'Zijn er nog kroketten?' met Jonas Van Geel

vetex
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Re: 'Zijn er nog kroketten?' met Jonas Van Geel

Berichtdoor vetex » Di 31 Dec 2013, 15:22

Volgens mij kan VTM deze kijkcijfers niet negeren. Ik ben er praktisch zeker van dat er een vervolg komt doorheen het jaar, of toch iets dat er zeer op gelijkt.

Tévéfan
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Berichtdoor Tévéfan » Vr 03 Jan 2014, 00:39

De formule zullen misschien nog ergens ongeveer terugzien, het programma op zich door het jaar heen doortrekken lijkt me een beetje moeilijk. Dit is en blijft een eindejaarsprogramma, het kan volgend jaar misschien nog terugkeren. Als het door het jaar nog terugkomt, vanwege de goede resultaten, denk ik: andere titel en andere basisbedoeling, maar je hebt gelijk. Hier moeten ze echt nog iets mee doen.

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Wo 19 Nov 2014, 17:39

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Wo 19 Nov 2014, 17:41

Ik vermoed dat ze eerst elke woensdag een aflevering uitzenden en later tussen kerst en nieuw elke avond (zoals vorig jaar).

Jensbeelen

Berichtdoor Jensbeelen » Wo 19 Nov 2014, 18:35

Momenteel zijn er enkel opnames gepland voor de afleveringen op woensdagavond tot en met 17 december. Ik hoop, Jenzz, dat jouw redenering klopt. Zo'n topprogramma wil ik méér op televisie.

Mike

Berichtdoor Mike » Wo 19 Nov 2014, 19:32

Jenzz schreef:Ik vermoed dat ze eerst elke woensdag een aflevering uitzenden en later tussen kerst en nieuw elke avond (zoals vorig jaar).

Jensbeelen schreef:Momenteel zijn er enkel opnames gepland voor de afleveringen op woensdagavond tot en met 17 december. Ik hoop, Jenzz, dat jouw redenering klopt. Zo'n topprogramma wil ik méér op televisie.

Was er bij de najaarspresentatie niet gezegd dat het programma voortaan op weekbasis zal worden uitgezonden?

TeBi

Berichtdoor TeBi » Wo 19 Nov 2014, 23:26

Mike schreef:
Jenzz schreef:Ik vermoed dat ze eerst elke woensdag een aflevering uitzenden en later tussen kerst en nieuw elke avond (zoals vorig jaar).

Jensbeelen schreef:Momenteel zijn er enkel opnames gepland voor de afleveringen op woensdagavond tot en met 17 december. Ik hoop, Jenzz, dat jouw redenering klopt. Zo'n topprogramma wil ik méér op televisie.

Was er bij de najaarspresentatie niet gezegd dat het programma voortaan op weekbasis zal worden uitgezonden?

Ik denk dat het oorspronkelijk de bedoeling was dat 'Beste Kijkers' (sept+okt) en 'Zijn Er Nog Kroketten?' (nov+dec) allebei twee maanden op woensdag zouden lopen.
Door het succes van 'Beste Kijkers' werd dat wellicht met een maand verlengd, waardoor 'Zijn Er Nog Kroketten?' nu nog een maand zou kunnen lopen.
Maar ik zie dat er voorlopig 7 opnames van gepland staan, dus zal het inderdaad tussen kerst en nieuw ook nog elke avond worden uitgezonden.

Mike

Berichtdoor Mike » Do 20 Nov 2014, 19:25

ArnoT schreef:Maar ik zie dat er voorlopig 7 opnames van gepland staan, dus zal het inderdaad tussen kerst en nieuw ook nog elke avond worden uitgezonden.

Seizoen 2 bestaat inderdaad uit 7 afleveringen, zo staat op de website van het productiehuis. Daarmee kan je echter niet én de eerste woensdagen van december én de (week)dagen tussen kerst en nieuw coveren. Volgens mij zal het programma dus gewoon op woensdag blijven staan, zoals eerder aangekondigd. Dan blijven er behalve de 5 woensdagen die december telt nog 2 uitzendingen over, die passen eventueel op kerstdag en nieuwjaarsdag (donderdagen) ofwel begin januari in afwachting van TDSO.

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Do 20 Nov 2014, 19:43

Mike schreef:
ArnoT schreef:Maar ik zie dat er voorlopig 7 opnames van gepland staan, dus zal het inderdaad tussen kerst en nieuw ook nog elke avond worden uitgezonden.

Seizoen 2 bestaat inderdaad uit 7 afleveringen, zo staat op de website van het productiehuis. Daarmee kan je echter niet én de eerste woensdagen van december én de (week)dagen tussen kerst en nieuw coveren. Volgens mij zal het programma dus gewoon op woensdag blijven staan, zoals eerder aangekondigd. Dan blijven er behalve de 5 woensdagen die december telt nog 2 uitzendingen over, die passen eventueel op kerstdag en nieuwjaarsdag (donderdagen) ofwel begin januari in afwachting van TDSO.

Kerstavond en oudejaarsavond vallen beiden op woensdag. Dan zullen er echt geen afleveringen zijn van ZENK.

SimonVL

Berichtdoor SimonVL » Ma 24 Nov 2014, 11:23

Gisterenavond waren er al opnames met Astrid Bryan en haar broer Laurens.
Las ik op Twitter.

Mike

Berichtdoor Mike » Di 02 Dec 2014, 09:59

Morgen in het panel: Cath Luyten en Gert Verhulst.

Bij deze is nu ook het uitzendschema bekend: de zeven afleveringen worden uitgezonden op respectievelijk wo 3/12, wo 10/12, wo 17/12, di 23/12, do 25/12, di 30/12 en do 1/1. De uitzendingen op woensdag staan geprogrammeerd na Safety First, die op dinsdag en donderdag meteen na Familie.

bron: Medialaan

Mike

Berichtdoor Mike » Wo 03 Dec 2014, 22:12

10/12: Pat Krimson en Willy Sommers
17/12: Astrid Bryan en Laurens Nuyens

Rune

Berichtdoor Rune » Do 04 Dec 2014, 12:28

Geen spoor van 'Zijn er nog kroketten' in de kijkcijfers top 10 van gisteren...

Mike

Berichtdoor Mike » Do 04 Dec 2014, 12:35

Rune schreef:Geen spoor van 'Zijn er nog kroketten' in de kijkcijfers top 10 van gisteren...

Met de kanttekening dat de nummer 10 in de lijst nog altijd 629.000 kijkers heeft en dat Beste Kijkers daar lang niet altijd boven zat. Hoeft dus niet noodzakelijk een ramp te zijn.

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Do 04 Dec 2014, 12:54

Mike schreef:
Rune schreef:Geen spoor van 'Zijn er nog kroketten' in de kijkcijfers top 10 van gisteren...

Met de kanttekening dat de nummer 10 in de lijst nog altijd 629.000 kijkers heeft en dat Beste Kijkers daar lang niet altijd boven zat. Hoeft dus niet noodzakelijk een ramp te zijn.

Klopt! Heeft waarschijnlijk te maken met de extra Koppen-aflevering.

Terug naar “VTM”