Het Familie-topic

Aankondigingen van de beheerders en moderators.
Neovo
Beheerder
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Het Familie-topic

Berichtdoor Neovo » Di 26 Aug 2014, 00:04

Beste leden,

In de periode voor de seizoensfinale van Familie en in de weken voor de start van het nieuwe seizoen is het ons opgevallen dat in het Familie-topic druk gediscussieerd werd. Wij (de moderatoren) vinden het soms een beetje onoverzichtelijk. Het is bijvoorbeeld moeilijk om het verschil te weten tussen wat iemand denkt dat is de toekomst zal gebeuren en wat effectief een feit is. Een mogelijke oplossing hiervoor is om het topic in 2 delen te splitsen: 1 voor de toekomstige verhaallijnen (inclusief de inhouden) en 1 voor al de rest (acteurs, huidige aflevering, ...). Hiermee worden de nodige spoiler tags meteen ook overbodig in het eerste topic.

Dit kan natuurlijk alleen maar werken als jullie dit ook een goed idee vinden. Daarom vragen wij jullie mening: wat vinden jullie van het idee? Liever een andere opsplitsing? Misschien heeft iemand van jullie een veel betere oplossing? Moet alles blijven zoals het is?

Alle opmerkingen zijn welkom!

De moderators van Tévé Forum.

robbert

Re: Het Familie-topic

Berichtdoor robbert » Di 26 Aug 2014, 06:50

ik zou het liefst hebben dat het zo blijft. Het gaat over familie, en alles moet daarin. Dus ook discussies over acteurs, verhaallijnen en mogelijke verhaallijnen. Anders moeten we voor alles een ander topic openen. En dan kan het forum rap vol zitten. Nee, laat het maar zo, het is goed zo. Ik heb er nog geen problemen mee gehad. Ik kan andere fora waar het veel slechter is

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Di 26 Aug 2014, 07:53

Eerlijk gezegd vind ik een opslitsing ook een gedoe maar ik snap jullie punt.

Familiefan

Berichtdoor Familiefan » Di 26 Aug 2014, 08:20

Ik vind het ook beter zoals het nu is. Een forum dient toch voor je meningen enzo te delen met de anderen? En ander wordt het ook veel te ingewikkeld. Laat het maar zo voor mij! ;)

Flora24

Berichtdoor Flora24 » Di 26 Aug 2014, 08:54

Ik vond het zelf niet bepaald onoverzichtelijk en ik vond het juist leuk dat er zoveel gediscusiëerd werd over het aankomende seizoen, terwijl het vorig jaar best stil was op het forum rond dezelfde periode.

Misschien kunnen we afspreken dat we in het vervolg duidelijk aangeven waarover we juist spreken. Als we een toekomstig verhaallijn willen bespreken of gerucht (wat dus nog niet op tv werd uitgezonden) dan kondigen we dat aan en met het bericht in ‘spoiler’ formaat. Bijvoorbeeld:

Gerucht over Peter

Spoiler: show
Ik heb gehoord dat hij dit jaar een nieuwe vriendin klrijgt, namelijk.... (ik vind maar iets uit he ;) )

En als iemand hier op wilt reageren dan gebruikt hij ook dezelfde spoiler formaat zodat wie die deze informatie niet wilt lezen dat ook niet te zien krijgt.

Over de huidige verhaallijnen en onze gedachten over de afleveringen, personnages, acteurs etc., zou ik laten zoals het is. Dat is voor mij juist het leuke aan een forum ;)

Stef

Berichtdoor Stef » Di 26 Aug 2014, 14:25

Ik ben het eens met Flora24...

Terug naar “Algemene info”