Nieuws

Aankondigingen van de beheerders en moderators.
Robinb
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Nieuws

Berichtdoor Robinb » Di 23 Apr 2013, 17:37

Fast2be schreef:Ik begrijp die discussie rond die "bedankjes" niet. Dat is toch niet zo belangrijk? Het is gewoon een leuke feature, meer niet. Het is gewoon een druk op een icoontje. Het maakt toch niet uit of het ene bedankje meer "verdiend" is dan het andere. Het is gewoon een leuk snufje zonder al te veel belang. Dat iedereen het gewoon gebruikt zoals hij wil... er zijn overal al genoeg regeltjes, ze moeten hier op het forum toch niet beginnen met een gans reglement om te beslissen wanneer je op dat icoontje mag klikken???

Van wie krijg ik een bedankje voor dit bericht ;) :p

Ik vind het niet eerlijk voor personen die veel moeite in hun bericht steken, soms minder bedankjes krijgen dan mensen die gewoon snel op twee seconden bv gewoon hun mening posten. Ik zie er het nut ook niet van in en zou zoals Atlant het systeem afschaffen.

Ik vraag geen bedankje voor dit bericht ;)

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Do 15 Aug 2013, 09:14

Op woensdag 15 augustus 2012 om 9u52 heb ik Tévé Forum opgericht. Vandaag, exact 1 jaar later, zijn we 100 leden, 257 onderwerpen en 4157 berichten verder. Ik zou daarom iedereen willen bedanken die dit mee hebben mogelijk gemaakt. In het bijzonder wil ik mijn 2 moderators (Mike en TeveFreak) bedanken want zij besteden geheel vrijwillig zeer veel van hun tijd aan dit forum. Daarnaast wil ik ook De Tévé Kijker en Visiba (sponsor van de webhosting) bedanken om mij zo snel na de opstart te contacteren om samen te werken. En 'last but not least' een grote bedankt aan alle leden want uiteindelijk zonder hen was er helemaal geen forum.

Neovo

Lucas
Hoe kijk je tv: Anders

Berichtdoor Lucas » Do 15 Aug 2013, 12:52

Ook in naam van De Tévé Kijker een welgemeende proficiat met jullie 1-jarig bestaan!

Mike

Berichtdoor Mike » Wo 21 Aug 2013, 12:21

Onze excuses voor de plotse spamaanval van vanochtend. De hinder werd zo snel mogelijk weggewerkt. Gelieve (een van) de moderatoren ervan op de hoogte te brengen indien u ook persoonlijk werd benaderd.

Vriendelijke groeten,

De moderatoren

Mike

Berichtdoor Mike » Do 22 Aug 2013, 10:19

Wederom onze excuses voor een nieuwe spamaanval vanochtend. De moderatoren werken ASAP aan een oplossing!

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Do 22 Aug 2013, 19:10

Mike schreef:Wederom onze excuses voor een nieuwe spamaanval vanochtend. De moderatoren werken ASAP aan een oplossing!

Ik heb ondertussen een andere CAPTCHA geïnstalleerd, hopelijk lost dit het probleem op.

stefliesens

Berichtdoor stefliesens » Zo 25 Aug 2013, 23:58

SQL attack?

tomster

Berichtdoor tomster » Ma 26 Aug 2013, 06:30

stefliesens schreef:SQL attack?

Dergelijke aanvallen worden niet door SQL attacks / injections veroorzaakt. Hoe populairder een forum wordt, hoe meer bots dit opmerken en hun kans benutten om wat spam los te laten. Dit gebeurt niet via een SQL injection maar door de standaard phpBB beveiliging te omzeilen. Een betere captcha is een mogelijkheid om het moeilijker te maken voor bots om zich te registreren. Ook is er nog deze plugin die betere bescherming biedt: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... m_protect/

stefliesens

Berichtdoor stefliesens » Ma 26 Aug 2013, 23:01

Maar dus wel vergevorderd computergebruik, eigenlijk hackpraktijken, maar dan wel allemaal automatisch.

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Ma 02 Sep 2013, 09:18

We waren even offline door een update. Onze excuses voor het ongemak.

stefliesens

Berichtdoor stefliesens » Vr 06 Sep 2013, 23:33

Ik ook, mijn computer was in herstelling ;) heb er geen last van gehad. ;)

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Zo 15 Sep 2013, 11:12

Er is de laatste tijd nogal wat commotie op het forum. We willen nogmaals benadrukken dat jullie berichten kunnen melden aan ons door op het uitroepingstekentje boven elk bericht te klikken. De moderators krijgen hierover een melding en zullen indien nodig de gepast acties ondernemen. Als je over het algemeen bepaalde opmerkingen hebt dan mag je ons altijd een privébericht sturen. We horen graag jullie mening.

Fast2be

Re: Tévé Forum Enquête

Berichtdoor Fast2be » Vr 27 Sep 2013, 12:52

Vandaag geraakte ik niet op het forum via teveforum.tk. "This domain and website have been suspended because of abuse or copyright reasons."

Gelukkig herinnerde ik me www.tvforum.tk nog uit de begindagen van dit forum ;)

Spring485
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor Spring485 » Vr 27 Sep 2013, 18:31

Fast2be schreef:Vandaag geraakte ik niet op het forum via teveforum.tk. "This domain and website have been suspended because of abuse or copyright reasons."

Gelukkig herinnerde ik me http://www.tvforum.tk nog uit de begindagen van dit forum ;)

Ik ook!

stefliesens

Berichtdoor stefliesens » Vr 27 Sep 2013, 21:40

Ik gebruik al altijd http://www.tvforum.tk.

Terug naar “Algemene info”