Eigen Kweek

Tjorven
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Re: Eigen Kweek

Berichtdoor Tjorven » Ma 10 Nov 2014, 13:42

Tweets over Eigen Kweek 2

Tjorven
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor Tjorven » Za 29 Nov 2014, 17:18

Artikel uit Het Laatste Nieuws

"OPNAMES TWEEDE SEIZOEN 'EIGEN KWEEK' STARTEN IN VOORJAAR: Camera's keren terug naar 'Wietschate'"
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-heuv ... -a2135989/

killie
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Berichtdoor killie » Ma 23 Feb 2015, 12:53

wixy wix schreef:Had deze reeks op zondagavond gestaan, wat zouden dan de cijfers geweest zijn?

Intussen 1,5j later, maar nog steeds een goede vraag.
Want de herhaling van de serie lokte gisteren (op zondagavond dus) opnieuw 1 miljoen kijkers.
Gigantisch veel als je het mij vraagt, want zo oud is de serie niet.

Misschien wel een learning naar seizoen 2 toe om het ook op zondagavond te schedulen.
Hoewel... zondagavond is één al sterk, dus misschien dat ze liever extra verstevigen op werkdagen.

Rune

Berichtdoor Rune » Ma 16 Mar 2015, 17:17

De herhalingen van seizoen 1 blijven scoren. De aflevering van gisteren haalde 1.201.773 kijkers.

Mike

Berichtdoor Mike » Ma 13 Apr 2015, 17:13

De opnames voor het tweede seizoen gaan morgen van start. Uitzending zou ten vroegste voor het voorjaar 2016 zijn. Het verhaal zal zich afspelen vier jaar na het einde van het eerste seizoen. Dirk Van Dijck, Sien Eggers, Wim Willaert, Sebastien Dewaele, Rhoda Montemayor, Maaike Cafmeyer, Sam Louwyck, Jan Hammenecker, Liesa Naert, Gunther Lesage, Piv Huvluv en Wouter Bruneel zijn er alvast weer bij, samen met enkele nieuwe, minder bekende gezichten.

bron: VRT

Rune

Berichtdoor Rune » Za 25 Apr 2015, 11:41

Ondertussen is er al een verhaal van het nieuwe seizoen van 'Eigen Kweek' gelekt.

Spoiler: show
Ook in het 2de seizoen van 'Eigen Kweek' zal de familie Welvaert zich in de illegaliteit wagen. En ze zullen geconfronteerd worden met de broer van de Hollander, de gangster die in het 1ste seizoen stierf.

Bron: HLN

Rune

Berichtdoor Rune » Ma 04 Jan 2016, 22:51

Vandaag is er een veelbelovend fragment uit het tweede seizoen van Eigen Kweek online gekomen.

Mike

Berichtdoor Mike » Ma 04 Jan 2016, 23:33

Rune schreef:Vandaag is er een veelbelovend fragment uit het tweede seizoen van Eigen Kweek online gekomen.

Behalve een herkauwing van de overhypete taalhumor hoop ik toch vooral op een realistisch en boeiend vervolgverhaal.

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Ma 25 Jan 2016, 12:01

Seizoen 2 start op 21 februari en zal dus op zondag worden uitgezonden.

Bron: Het Nieuwsblad

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Ma 22 Feb 2016, 19:40

Al meteen straffe cijfers: 1,8 miljoen kijkers en 62% marktaandeel. Een live-record meteen.

Atlant

Berichtdoor Atlant » Di 23 Feb 2016, 12:05

Wat wil je met de hypetrein. Terwijl de serie niet dezelfde kwaliteit bezit als Den elfden van den elfde bv. Eigen kweek lijkt bij momenten wel op FC De Kampioenen. Wat zou er trouwens van de serie overschieten zonder de uitgemolken taalgrapjes?

no_matter_what92

Berichtdoor no_matter_what92 » Wo 24 Feb 2016, 13:30

Atlant schreef:Wat wil je met de hypetrein. Terwijl de serie niet dezelfde kwaliteit bezit als Den elfden van den elfde bv. Eigen kweek lijkt bij momenten wel op FC De Kampioenen. Wat zou er trouwens van de serie overschieten zonder de uitgemolken taalgrapjes?

Je hebt gelijk, de eerste aflevering van seizoen 2 vond ik ook erg mager. Maar Den Elfde Van Den Elfde is iets helemaal anders. Het was binnen zijn genre wel knap gemaakt, maar ik vond er echt niets aan. Eigen Kweek is veel toegankelijker.

Dafaljuan

Berichtdoor Dafaljuan » Vr 26 Feb 2016, 11:18

no_matter_what92 schreef:
Atlant schreef:Wat wil je met de hypetrein. Terwijl de serie niet dezelfde kwaliteit bezit als Den elfden van den elfde bv. Eigen kweek lijkt bij momenten wel op FC De Kampioenen. Wat zou er trouwens van de serie overschieten zonder de uitgemolken taalgrapjes?

Je hebt gelijk, de eerste aflevering van seizoen 2 vond ik ook erg mager. Maar Den Elfde Van Den Elfde is iets helemaal anders. Het was binnen zijn genre wel knap gemaakt, maar ik vond er echt niets aan. Eigen Kweek is veel toegankelijker.

Bij dat ik niet de enige ben die zondag een beetje op mijn honger bleef zitten. Hopelijk beter komende zondag!

Mediawatcher84

Berichtdoor Mediawatcher84 » Ma 29 Feb 2016, 01:16

Dafaljuan schreef:
no_matter_what92 schreef:

Bij dat ik niet de enige ben die zondag een beetje op mijn honger bleef zitten. Hopelijk beter komende zondag!

Na aflevering 2 vrees ik toch dat dit seizoen veel minder gaat zijn dan het eerste seizoen. Iets wat ik trouwens altijd gevreesd heb, namelijk het uitmelken van de taalhumor. Iets wat in reeks 1 nog wel werkte ... Oorspronkelijk was de reeks bedoeld maar 1 seizoen mee te gaan. Pas na het succes van reeks 1 moesten de schrijvers opnieuw aan de slag. Niet helemaal onlogisch dus dat het scenario heel wat minder is.

Maar, Eigen Kweek blijft wel een goede reeks met fantastische acteurs. Laten we dat niet vergeten te vermelden.

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Ma 29 Feb 2016, 17:49

Aflevering 2 scoorde evenveel als vorige week: 1,8 miljoen én LIVE + uitgesteld kijken haalde de eerste aflevering maar liefst 2.157.926 kijkers. Dat zijn zeer zeldzame en hoge topcijfers. Dat is zelfs meer dan de finale van K3 zoekt K3 afgelopen november.

Terug naar “Eén”