Eigen Kweek

Tévéfan
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Eigen Kweek

Berichtdoor Tévéfan » Wo 11 Dec 2013, 17:38

Atlant schreef:Het zal niet gemakkelijk zijn om hier nog een vervolg op te maken. Het verhaal was redelijk afgesloten. Ze hebben hun geld ook terug waardoor een echte reden om nog eens wiet te beginnen kweken (waar de reeks toch om draait) eigenlijk ontbreekt.

Tim schreef:
Tévéfan schreef:Daar zul je misschien nog een weekje voor moeten wachten, Eigen Kweek is nog niet gedaan. Ben er ook door gefrusteerd, hoor, ik vind dat ze het de kijker verschuldigd zijn om dat verhaal af te maken. Alhoewel het gebrek aan zee in het laatste seizoen hun neem ik aan enorm stoort.

Kan alvast bevestigen dat ze na de herhalingen op maandag terug beginnen met Sea Patrol. oef ;)

Met Sea Patrol gaan ze geen anderhalf miljoen kijkers trekken hoor. Ik vond Sea Patrol ook goed, maar ik heb alles allang bekeken op YouTube. Daar heb je dus geen één voor nodig.

Op YouTube werken ze bijna nooit of niet volledig, altijd iets met auteursrechten tegenwoordig. Ik ken wel een website waar ze allemaal integraal bekijkbaar zijn. Kwestie deze site onder de radar te houden, ga ik deze hier niet zomaar posten. Ik ben eventueel wel bereid om deze aan geïnteresseerde vaste leden door te PM'en. Laat dan maar iets weten.

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Wo 11 Dec 2013, 18:55

Tévéfan schreef:Ik ken wel een website waar ze allemaal integraal bekijkbaar zijn. Kwestie deze site onder de radar te houden, ga ik deze hier niet zomaar posten. Ik ben eventueel wel bereid om deze aan geïnteresseerde vaste leden door te PM'en. Laat dan maar iets weten.

Als deze websites illegaal zijn, zullen we dit niet tolereren!

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Wo 11 Dec 2013, 18:57

Ik gebruik hem al een tijdje en denk niet dat er iets verkeerd mee is. :?

Wat bedoel je in feiten, ik wil enkel mensen helpen.

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Wo 11 Dec 2013, 19:10

Neovo schreef:
Tévéfan schreef:Ik ken wel een website waar ze allemaal integraal bekijkbaar zijn. Kwestie deze site onder de radar te houden, ga ik deze hier niet zomaar posten. Ik ben eventueel wel bereid om deze aan geïnteresseerde vaste leden door te PM'en. Laat dan maar iets weten.

Als deze websites illegaal zijn, zullen we dit niet tolereren!

Ik heb beslist om deze site niet te gaan doorspelen. Ik wil absoluut niets illegaals doen.

Mijn excuses

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Di 17 Dec 2013, 17:18

Maandag 23 december start Sea Patrol terug, met nog de 3 laatste afleveringen ('The Morning After', 'Saving Ryan' en 'One Perfect Day').

PS: Ik heb ze al gezien op mijn 'top securitieve' site. :lol:

Mike

Berichtdoor Mike » Di 17 Dec 2013, 18:06

Tévéfan schreef:PS: Ik heb ze al gezien op mijn 'top securitieve' site. :lol:

Tuurlijk, wie dat wil kan bijna iedere film of televisiereeks gratis terugvinden op het internet. Alleen is het gros van deze aanbiedingen allesbehalve legaal, en dus is het niet toegestaan om via dit forum anderen ertoe aan te zetten jouw voorbeeld te volgen.

Nu graag back on topic: Eigen Kweek.

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Wo 18 Dec 2013, 16:14

Mike schreef:
Tévéfan schreef:PS: Ik heb ze al gezien op mijn 'top securitieve' site. :lol:

Tuurlijk, wie dat wil kan bijna iedere film of televisiereeks gratis terugvinden op het internet. Alleen is het gros van deze aanbiedingen allesbehalve legaal, en dus is het niet toegestaan om via dit forum anderen ertoe aan te zetten jouw voorbeeld te volgen.

Nu graag back on topic: Eigen Kweek.

Ik heb al gezegd dat ik niet dacht dat diè site illegaal is en in elke omstandigheden waren mijn bedoelingen zeker niet zoals jij ze hier beschrijft.

Maar goed: Back to topic nu. :x

Mike

Berichtdoor Mike » Ma 17 Feb 2014, 08:15

VRT en Eyeworks hebben een princiepsakkoord over de tweede reeks. Dit jaar worden de scenario's geschreven, als die goed zitten starten in 2015 de opnames.

bron: HLN

killie

Berichtdoor killie » Wo 19 Feb 2014, 08:42

Mike schreef:VRT en Eyeworks hebben een princiepsakkoord over de tweede reeks. Dit jaar worden de scenario's geschreven, als die goed zitten starten in 2015 de opnames.

Ik lees bij jullie collega's toch iets anders:

Tweede seizoen van ‘Eigen Kweek’ is mogelijk, maar helemaal nog niet beslist
Showrunner en scenarist Philippe De Schepper heeft op Twitter laten verstaan dat hij de komende weken en maanden zal nadenken over een mogelijk tweede seizoen van Eigen Kweek.
Daarmee wil hij vooral de speculaties de kop indrukken die momenteel de ronde doen als zou een tweede reeks van Eigen Kweek er sowieso zeker komen.

(bron: http://tevekijker.be/tweede-seizoen-van-eigen-kweek-is-mogelijk-maar-helemaal-nog-niet-beslist/

vetex
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor vetex » Wo 19 Feb 2014, 10:20

De Tévé Kijker heeft contact opgenomen met de scenarist en hij zegt dat HLN in het artikel alles een beetje te rooskleurig voorstelt. Er is zeker nog niets beslist heeft hij ons nog eens gezegd. Zoals ook in ons artikel staat te lezen.. ;)

killie

Berichtdoor killie » Vr 01 Aug 2014, 13:20

killie schreef:
Mike schreef:VRT en Eyeworks hebben een princiepsakkoord over de tweede reeks. Dit jaar worden de scenario's geschreven, als die goed zitten starten in 2015 de opnames.

Ik lees bij jullie collega's toch iets anders:

Tweede seizoen van ‘Eigen Kweek’ is mogelijk, maar helemaal nog niet beslist
Showrunner en scenarist Philippe De Schepper heeft op Twitter laten verstaan dat hij de komende weken en maanden zal nadenken over een mogelijk tweede seizoen van Eigen Kweek.
Daarmee wil hij vooral de speculaties de kop indrukken die momenteel de ronde doen als zou een tweede reeks van Eigen Kweek er sowieso zeker komen.

(bron: http://tevekijker.be/tweede-seizoen-van-eigen-kweek-is-mogelijk-maar-helemaal-nog-niet-beslist/

Volgens Wim Willaert komt er een vervolg op Eigen Kweek, en zouden de opnames voor de 2de reeks in het voorjaar van volgend jaar starten (en er zijn zelfs plannen voor een derde reeks volgens hem).
Dat heeft hij in het Nieuwsblad gezegd. Bij de VRT relativeren ze wel het enthousiasme van Wim Willaert. Er zouden nog geen overeenkomsten daarover getekend zijn, aldus Stijn Ombelets van de openbare omroep.

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Za 02 Aug 2014, 00:45

Ik heb er toch twijfels bij of ze nog een vergelijkbaar scenario op papier kunnen zetten, de wiet-affaire was afgelopen, waar gaat het tweede seizoen dan nog over gaan?

killie

Berichtdoor killie » Zo 03 Aug 2014, 10:57

Is alweer even geleden, maar is die wietplantage afgebrand of was die er nog steeds intact (maar hadden ze gewoon besloten die niet meer te gebruiken)?
En niet dat het 100% vergelijkbaar is, maar als we kijken naar Breaking Bad is die serie ook (succesvol) 6 jaar meegegaan, terwijl het oorspronkelijk idee al lang was nagestreefd. Nieuwe personages die een link behouden met het eerste seizoen, meer is er niet nodig om de kijkers terug aan de tv-buis te kluisteren.

Nu, het klopt wel dat ze zeer straf uit de hoek moeten komen met een origineel scenario om het eerste seizoen te kunnen evenaren (laat staan te overtreffen).
Maar voor alles is een uitdaging he!

Mike

Berichtdoor Mike » Vr 08 Aug 2014, 12:13

De kogel is door de kerk: met een leuke teaser kondigt de VRT vandaag een tweede en derde seizoen van Eigen kweek aan. Seizoen 2 is gepland voor uitzending in het najaar 2015. De voltallige hoofdcast met Dirk Van Dijck, Sien Eggers, Sebastien Dewaele, Wim Willaert, Rhoda Montemayor en Maaike Cafmeyer blijft van de partij.

no_matter_what92

Berichtdoor no_matter_what92 » Vr 08 Aug 2014, 18:20

Jammer. Want een vervolg is zelden even goed als de eerste reeks. Een formule die een hype en soms 'overhyped' wordt, moet je niet uitmelken. Deze reeks is er gekomen op vraag van de fans en de VRT, niet van de makers zelf.

Terug naar “Eén”