The Voice van Vlaanderen

Deborah
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Re: The Voice van Vlaanderen

Bericht door Deborah » zo 27 sep 2015, 14:28

Mike schreef:The Voice Kids komt vanaf vrijdag 13 november op het scherm. (bron: Nieuwsblad)
Deze datum is precies nog onder voorbehoud, kan eventueel nog een week opgeschoven worden.

no_matter_what92
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Bericht door no_matter_what92 » za 02 jan 2016, 12:16

De Liveshow van The Voice Kids is alweer niet écht live, maar reeds opgenomen. Een beetje triestig, vind ik.

Mike

Bericht door Mike » za 02 jan 2016, 12:32

no_matter_what92 schreef:De Liveshow van The Voice Kids is alweer niet écht live, maar reeds opgenomen. Een beetje triestig, vind ik.
Ik kan verkeerd zijn, maar ligt het (tegenwoordig) wettelijk niet moeilijk om jonge kinderen op dat uitzenduur in te zetten? En los daarvan lijkt het mij productioneel gewoon ook aangenamer om iets met kinderen vooraf op te nemen.

Deborah

Bericht door Deborah » za 02 jan 2016, 12:36

Ik vind dit niet triestig eigenlijk, ook in Nederland waar het format al jaren loopt is de finale ook niet rechtstreeks. Ze hebben al stress genoeg, en ze nog eens extra stress geven omdat het live gaat, neen, dan is het beter dat men het vooraf opneemt. Dit jaar hebben ze trouwens geluk. Ze moeten nu maar 2 weken zwijgen, vorige keer was het veel langer.

no_matter_what92

Bericht door no_matter_what92 » za 02 jan 2016, 17:10

Deborah schreef:Ik vind dit niet triestig eigenlijk, ook in Nederland waar het format al jaren loopt is de finale ook niet rechtstreeks. Ze hebben al stress genoeg, en ze nog eens extra stress geven omdat het live gaat, neen, dan is het beter dat men het vooraf opneemt. Dit jaar hebben ze trouwens geluk. Ze moeten nu maar 2 weken zwijgen, vorige keer was het veel langer.
Voor de kinderen zal het zeker beter zijn. Maar het nut van de wedstrijd is wel weg, vind ik. Geen live-stemming op de beste kandidaat. Vorig jaar heeft 500 mensen van het publiek gestemd. Dat vond ik eigenlijk echt vreemd. Op een bepaalde manier moet je mensen zelf laten stemmen in hun zetel. Het klopt niet, maar ik denk dat ze omwille van de Wet op de Kinderarbeid niet anders kunnen...

Deborah

Bericht door Deborah » za 02 jan 2016, 19:46

Het publiek die daar is, stemt inderdaad mee, maar men mag geen band hebben met de betrokken kandidaat. Ik heb die oproep hiervoor een paar weken geleden zien passeren op facebook.

Van Mentissa horen we op dit moment ook niet echt veel eigenlijk. Terwijl Emma Bale (die niet eens de finale haalde) toch wel goed scoort. Ieder zijn eigen keuze natuurlijk.

no_matter_what92

Bericht door no_matter_what92 » zo 03 jan 2016, 13:57

Deborah schreef:Het publiek die daar is, stemt inderdaad mee, maar men mag geen band hebben met de betrokken kandidaat. Ik heb die oproep hiervoor een paar weken geleden zien passeren op facebook.

Van Mentissa horen we op dit moment ook niet echt veel eigenlijk. Terwijl Emma Bale (die niet eens de finale haalde) toch wel goed scoort. Ieder zijn eigen keuze natuurlijk.
Die 500 man die stemt, ik vraag me in hoever dit representatief is voor de hele bevolking. In talentenjachten is het vaak zo dat de twee of derde het maakt en de winnaar niet... Een vreemd gegeven.

TeBi

Bericht door TeBi » di 26 jan 2016, 16:20

Het 4de seizoen van 'The Voice van Vlaanderen' gaat van start op vrijdag 19 februari.

Sam_Dp

Bericht door Sam_Dp » di 02 feb 2016, 17:32

De liveshows vinden dit jaar niet plaats in Het Kuipke maar wel in Flanders Expo Gent.

Bron: Showbizzsite

Jenzz

Bericht door Jenzz » zo 21 feb 2016, 18:45

De finale zal plaatsvinden op vrijdag 3 juni.

Deborah

Bericht door Deborah » wo 20 apr 2016, 20:26

De co-host dit jaar van Ann Lemmens is Sam De Bruyn.

Deborah

Bericht door Deborah » za 04 jun 2016, 18:57

Ann deed gisterenavond ook reeds een oproep voor kandidaten voor het nieuwe seizoen.

Het Medium

Bericht door Het Medium » za 04 jun 2016, 19:48

Deborah schreef:Ann deed gisterenavond ook reeds een oproep voor kandidaten voor het nieuwe seizoen.
In de backstageshow die gisterenavond op Qmusic liep, zei de reporter dat dat vijfde seizoen het laatste wordt.

Het Medium

Bericht door Het Medium » di 06 dec 2016, 08:57

Alex Callier zal opnieuw de jury vervoegen, naast Koen Wauters, Bart Peeters en Natalia. An Lemmens blijft de presentator van dienst. De opnames starten in februari.

Deborah

Bericht door Deborah » di 17 jan 2017, 09:50

Bij The Voice Kids worden Natalia & Slongs vervangen door Josje & Laura Tesoro. Sean blijft op post.

Plaats reactie