'Zijn er nog kroketten?' met Jonas Van Geel

wixy wix

deMENSEN

Berichtdoor wixy wix » Zo 17 Nov 2013, 15:20

Voor de proefopname van een nieuwe panelshow is productiehuis deMENSEN op zoek naar enthousiast publiek.
Twee teams van bekende Vlamingen blikken op ludieke wijze terug op het afgelopen televisiejaar.
De leukste fragmenten, de opvallendste foto's en de strafste verhalen uit 2013 komen aan bod.
U bent hartelijk welkom in Vilvoorde, op maandagavond 25 november om 19u.

Iemand een idee voor welke zender?

Jensbeelen
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: deMENSEN

Berichtdoor Jensbeelen » Zo 17 Nov 2013, 16:23

Niet VIER, want die hebben dat al ongeveer. VRT komt niet in Vilvoorde, dus VTM he :d

Spring485
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor Spring485 » Zo 17 Nov 2013, 16:29

Jensbeelen schreef:Niet VIER, want die hebben dat al ongeveer. VRT komt niet in Vilvoorde, dus VTM he :d

VRT komt wel in Vilvoorde hoor, in de studios van Videohouse. Misschien is het een éénmalig programma voor op oudjaar, één heeft dan al Sing That Song en VIER heeft al iets dergelijks dus het kan vtm zijn, maar het kan ook Canvas zijn natuurlijk.

Mike

Berichtdoor Mike » Zo 17 Nov 2013, 16:46

Spring485 schreef:
Jensbeelen schreef:
wixy wix schreef:Voor de proefopname van een nieuwe panelshow is productiehuis deMENSEN op zoek naar enthousiast publiek.
Twee teams van bekende Vlamingen blikken op ludieke wijze terug op het afgelopen televisiejaar.
De leukste fragmenten, de opvallendste foto's en de strafste verhalen uit 2013 komen aan bod.
U bent hartelijk welkom in Vilvoorde, op maandagavond 25 november om 19u.

Iemand een idee voor welke zender?

Niet VIER, want die hebben dat al ongeveer. VRT komt niet in Vilvoorde, dus VTM he :d

VRT komt wel in Vilvoorde hoor, in de studios van Videohouse. Misschien is het een éénmalig programma voor op oudjaar, één heeft dan al Sing That Song en VIER heeft al iets dergelijks dus het kan vtm zijn, maar het kan ook Canvas zijn natuurlijk.

Inderdaad, zowel VRT als VTM wijken voor studioprogramma's regelmatig uit naar Videohouse in Vilvoorde.

:edit: En dat is ook waar de opnames zullen doorgaan.

Jensbeelen

Berichtdoor Jensbeelen » Zo 17 Nov 2013, 22:41

Excuus! Niet aan gedacht. Mea Culpa. ;-)

Ben nu ook wel benieuwd!

TeBi

Berichtdoor TeBi » Wo 20 Nov 2013, 16:19

wixy wix schreef:Iemand een idee voor welke zender?

Het is voor VTM, ze stuurden mij vanmiddag een uitnodiging om de proefopname bij te wonen.

TeBi

'Zijn er nog kroketten?' met Jonas Van Geel

Berichtdoor TeBi » Wo 25 Dec 2013, 22:33

'Zijn er nog kroketten?' valt bij mij alvast in de smaak, zalig tv-programma! Leuk dat men beelden van Hanne Decoutere uit het VRT-journaal op VTM laten zien.
En zelfs het eerste fragment van 'Wauters vs Waes' zat in de eerste aflevering, de 'Celine Dion'-imitatie door Nathalie en Natalia was ook heerlijk om te bekijken.

Dimitri en Nathalie als vaste panelleden vind ik een goeie keuze. Ik kijk al uit naar de komende 5 dagen, het programma is grappig én interessant tegelijkertijd.

Mike

Re: 'Zijn er nog kroketten?' met Jonas Van Geel

Berichtdoor Mike » Wo 25 Dec 2013, 23:19

Ik stoorde me nogal aan het overenthousiasme en het was soms ook een beetje te zichtbaar dat bepaalde gags waren ingestudeerd. Los daarvan wint dit programma het voor mij wel van Jonas' andere programma Lang Leve. Het programma lijkt (qua regie?) degelijker te zijn uitgewerkt dan Lang Leve, zodat je hier niet het houterige/saaie gevoel meekrijgt. (Natuurlijk is dit wel een beetje appelen met peren vergelijken, want Lang Leve was geen panelprogramma). Over het algemeen vind ik het een fijn concept, alleen is het jammer dat men voor de laatste ronde ineens de punten weer op nul zet. Nathalie Meskens lijkt een goede keuze als panellid, van Dimitri Leue had ik persoonlijk iets meer verwacht. Benieuwd wat de tweede aflevering zal geven.

Tim
Hoe kijk je tv: Analoog (kabel)

Berichtdoor Tim » Do 26 Dec 2013, 01:06

Ik sluit me aan bij Mike, ze zijn veel te 'ingestudeerd' enthousiast en heb me daar best aan gestoord, ik zal het wel blijven volgen maar ben toch blij dat het maar een paar afleveringen zijn, ik ga er niet voor thuisblijven want De Laatste Week met Kobe Ilsen krijgt ook nog steeds voorrang.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Do 26 Dec 2013, 01:47

Ik ben al lang blij dat er eens iets "nieuw" op het scherm komt rond deze periode, en de combinatie Nathalie-Natalia zorgt éénmalig voor het nodige enthousiasme. Uiteindelijk heeft het mijn verwachtingen weten in te lossen, maar na 1 aflevering kan je moeilijk al een oordeel vellen. De finale had men ook beter mogen indelen, die score op 0 zetten leek alsof de vorige rondes ter opvulling dienden. 6 afleveringen is voor mij ook voldoende, maar zo'n panelshow vind ik altijd wel gezellig.

Mike

Berichtdoor Mike » Vr 27 Dec 2013, 11:15

Na de tweede aflevering heb ik het persoonlijk al wel gehad. Té geforceerd en daardoor gaat de grap vaak verloren. Het lijkt bij momenten alsof men de lollige momenten uit DSMTW wil nabootsen, maar niet over de finesse beschikt. Als men die overdrijvingen nu zou weglaten en de spelregels zou herbekijken, zou ik het wel een fijne wekelijkse (weekend)quiz vinden.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Vr 27 Dec 2013, 11:39

Bart De Wever was nog grappiger dan verwacht met zijn droge uitspraken, Nathalie gaf hem zelfs al een troetelnaampje: "den Berre". :D Leuk dat men er ook telkens een dansje ingooit, na Céline Dion was het nu de beurt aan de Oosterweel-Shake (variant op de Harlem-Shake). Zulke geestige tv mogen ze in de toekomst nog meer maken, door de soms hevige lach van Nathalie lach je soms automatisch mee, misschien wel omwille van haar lach. Fijn dat de kijkcijfers ook vrij hoog liggen. ;)

TeBi

Berichtdoor TeBi » Za 28 Dec 2013, 01:59

Vanavond lag ik opnieuw in een deuk.. dankzij de droge opmerkingen van Herman Brusselmans. :D Het was zelfs de éérste keer dat hij deelnam aan een tv-spel. Net als Jill Peeters, fijn om haar eens niet als weervrouw te zien. De Facebook-pagina heeft op zéér korte tijd al meer dan 10.000 likes, en een beetje humor rond deze tijd van het jaar mag wel denk ik. Dankzij de (overdreven?) lachsalvo's lach ik vanzelf mee, en het trio Van Geel-Meskens-De Leue voelen elkaar perfect aan.

killie

Berichtdoor killie » Di 31 Dec 2013, 09:41

Inderdaad, leuk eindejaarsentertainment van VTM. Zo win je mensen rond die periode van het jaar!

Mike

Berichtdoor Mike » Di 31 Dec 2013, 14:50

De laatste afleveringen leken me wat kalmer en die smaakte ik daardoor ook meer. Ik denk trouwens dat men wat in de uitzendvolgorde heeft gerommeld; de intro's van Jonas wezen op een andere start- en eindaflevering dan de manier waarop ze nu waren geprogrammeerd.

Ook al ben ik niet 100% overtuigd, het programma mag van mij volgend jaar zeker terugkeren.

Terug naar “VTM”