Telefoonnummers

Alle vragen horen hier.
tommekentom
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Telefoonnummers

Berichtdoor tommekentom » Wo 15 Jan 2014, 22:01

Hoi,

De laatste tijd merk ik op dat er op tv (vooral VTM) meer en meer bestaande telefoonnummers worden gebruikt.
Zo zei Hannah in Familie letterlijk haar nummer toen Rudy ernaar vroeg. Ook merkte ik,daarnet in Code 37 dat Hannah Maes een nummer zocht van een Gigolo en hier stond ook een echte nummer bij vermeldt.

Het eerste nummer is blijkbaar niet vermeldt, het tweede is volgens de wittegids een kinesist en het waalse gedeelte van België.

Weet iemand toevallig hoe het zit met telefoonnummer op tv? Stel dat de eerst, Hannah van familie toevallig een privépersoon is zou die bij wijze van spreken kunnen overspelt worden met mensen die naar Hannah vragen.
Ik,weet dat hier in Amerika de niet-bestaande zone 555 wordt gebruikt.

In België zouden ze toch ook zo'n zone kunnen invoeren?

Neovo
Beheerder

Re: Telefoonnummers

Berichtdoor Neovo » Do 16 Jan 2014, 09:55

Ik denk dat er maar weinig mensen zich bezig houden met die nummers te bellen. Waarschijnlijk zijn ze volledig willekeurig gekozen.

Tim
Hoe kijk je tv: Analoog (kabel)

Berichtdoor Tim » Do 16 Jan 2014, 11:03

Je merkt ook meer en meer dat ze gewoon een telefoonnummer nemen van iemand die werkzaam is bij de productie, als het gaat om een populair personage krijgt die vaak wel eens telefoontjes (herinner me zo toch enkele gevallen)

tommekentom

Berichtdoor tommekentom » Wo 29 Jan 2014, 23:16

Hihi het grapje wat ze tijdens tegen de sterren op uithaalden met het telefoonnummer van de rode duivels vond ik wel een goeie (hetgeen je te horen krijgt als je dit nummer belt dan hihihi)...
Voor de geïnteresseerden: de rode duivels deden een oproep dat je kan bellen naar een nummer en dan met hen kon meegaan naar de carré (de tegen-de-sterren-op-duivels he) en het nummer bestaat ook echt! 0478 62 95 76

Terug naar “Vragen en opmerkingen”