'Kalmte Kan U Redden', met Tom Lenaerts

Plaats reactie
TeBi
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

'Kalmte Kan U Redden', met Tom Lenaerts

Bericht door TeBi » vr 12 jun 2015, 08:01

Dit najaar maakt Tom Lenaerts zijn comeback op Eén met de nieuwe zondagavondquiz 'Kalmte Kan U Redden'. Daarin strijden kandidaten tegen de tijd én hun hartslag. Het nieuwe spelprogramma wordt perfect getrokken door de politiereeks 'T'.

Bron: HLN

Sam_Dp

Re: 'Kalmte Kan U Redden', met Tom Lenaerts

Bericht door Sam_Dp » za 25 jul 2015, 12:58

TeBi schreef:Dit najaar maakt Tom Lenaerts zijn comeback op Eén met de nieuwe zondagavondquiz 'Kalmte Kan U Redden'. Daarin strijden kandidaten tegen de tijd én hun hartslag. Het nieuwe spelprogramma wordt perfect getrokken door de politiereeks 'T'.

Bron: HLN
De opnames van Kalmte Kan U Redden staan de komende weken gepland. Je kan je inschrijven via In The Picture.

jan1964

Bericht door jan1964 » di 28 jul 2015, 12:24

Ook aan de preselecties meegedaan, een 4 tal maanden geleden. Vond het er daar toen al heel amateuristisch aan toe gaan. Vragenlijst ingevuld. Minimumscore om mee te mogen doen was 18/30. Haalde zelf 23/30 en kort gesprekje gehad. Zouden spoedig bericht laten (positief of negatief). Heb nooit iets vernomen. Raar.

Mike

Bericht door Mike » di 28 jul 2015, 13:49

jan1964 schreef:Ook aan de preselecties meegedaan, een 4 tal maanden geleden. Vond het er daar toen al heel amateuristisch aan toe gaan. Vragenlijst ingevuld. Minimumscore om mee te mogen doen was 18/30. Haalde zelf 23/30 en kort gesprekje gehad. Zouden spoedig bericht laten (positief of negatief). Heb nooit iets vernomen. Raar.
De procedure met een gemoedelijke preselectie en een verkennend gesprek na het behalen van de minimumscore, wordt voor de meeste quizprogramma's gehanteerd hoor. Maar goed ook. Dat ze vertelden ook te verwittigen bij een niet-selectie en dat uiteindelijk niet gebeurde, is dan een spijtige fout, menselijk of technisch. Kan gebeuren. Op basis daarvan zou ik het programma niet voortijdig afkraken.

Rune

Bericht door Rune » do 13 aug 2015, 08:41

Kalmte Kan U Redden zal vanaf zondag 13 september uitgezonden worden op Eén. Het programma begint pas op 13 september doordat zondag 6 september De Rode Duivels een wedstrijd spelen dat wordt uitgezonden op Eén. 'Kalmte Kan U Redden' zal in totaal 13 afleveringen bevatten.

Bron: Eigen Berichtgeving

Rune

Bericht door Rune » vr 22 jan 2016, 19:49

Er komt een tweede seizoen van Kalmte Kan U Redden. Vandaag werd er een promofilmpje op Eén uitgezonden waar ze kandidaten zoeken.

Bron: Eén

Atlant

Bericht door Atlant » zo 31 jan 2016, 15:14

Ik vond het geen goede quiz. Zeker in vergelijking met Pappenheimer, Twee tot de zesde macht of De Allesweter.

Mediawatcher84

Bericht door Mediawatcher84 » zo 31 jan 2016, 20:17

Atlant schreef:Ik vond het geen goede quiz. Zeker in vergelijking met Pappenheimer, Twee tot de zesde macht of De Allesweter.
Smaken verschillen ... Ik vond deze quiz zeker goed. Tom Lenaerts vind ik nog altijd een zeer goede presentator. Al waren er naast de presentator nog elementen die een beetje deden denken aan De Pappenheimers.

De Pappenheimers vond ik eerlijk gezegd niet meer hetzelfde zonder Tom Lenaerts.

De eerste aflevering van Twee tot de zesde macht viel me ook een beetje tegen. Ik had de indruk dat men een beetje de toer van De Slimste Mens opgaat: veel (flauwe) humor en nog maar weinig quiz. Maar ik geef het zeker nog een kans, want het blijft wel een leuke quiz.

De Allesweter was zeker niet slecht. En Lieven Scheire deed het ook wel goed als presentator. Beetje jammer dat men deze quiz op donderdag heeft uitgezonden. Deze quiz had zeker een groter publiek kunnen bereiken op zondagavond.

Het Medium

Bericht door Het Medium » do 04 aug 2016, 01:01

Rune schreef:Er komt een tweede seizoen van Kalmte Kan U Redden. Vandaag werd er een promofilmpje op Eén uitgezonden waar ze kandidaten zoeken.
Opnames staan gepland voor oktober-november.

ivodocent

Bericht door ivodocent » do 04 aug 2016, 09:58

Geen slecht programma, maar je krijgt er als kijker ook zenuwen van :shock:
Altijd makkelijk meespelen vanuit de luie zetel, maar als je in de studio staat is het heel wat anders denk ik...

Jenzz

Bericht door Jenzz » wo 16 nov 2016, 17:29

Tom Lenaerts maakt binnenkort een bijzondere aflevering van Kalmte Kan u Redden. Het betreft een special met bekende landgenoten, waarin hij op zoek gaat naar de best quizzende quizmaster van Vlaanderen. Speciaal voor deze aflevering kon hij rekenen op de deelname van Adriaan Van den Hoof (Switch), Bart De Pauw (Twee tot de Zesde Macht), Steven Van Herreweghe (De Pappenheimers), Ben Crabbé (Blokken) en Erik van Looy (De Slimste Mens Ter Wereld). De aflevering is enkele dagen geleden opgenomen, en komt begin volgend jaar op het scherm.

Plaats reactie