'Royalty' met Birgit Van Mol

Tévéfan
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: 'Royalty' met Birgit Van Mol

Berichtdoor Tévéfan » Di 03 Jun 2014, 17:17

Het blijft dus afwachten, maar Birgit doet het ondertussen even goed.

Kevin
Hoe kijk je tv: Anders

Berichtdoor Kevin » Di 03 Jun 2014, 19:42

Tévéfan schreef:Het blijft dus afwachten, maar Birgit doet het ondertussen even goed.

Vind ik ook wel!

Kevin

Berichtdoor Kevin » Wo 04 Jun 2014, 14:33

VTM zend maandag 9 en dinsdag 10 juni een exclusief interview uit van Albert II en Paola. Dat om 21u40.

Elk onderwerp wordt naar 't schijn besproken, zelfs het onderwerp "Delphine Boël". Ik ben alleszins benieuwd!

Bron:
http://www.showbizzsite.be/nieuws/uniek-interview-met-albert-ii-en-paola-op-vtm-1211614

Mike

Berichtdoor Mike » Di 22 Jul 2014, 11:24

Ook in het najaar blijft Birgit Van Mol presentatrice van het programma. Kathy Pauwels versterkt per 1 september de Royalty-redactie als reportagemaker.

bron: HLN

Kevin

Berichtdoor Kevin » Di 22 Jul 2014, 14:52

Mike schreef:Ook in het najaar blijft Birgit Van Mol presentatrice van het programma. Kathy Pauwels versterkt per 1 september de Royalty-redactie als reportagemaker.

bron: HLN

Volgens mij zal dan ook Kathy Pauwels niet meer terugkeren naar het scherm. Toch wel spijtig, want ik vond het gezicht van Kathy beter passen bij 'Royalty', dan dat van Birgit. Laat Birgit maar het VTM Nieuws doen. ;)

Kevin

Berichtdoor Kevin » Wo 23 Jul 2014, 11:31

En het woord definitief is nu ook effectief in de mond genomen. Hierbij een artikel:

Kathy Pauwels zal niet terugkeren als presentatrice van Royalty.

Eind vorig jaar verdween Kathy Pauwels van het scherm. Het Royalty gezicht kampte met een burn-out en moest het een tijd rustig aan doen. Nieuwsanker Birgit Van Mol verving Kathy en leek Royalty tijdelijk voor haar rekening te nemen. Ondertussen is Kathy Pauwels weer aan de betere hand en deelde ze mee veel ‘goesting’ te hebben om weer aan de slag te gaan. Toch zien ze het bij VTM niet meteen zitten om Kathy haar vertrouwde plaats op het scherm terug te geven. Kathy mag vanaf 1 september de redactie van Royalty versterken maar Birgit Van Mol blijft op post als gezicht van Royalty. Of de keuze voor Birgit definitief is kan woordvoerster Hilde Espenhout niet bevestigen, maar alvast gedurende het najaar zal Birgit Van Mol de presentatie van Royalty voor haar rekening blijven nemen.

Bron: Showbizzsite.be

Kevin

Berichtdoor Kevin » Wo 23 Jul 2014, 11:32

Wat mij betreft mat Kathy spoedig terug op het scherm. Een lieve, hartverwarmende presentatrice. Maar misschien is ze er té oud voor bevonden door de redactie? Wie zal het zeggen?!

Mike

Berichtdoor Mike » Wo 23 Jul 2014, 12:59

Kevin schreef:Wat mij betreft mat Kathy spoedig terug op het scherm. Een lieve, hartverwarmende presentatrice. Maar misschien is ze er té oud voor bevonden door de redactie? Wie zal het zeggen?!

Denk dat de reden elders te zoeken zal zijn, tenslotte is Birgit Van Mol maar anderhalf jaar jonger...

Kevin

Berichtdoor Kevin » Wo 23 Jul 2014, 15:07

Mike schreef:
Kevin schreef:Wat mij betreft mat Kathy spoedig terug op het scherm. Een lieve, hartverwarmende presentatrice. Maar misschien is ze er té oud voor bevonden door de redactie? Wie zal het zeggen?!

Denk dat de reden elders te zoeken zal zijn, tenslotte is Birgit Van Mol maar anderhalf jaar jonger...

Oh, dat kan dan inderdaad wel. :D
Alleszins, toch blijf ik het spijtig vinden!

Tim
Hoe kijk je tv: Analoog (kabel)

Berichtdoor Tim » Do 24 Jul 2014, 20:14

Kevin schreef:En het woord definitief is nu ook effectief in de mond genomen. Hierbij een artikel:

Kathy Pauwels zal niet terugkeren als presentatrice van Royalty.

Eind vorig jaar verdween Kathy Pauwels van het scherm. Het Royalty gezicht kampte met een burn-out en moest het een tijd rustig aan doen. Nieuwsanker Birgit Van Mol verving Kathy en leek Royalty tijdelijk voor haar rekening te nemen. Ondertussen is Kathy Pauwels weer aan de betere hand en deelde ze mee veel ‘goesting’ te hebben om weer aan de slag te gaan. Toch zien ze het bij VTM niet meteen zitten om Kathy haar vertrouwde plaats op het scherm terug te geven. Kathy mag vanaf 1 september de redactie van Royalty versterken maar Birgit Van Mol blijft op post als gezicht van Royalty. Of de keuze voor Birgit definitief is kan woordvoerster Hilde Espenhout niet bevestigen, maar alvast gedurende het najaar zal Birgit Van Mol de presentatie van Royalty voor haar rekening blijven nemen.

Bron: Showbizzsite.be

Er staat duidelijk dat Hilde Espenhout niet kan bevestigen dat het defintief is of niet, dus afwachten.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Vr 05 Dec 2014, 19:51

Ik veronderstel dat die 'Royalty'-special van Koning Filip voor nu zondag toch niet meer zal doorgaan? Een 'In Memoriam' voor Koning Fabiola lijkt mij meer gepast.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Vr 05 Dec 2014, 21:50

ArnoT schreef:Ik veronderstel dat die 'Royalty'-special van Koning Filip voor nu zondag toch niet meer zal doorgaan? Een 'In Memoriam' voor Koning Fabiola lijkt mij meer gepast.

Mike

Berichtdoor Mike » Za 06 Dec 2014, 14:36

ArnoT schreef:
ArnoT schreef:Ik veronderstel dat die 'Royalty'-special van Koning Filip voor nu zondag toch niet meer zal doorgaan? Een 'In Memoriam' voor Koning Fabiola lijkt mij meer gepast.

Het gaat trouwens om een extra-lange uitzending die loopt van 17.55 uur tot 19.00 uur. Bij toeval was die zendtijd al ingepland, want ook de tweedelige special rond Filip duurt telkens een uur.

Mike

Berichtdoor Mike » Zo 15 Feb 2015, 18:58

Vandaag werd Royalty eenmalig gepresenteerd door Cathérine Moerkerke, Birgit Van Mol is geveld door griep.

wixy wix

Berichtdoor wixy wix » Di 11 Aug 2015, 08:04

Terug naar “VTM”