The Voice van Vlaanderen

TeBi
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

The Voice van Vlaanderen

Berichtdoor TeBi » Wo 19 Sep 2012, 19:16

Komende zondag sluiten de online audities via vtm.be, dus wie wil deelnemen kan zich maar beter haasten.
In een interview met An Lemmens op Q-Music zei ze dat het 2de seizoen pas in 2013 op het scherm zal komen.

Ayrton

Re: 'The Voice van Vlaanderen'

Berichtdoor Ayrton » Zo 09 Dec 2012, 20:19

'The Battles' zullen alvast opgenomen worden vanuit de RTBF-studio's in Luik.

Kellyvds

Re: 'The Voice van Vlaanderen'

Berichtdoor Kellyvds » Wo 09 Jan 2013, 18:17

Ayrton schreef:'The Battles' zullen alvast opgenomen worden vanuit de RTBF-studio's in Luik.

Ik ben geweest en het was wel eens leuk om mee te maken. Al was het wel een vermoeiende dag

Kellyvds

Re: The Voice van Vlaanderen

Berichtdoor Kellyvds » Do 10 Jan 2013, 16:59

Vandaag is er een persconferentie van het nieuwe seizoen in de AB
volgens Sean Dhondt zijn twitter ;)

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Do 10 Jan 2013, 17:24

@Kellyvds

Je mag ons altijd iets meer vertellen over de opnames (tenzij je natuurlijk van vtm moet zwijgen).

Kellyvds

Berichtdoor Kellyvds » Do 10 Jan 2013, 18:36

Neovo schreef:@Kellyvds

Je mag ons altijd iets meer vertellen over de opnames (tenzij je natuurlijk van vtm moet zwijgen).

We hebben een blad moeten ondertekenen ;) dus van de kanidaten zelf kan ik niets zeggen

Wel is er iets nieuw nu, na elke battle moet de coach kiezen welke kanidaat hij wil meenemen naar de finale.
En de kanidaat die verliest kan nog gestolen worden door de andere coaches, het systeem is hetzelfde als bij de blinds.
De coaches drukken af en als er meerdere zijn dan mogen de kanidaten zelf kiezen voor welke coach dat ze gaan.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Do 10 Jan 2013, 18:48

Kellyvds schreef:We hebben een blad moeten ondertekenen ;)

Bij 'The Voice' ook al? Bij 'Het Spiegelpaleis' heb ik ook mijn handtekening moeten zetten op zo'n verklaring dat ik mij aan de regels hou. ;)

TeBi

Berichtdoor TeBi » Do 10 Jan 2013, 21:24

Alles over het nieuwe seizoen van 'The Voice van Vlaanderen', vanaf vrijdag 18 januari 2013 om 20u30 bij VTM: http://tevekijker.be/node/2664#.UO8hr-QmY4d.

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Za 19 Jan 2013, 11:28

Ik vond het wel leuk dat je kon zien als kijker hoeveel mensen thuis zich hadden omgedraaid voor de kandidaat. Dat was toch zo bij de eerste kandidaat, heb de rest niet meer gezien.

Die applicaties waarmee je zelf actief kan meedoen lijkt me een zeer goed middel om de mensen live naar tv-programma's te laten kijken.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Wo 10 Apr 2013, 10:36

Lauren Zweegers moet geopereerd worden aan een cyste op haar stembanden. Jammer genoeg moet ze hierdoor haar deelname aan The Voice stopzetten. Coach Alex Callier moest hierdoor op zoek naar een vervanger voor haar. Hiervoor kon hij iemand kiezen uit de vier kandidaten uit zijn team die ondertussen afvielen en besloot hij om voor Kaat Verschueren te gaan.

>> http://tevekijker.be/node/3045#.UWUkI6KR44c

TeBi

Berichtdoor TeBi » Vr 03 Mei 2013, 22:45

Eindelijk (nog) eens een vrouw die een talentenjacht wint, na Katerine ('Star Academy') in 2005.
Zoals verwacht komt er nog een derde seizoen van 'The Voice', de inschrijvingen gaan al van start.

>> http://tevekijker.be/node/3168#.UYT9oaKR44c

Fast2be

Berichtdoor Fast2be » Za 04 Mei 2013, 09:48

Ik vind het zelf jammer, maar ik vond er dit jaar niks aan. Ik vond het ook niet spannend en geen enkele kandidaat sprak me aan. Op fb en Twitter las ik hetzelfde bij veel vrienden. Stel je voor dat die Robby gewonnen had. "Wie is the voice in Vlaanderen? Cowboy Robby" :oops:

Behalve dat de gekozen kandidaten me niks zeiden, vond ik de muziekkeuze ook veel te alternatief, er zaten maar weinig echte vlotte popliedjes tussen, wat ik graag hoor in een grote amusementsshow. En als er dan al een oorworm tussenzat, werd er een "politiek correcte" versie, laat ons zeggen een StuBru-versie, van gemaakt...

Naar mijn gevoel was The Voice te druk bezig met het overtuigen van muzikale critici dan met het maken van een tof, amusant vrijdagavondprogramma. Wat mij betreft een gemiste kans voor een geweldig format.

Dit is uiteraard mijn eigen smaak, blijkbaar was er toch een publiek voor deze aanpak. Maar mij zei het niks. Zat me vooral te vervelen tijdens de show en dan zeker tijdens de muzikale optredens :roll:

Spring485
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor Spring485 » Za 04 Mei 2013, 12:10

Fast2be schreef:Ik vind het zelf jammer, maar ik vond er dit jaar niks aan. Ik vond het ook niet spannend en geen enkele kandidaat sprak me aan. Op fb en Twitter las ik hetzelfde bij veel vrienden. Stel je voor dat die Robby gewonnen had. "Wie is the voice in Vlaanderen? Cowboy Robby" :oops:

Behalve dat de gekozen kandidaten me niks zeiden, vond ik de muziekkeuze ook veel te alternatief, er zaten maar weinig echte vlotte popliedjes tussen, wat ik graag hoor in een grote amusementsshow. En als er dan al een oorworm tussenzat, werd er een "politiek correcte" versie, laat ons zeggen een StuBru-versie, van gemaakt...

Naar mijn gevoel was The Voice te druk bezig met het overtuigen van muzikale critici dan met het maken van een tof, amusant vrijdagavondprogramma. Wat mij betreft een gemiste kans voor een geweldig format.

Dit is uiteraard mijn eigen smaak, blijkbaar was er toch een publiek voor deze aanpak. Maar mij zei het niks. Zat me vooral te vervelen tijdens de show en dan zeker tijdens de muzikale optredens :roll:

Ik ben echt VOLLEDIG akkoord met jou. Ook over die liedjeskeuze enzo heb je helemaal gelijk. Bij de liveshows heb ik eigenlijk wat heimwee naar de liveshows van idool. Daar zaten wel van die vlotte popliedjes enzo in. Volgend jaar vind ik het wel tijd voor een nieuw coach voor wat vernieuwing (persoonlijk lijkt Linda Mertens of Stan Van Samang me wel goede coaches)

Fast2be

Berichtdoor Fast2be » Za 04 Mei 2013, 14:25

Op 9 mei, tien jaar geleden zond vtm trouwens de finale uit van Idool 2003, er kwamen ook nog reeksen in 2004, 2007 en 2011. Daarnaast maakte vtm ook 2 keer X-Factor en dus dit en vorig jaar The Voice.

Dit waren voor de aardigheid de 4 singles die de Idool-winnaars ons opleverden:

Niet te vergelijken met de muzikale richting van The Voice

Kellyvds

Berichtdoor Kellyvds » Wo 08 Mei 2013, 21:09

Spring485 schreef:Volgend jaar vind ik het wel tijd voor een nieuw coach voor wat vernieuwing (persoonlijk lijkt Linda Mertens of Stan Van Samang me wel goede coaches)

Koen Wauters is nog niet zeker of hij opnieuw mee doet, hij gaat zich eerst op Clouseau concentreren en ziet later wel wat hij gaat doen.
In de krant heeft ook gestaan dat Alex geen tijd heeft volgend jaar.

Terug naar “VTM”