'Vind je Lief', met Bieke Ilegems

Plaats reactie
Rune
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

'Vind je Lief', met Bieke Ilegems

Bericht door Rune » wo 01 apr 2015, 21:09

Eén brengt in de zomer een gloednieuw programma waarin Eén singles zoekt die een partner willen hebben.

Bron: TvVisie

Jenzz

Re: Nieuw zomerprogramma met singles

Bericht door Jenzz » wo 13 mei 2015, 09:11

Bieke Ilegems (43), afgelopen voorjaar nog dé ontdekking van de VTM-show 'Dansdate', wordt deze zomer gastvrouw van de nieuwe datingshow op Eén. Bieke zal met een nog te bepalen mannelijke collega singles volgen. Het programma, dat 'Vive le Vélo' zal opvolgen, zal vanaf maandag 27 juli vijf weken lang van maandag tot en met donderdag lopen. Bieke zal vijf weken lang singles opvolgen in hun unieke zoektocht naar de ware liefde. Daarbij zal de kijker niet enkel meekijken door de ogen van de kandidaten, maar ook die van de socioloog, bioloog, psycholoog, econoom, filosoof, seksuoloog en matchmaker.

Bieke mag dus de opvolger spelen van Marcel Vanthilt en zijn 'Hotel M'. Niet als talkshowhost, wel als gastvrouw van een fonkelnieuwe show, waarin singles centraal zullen staan. De nieuwe Eén-show zal overigens door productiehuis deMensen worden gemaakt, dat ook werkt aan een zomers VTM-spelprogramma met gastheer Niels Destadsbader.

Bron: HLN
Wat mij betreft één van de meest onderschatte presentatrices én actrices. Zoals de netmanager van Eén zegt: ze is fris én geloofwaardig. Ik ben blij dat ze na VIJF en ATV naar het 'grote' Eén mag gaan. Heel verdienstelijk! Ik vraag me af wie ze naast haar zullen zetten. Wordt de mannelijke collega ook een atypisch televisiegezicht of krijgt ze toch een Bart Peeters of Marcel Vanthilt naast haar?

Ayrton

Re: 'Vind je Lief', met Bieke Ilegems

Bericht door Ayrton » wo 10 feb 2016, 23:20

Er komt een nieuw seizoen van "Vind je Lief" deze zomer.

https://www.facebook.com/een/posts/10153846136825330

Jenzz

Bericht door Jenzz » do 19 mei 2016, 19:38

Het tweede seizoen start op maandag 18 juli. Op dinsdag 12 juli is er een terugblikaflevering met de koppels van vorig seizoen.

Bron: Van Gils & Gasten

Jenzz

Bericht door Jenzz » wo 14 dec 2016, 16:47

Er komt in 2017 geen derde seizoen van Vind je Lief. De VRT wil het na een dure sportzomer wat kalmer aan doen en de middelen vooral in het najaar aanwenden.

Bron: HLN

Plaats reactie