The Voice van Vlaanderen

Fast2be

Re: The Voice van Vlaanderen

Berichtdoor Fast2be » Di 18 Jun 2013, 10:47

Kellyvds schreef:
Spring485 schreef:Volgend jaar vind ik het wel tijd voor een nieuw coach voor wat vernieuwing (persoonlijk lijkt Linda Mertens of Stan Van Samang me wel goede coaches)

Koen Wauters is nog niet zeker of hij opnieuw mee doet, hij gaat zich eerst op Clouseau concentreren en ziet later wel wat hij gaat doen.
In de krant heeft ook gestaan dat Alex geen tijd heeft volgend jaar.

In HLN bevestigt Alex dat hij niet deelneemt aan seizoen 3 van The Voice. Ook de deelname van Koen hangt aan een zijden draadje door Clouseau en "Wauters versus Waes".

HLN noemt Regi, Bent Van Looy en Piet Goddaer als alternatieven.

Mike
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Berichtdoor Mike » Di 18 Jun 2013, 11:47

Fast2be schreef:In HLN bevestigt Alex dat hij niet deelneemt aan seizoen 3 van The Voice. Ook de deelname van Koen hangt aan een zijden draadje door Clouseau en "Wauters versus Waes".

Verder in hln het nieuws dat mogelijk Jasper Steverlinck aan de kant wordt geschoven, omdat hij zijn poulains te veel muziek doet brengen die voor het grote publiek onbekend is.

Fast2be schreef:HLN noemt Regi, Bent Van Looy en Piet Goddaer als alternatieven.

In een wedstrijd waarin (wordt gezegd dat) alles om de stem draait, zou ik een showman als Regi een bijzonder vreemde keuze vinden.

Fast2be

Berichtdoor Fast2be » Do 04 Jul 2013, 10:55

Alex Callier op nieuwsblad.be: "Op den duur word je als coach toch een beetje een karikatuur van jezelf. Het is onvermijdelijk dat je op dezelfde dingen let bij een kandidaat en steeds weer dezelfde dingen zegt. Eigenlijk zouden ze beter de hele jury vervangen. Verandering van spijs doet eten"

TeBi

Berichtdoor TeBi » Do 04 Jul 2013, 17:10

Fast2be schreef:Alex Callier op nieuwsblad.be: "Op den duur word je als coach toch een beetje een karikatuur van jezelf. Het is onvermijdelijk dat je op dezelfde dingen let bij een kandidaat en steeds weer dezelfde dingen zegt. Eigenlijk zouden ze beter de hele jury vervangen. Verandering van spijs doet eten"

Ik geef hem geen ongelijk. Onlangs stond in de Story dat 'The Voice' mogelijk pas in het najaar van 2014 terugkomt, om na te denken over een nieuwe jury.

Ruben

Berichtdoor Ruben » Vr 12 Jul 2013, 18:34

Nog steeds geen teken van leven van Glenn Claes, de voice-winnaar van vorig jaar. Gaan we zijn CD nog ooit terugvinden in de rekken? Wat denken jullie ervan?
groetjes xxx

TeBi

Berichtdoor TeBi » Wo 24 Jul 2013, 18:44

Al een heleboel mensen deden auditie voor de 3de reeks van 'The Voice van Vlaanderen' en daartussen blijken heel wat mensen te kiezen voor een nummer van Adele.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Wo 14 Aug 2013, 07:27

vetex
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor vetex » Wo 14 Aug 2013, 08:31

Ondertussen ook op de Tévé Kijker. Ook deelname Natalia of Koen Wauters helemaal niet zeker.

http://tevekijker.be/node/3866

Mike

Berichtdoor Mike » Wo 14 Aug 2013, 08:49

Is het vreemd dat ik me vragen stel bij de keuze van Regi als zangcoach? En dat hij dan een Jasper Steverlinck komt vervangen omdat men meer populaire muziek wilde zien in het programma, niet te begrijpen in een show waarvan gezegd wordt dat alles om de stem draait. Ik was al geen grote fan en als het programma zo evolueert zal ik het ook zeker niet meer worden.

Jarend

Berichtdoor Jarend » Wo 14 Aug 2013, 10:53

Inderdaad, volledig mee eens. Eigenlijk vond ik de laatste reeks van Idool qua aanpak beter en "vernieuwender" dan The Voice. De kijkcijfers lagen in de zelfde lijn en ik vermoed dat Idool qua productie toch (behoorlijk) goedkoper is. Dat Regi geen zanger is, is op zich geen probleem, Alex is dat nl. ook niet. Maar er is toch nog een verschil, vind ik. Als ze Jasper effectief aan de kant zetten dan zetten ze ook meteen het populairste jurylid aan de kant, denk ik. Al kan het ook zijn dat Koen stopt, aangezien de opnames voor zijn nieuwe programma nog lang niet afgerond zijn.

stefliesens

Berichtdoor stefliesens » Wo 14 Aug 2013, 23:24

Jarend schreef:Al kan het ook zijn dat Koen stopt, aangezien de opnames voor zijn nieuwe programma nog lang niet afgerond zijn.

Ja, en ze liggen blijkbaar ook nog allebei in de lappenmand, dus die opnames zullen ook niet snel afgerond worden ook.

vtmwikis

Berichtdoor vtmwikis » Do 15 Aug 2013, 08:09

De opnames van Wauters vs. Waes zullen worden hervat vanaf september en zullen nog tot december duren. The Voice van Vlaanderen komt waarschijnlijk pas in het voorjaar van 2014 op televisie, dus dan zou dat geen probleem zijn voor Koen Wauters.

stefliesens

Berichtdoor stefliesens » Do 15 Aug 2013, 19:55

Ja, maar dan zal hij waarschijnlijk direct moeten overschakelen, het is nog maar de vraag of hij dat wil. Die opnames van Wauters vs. Waes zij ook niet om tussen de soep en de patatten te doen.

flipperdeflip
Hoe kijk je tv: Analoog (kabel)

Berichtdoor flipperdeflip » Do 15 Aug 2013, 23:01

vtmwikis schreef:De opnames van Wauters vs. Waes zullen worden hervat vanaf september en zullen nog tot december duren. The Voice van Vlaanderen komt waarschijnlijk pas in het voorjaar van 2014 op televisie, dus dan zou dat geen probleem zijn voor Koen Wauters.

Afgelopen seizoen was The Voice ook pas in het voorjaar op tv, de audities en battle rondes werden echter in Oktober-November gefilmd.
Lijkt me dus eerder dat Koen ook zal afvallen ivm overlapping met Wauters vs Waes opnames, en ging Clouseau ook niet terug beginnen en meer tijd van hem vragen?

stefliesens

Berichtdoor stefliesens » Vr 16 Aug 2013, 00:57

Zoals ik al zei, dubbele opnames met een programma als Wauters vs. Waes zal zeker niet gaan.

Terug naar “VTM”