon misschien). En dan donderdag in het nieuwe jaar ook natuurlijk.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Zo 04 Jan 2015, 21:27

Nadat ik de aflevering van donderdag zag, denk ik dat er geen vervolg meer komt? Jonas sloot af met "Dit was de aller-allerlaatste aflevering, ik bedank mijn panelleden Dimitri en Nathalie... en tot snel!". Twee seizoenen is misschien voldoende, en vorig jaar was ik er meer fan van. De kijkcijfers zijn ook afgenomen zo te zien.

Mike

Berichtdoor Mike » Zo 04 Jan 2015, 22:08

ArnoT schreef:Nadat ik de aflevering van donderdag zag, denk ik dat er geen vervolg meer komt? Jonas sloot af met "Dit was de aller-allerlaatste aflevering, ik bedank mijn panelleden Dimitri en Nathalie... en tot snel!". Twee seizoenen is misschien voldoende, en vorig jaar was ik er meer fan van. De kijkcijfers zijn ook afgenomen zo te zien.

Denk dat ze zelf ook wel zullen beseffen dat er betere opties zijn dan én Beste Kijkers én ZENK maken. Tijdens ZENK werd er ook meerdere keren om gegrapt dat het zo goed als kopieën van elkaar zijn. Bovendien was er een tijdje geleden ook het nieuws dat er op lange termijn plannen zijn voor een talkshow met Jonas.

Terug naar “VTM”