Algemene vragen

Alle vragen horen hier.
Neovo
Beheerder
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Algemene vragen

Berichtdoor Neovo » Zo 13 Jan 2013, 22:01

Microsoft Office 2010 is het software-pakket dat je onder andere gebruikt voor tekstverwerking (bijvoorbeeld Word). Het staat volledig afzonderlijk van je Windows. Aan je screenshot te zien denk ik wel dat je Windows 7 hebt.

Probeer eens op de andere schijven te zoeken naar een map die gebruikers of users heet, of je zoekt via de verkenner naar de map AppData. Waarschijnlijk verkrijgt je dan een aantal bestanden die in die map zitten. Zo weet je waar die map staat en kan je zo verder gaan naar Local -> Google ...

Hou er rekening mee dat je ook bestanden kan vinden die wel in AppData staan maar niet in de map Google. Keer dus terug naar de AppData map voordat je verder naar de Chrome map zoekt.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Zo 13 Jan 2013, 22:26

Ik heb de snelkoppeling naar Google Chrome dan maar ineens verwijderd en het browser opnieuw gedownload, vanaf het begin.
Het leek mij de gemakkelijkste oplossing, want voor 'AppData' kreeg ik geen resultaten en bij 'users' kreeg ik te veel bestanden.

Het enige nadeel hierbij is dat ik mij voor alles opnieuw de eerste keer moet aanmelden, zoals dit forum / Facebook / Twitter...

Toch bedankt voor de vele hulp, dus indien een ander probleem zich voordoet weet ik waar ik terecht kan. ;)

Atlant

Berichtdoor Atlant » Ma 18 Feb 2013, 21:26

Hebben jullie ook dat het forum vaak verspringt naar onderen als je een pagina opent?

TeBi

Berichtdoor TeBi » Ma 18 Feb 2013, 21:29

Atlant schreef:Hebben jullie ook dat het forum vaak verspringt naar onderen als je een pagina opent?

Dat probleem had ik al lang, maar goed dat jij het ook opmerkt.

tomster

Berichtdoor tomster » Ma 18 Feb 2013, 21:29

Atlant schreef:Hebben jullie ook dat het forum vaak verspringt naar onderen als je een pagina opent?

Ja, dat komt door die vervelende .TK banner onderaan die een input box heeft waar je cursor automatisch naar toe springt.

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Ma 18 Feb 2013, 21:55

tomster schreef:Ja, dat komt door die vervelende .TK banner onderaan die een input box heeft waar je cursor automatisch naar toe springt.

Hmm, je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Ik ben al een tijd aan het zoeken op het probleem maar had er nooit aan gedacht /gezien dat dat het probleem was. Ik zal die box eens verwijderen.

Diedie
Hoe kijk je tv: Analoog (kabel)

Berichtdoor Diedie » Ma 25 Mar 2013, 20:32

Hoe kan ik mijn avatar naar links zetten i.p.v. rechts ? Want vind dat redelijk ambetant.

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Ma 25 Mar 2013, 20:53

Diedie schreef:Hoe kan ik mijn avatar naar links zetten i.p.v. rechts ? Want vind dat redelijk ambetant.

Dat soort dingen zijn enkel aan te passen voor het volledige forum, dus niet enkel voor 1 lid.

tommekentom

Berichtdoor tommekentom » Wo 15 Jan 2014, 22:30

ArnoT schreef:Ik heb de snelkoppeling naar Google Chrome dan maar ineens verwijderd en het browser opnieuw gedownload, vanaf het begin.
Het beste kan je de browser volledig deinstalleren. Enkel de snelkoppeling verwijderen zal niets veranderen aan je probleem.

tomster schreef:

Ja, dat komt door die vervelende .TK banner onderaan die een input box heeft waar je cursor automatisch naar toe springt.

Misschien overstappen naar een .be forum ;-)

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Do 16 Jan 2014, 09:58

tommekentom schreef:Misschien overstappen naar een .be forum ;-)

Als jij ons ieder jaar 15 euro overmaakt dan doen wij dit met veel plezier :).

tommekentom

Berichtdoor tommekentom » Vr 17 Jan 2014, 14:41

Neovo schreef:Als jij ons ieder jaar 15 euro overmaakt dan doen wij dit met veel plezier :).

OK. Naar welke NS mag die domeinnaam verwezen worden?

Het Medium

Berichtdoor Het Medium » Do 04 Aug 2016, 19:13

Ruben plaatste hier de laatste dagen al meermaals een copy-paste van een nieuwsbericht. Mag toch niet of wel?
En het kan aan mij liggen maar is het ook niet storend dat er bijna dagelijks een grote afbeelding met de dagprogrammatie van Qmusic wordt gepost?

Ruben

Berichtdoor Ruben » Za 06 Aug 2016, 14:34

Het Medium schreef:Ruben plaatste hier de laatste dagen al meermaals een copy-paste van een nieuwsbericht. Mag toch niet of wel?
En het kan aan mij liggen maar is het ook niet storend dat er bijna dagelijks een grote afbeelding met de dagprogrammatie van Qmusic wordt gepost?

ik heb pm gestuurd naar Neovo maar ze zal wel lezen maar als ze tijd hebt he

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Za 06 Aug 2016, 22:38

Het volledig overnemen van nieuwsberichten is verboden. (Zie regel 4b: app.php/rules#regel-4b) Een afbeelding overnemen kan zeker. Ieder lid blijft zelf verantwoordelijk over de inhoud van zijn berichten moet dus het nodige doen zodat zijn bericht auteursrechtelijk in orde is. Dit wil zeggen dat je een bronvermelding gebruiker wanneer bepaalde delen van je bericht gebaseerd zijn op teksten of afbeeldingen die je niet zelf gemaakt hebt.

Dus @Ruben gelieve je copy-paste berichten aan te passen of te verwijderen.

Over de programmatie van Qmusic: Zijn er nog leden die zich storen aan deze berichten? Zo ja laat het hieronder weten. Zijn er leden die deze berichten juist nuttig vinden. Zo ja laat het ook hieronder weten.

Tazz

Berichtdoor Tazz » Za 06 Aug 2016, 22:57

De programmatie van Q: die afbeeldingen storen mij totaal niet. hoe meer info hoe beter imo :)

Terug naar “Vragen en opmerkingen”