Iwatch problemen

Alle vragen horen hier.
Plaats reactie
Ben4942

Iwatch problemen

Bericht door Ben4942 » vr 13 sep 2013, 19:39

Hey,

Ik heb problemen met iwatch. Bij het bekijken van video start eerste reclame en dan verschijnt zwart scherm met tekst: "Even geduld, video word geladen."
Verder kan ik niets doen. Ik heb silverlight opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet.
Iemand oplossing? :D

stefliesens
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Iwatch problemen

Bericht door stefliesens » vr 13 sep 2013, 23:06

Controleer misschien of je een verouderde versie van adobe flash player hebt, meestal een veiligheidsmechanisme bij een systeem of applicatie (in dit geval) niet afgestemd op veelvuldig bekijken van video's, in dit geval lijkt me weinig waarschijnlijk voor i-watch. Ik zal mij daar nog eens in verdiepen.

stefliesens

Bericht door stefliesens » vr 13 sep 2013, 23:11

Die dingen zijn nogal computergebonden en ook aan Windows, MAC, etc. Met welk programma/computer werk jij. Ik heb persoonlijk wel al eens problemen gehad met video's of streams i.v.m. Adobe Flash Player, ik heb onlangs de recentste versie geïnstalleerd en nu heb ik nog van weinig last.

Mike

Bericht door Mike » za 14 sep 2013, 10:56

Ben4942 schreef:Hey,

Ik heb problemen met iwatch. Bij het bekijken van video start eerste reclame en dan verschijnt zwart scherm met tekst: "Even geduld, video word geladen."
Verder kan ik niets doen. Ik heb silverlight opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet.
Iemand oplossing? :D
Het best stuur je dan een mailtje naar info@iwatch.be
Daar heeft men een oog op wat de mogelijke problemen kunnen zijn en zullen ze jou gericht vraag en antwoord geven om tot een oplossing te komen. Als bovendien blijkt dat je video's hebt aangekocht en niet hebt kunnen bekijken, zullen zij voor een compensatie zorgen. Geef hen natuurlijk wel enkele dagen de tijd om te reageren, zeker indien het weekend is.

Ben4942

Bericht door Ben4942 » za 14 sep 2013, 20:45

Zo, ik heb een email gestuurd naar Iwatch. Gelukkig heb ik geen aflvering gekocht. Ik wilde gewoon telefacts zien, de eerste 2 minuten. :D

Plaats reactie