De Tévé Kijker

Aankondigingen van de beheerders en moderators.
stefliesens
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: De Tévé Kijker

Berichtdoor stefliesens » Di 08 Okt 2013, 18:04

Lap, het is weer van datte: "This account has been suspended..." :(

Tim
Hoe kijk je tv: Analoog (kabel)

Berichtdoor Tim » Wo 09 Okt 2013, 21:18

Men schrijft de laatste dagen amper nog berichten, al 4 dagen geen enkel bericht meer op deze site...

robbert

Berichtdoor robbert » Wo 09 Okt 2013, 22:00

volgens mij zijn de moderaters van de site gaan lopen. En zal het hier wel gedaan zijn met de site

stefliesens

Berichtdoor stefliesens » Wo 09 Okt 2013, 22:06

Volgens mij moeten wij dringend een woordje uitleg krijgen, wat is er aan de hand? :? :?: :?:

TeBi

Berichtdoor TeBi » Do 10 Okt 2013, 00:12

Tim schreef:Men schrijft de laatste dagen amper nog berichten, al 4 dagen geen enkel bericht meer op deze site...

stefliesens schreef:Volgens mij moeten wij dringend een woordje uitleg krijgen, wat is er aan de hand? :? :?: :?:

Tim en Stef, bedankt dat jullie als trouwe bezoekers van de site zo meeleven met DTK. Ik beloof jullie dat er een oplossing in zicht is (op lange termijn).
Het grootste probleem ligt bij tijdsgebrek: de redacteurs hebben veel ander (school-)werk, waaronder mezelf, dus het valt echter moeilijk te combineren.
Daarom hebben wij reeds enkele dagen geleden een oproep gelanceerd, om op zoek te gaan naar medewerkers die vrijwillig kunnen meewerken aan de site.

Alle hulp is meer dan welkom!
Bovendien waren er problemen met de snelheid van de site: het is jullie ook al opgevallen dat DTK traag laadt? Dat probleem lijkt intussen al wel verholpen.

Hopelijk zijn jullie hiermee gerust gesteld? ;)

stefliesens

Berichtdoor stefliesens » Do 10 Okt 2013, 14:19

Eergisteren was de site zelfs enkele dagen buiten bereik: "This account has been suspended..." maar we zullen hier begrip voor op brengen.

Lucas
Hoe kijk je tv: Anders

Berichtdoor Lucas » Za 26 Okt 2013, 13:22

De Tévé Kijker komt nog steeds een paar handen te kort. We zijn dus met andere woorden ook nog steeds op zoek naar vrijwillige redacteurs die ons team willen versterken. Heb je tijd over en is televisie écht je ding? Laat het ons weten via lucas@tevekijker.be, Facebook, Twitter of op het forum. Indien je twijfels hebt kun je ons ook contacteren, dan scheppen we duidelijkheid in wat we precies van je verwachten. Denk er toch zeker eens over na, want op het forum zit flink wat talent! ;)

Jarend

Berichtdoor Jarend » Do 28 Nov 2013, 22:56

De Tévékijker 2.0... November is bijna gedaan.

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Vr 29 Nov 2013, 12:55

Ik heb er nog niet veel van gezien. :mrgreen: Lucas' bericht staat daar nog steeds bovenaan.

1 day to go, ooit van het begrip "deadline" gehoort, redactie?

Lucas

Berichtdoor Lucas » Za 30 Nov 2013, 17:56

Sinds enkele maanden werkt ons team op volle kracht om jullie een volledig vernieuwde website aan te kunnen bieden.
De lancering hiervan was voorzien voor november, maar we lopen tot onze grote spijt vertraging op. Omdat we kwaliteit belangrijk vinden hebben we ervoor gekozen geen half werk de wereld in te sturen. Daardoor stellen we de lancering van De Tévé Kijker 2.0 nog even uit.

Ik kan jullie wel verklappen dat het er allemaal al heel goed uitziet: vernieuwend, fris, overzichtelijk, snel (een groot pluspunt met vroeger)... SPANNEND! :D

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Za 30 Nov 2013, 22:15

Na dit wachten mag dat wel. :mrgreen: Ik ben in elk geval heel blij er nog eens iets van te horen, maar ik zal nog blijer zijn als de site eindelijk terug up to date is.

Veel succes nog, Lucas & co.

Stef

Berichtdoor Stef » Zo 15 Dec 2013, 11:23

Beste forumleden,

Zoals jullie al weten werkt het team van De TévéKijker sinds enkele maanden op volle kracht om jullie een volledig vernieuwde website aan te kunnen bieden.
Om jullie op onze vernieuwde website de beste service aan te bieden, hebben wij jullie mening nodig.

Vinden jullie het écht nodig dat wij berichten posten over de inhouden van volgende programma's:
* Binnenstebuiten
* Home & Away
* Buren

Als jullie nog programma's hebben waarvan jullie écht graag elke week de inhouden willen bekijken: shoot!

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Mike

Berichtdoor Mike » Zo 15 Dec 2013, 11:31

Stef schreef:Beste forumleden,

Zoals jullie al weten werkt het team van De TévéKijker sinds enkele maanden op volle kracht om jullie een volledig vernieuwde website aan te kunnen bieden.
Om jullie op onze vernieuwde website de beste service aan te bieden, hebben wij jullie mening nodig.

Vinden jullie het écht nodig dat wij berichten posten over de inhouden van volgende programma's:
* Binnenstebuiten
* Home & Away
* Buren

Als jullie nog programma's hebben waarvan jullie écht graag elke week de inhouden willen bekijken: shoot!

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Ik denk dat het voor de bezoekers het meest interessant is om de inhouden van nieuwe afleveringen van Vlaamse series te bekijken. Daar hoort dan een Binnenstebuiten bij, net als Thuis, Familie, De Ridder, Aspe, Vermist, enzovoort. Inhouden van buitenlandse series zou ik enkel aanbieden als er een vraag naar bestaat.

Lucas

Berichtdoor Lucas » Zo 22 Dec 2013, 16:05

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Di 31 Dec 2013, 09:42

De nieuwe website van DTK staat online => tevekijker.be. Alvast een dikke proficiat van mij want ik vind hem zeker geslaagd!

Terug naar “Algemene info”