VTMKZOOM

Jenzz
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: VTMKZOOM

Berichtdoor Jenzz » Zo 15 Feb 2015, 11:34

De nieuwe huisstijl van VTMKZOOM leunt nog dichter aan bij die van grote broer VTM. Niet alleen het logo maar ook de trailers. Er wordt ook gewerkt met bekende liedjes van Katy Perry, Bruno Mars,... waarbij op het einde het tunetje van VTM te horen is ("papara-papa"). De verschillen worden dus nog kleiner.

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Zo 15 Feb 2015, 12:04

Jenzz schreef:De nieuwe huisstijl van VTMKZOOM leunt nog dichter aan bij die van grote broer VTM. Niet alleen het logo maar ook de trailers. Er wordt ook gewerkt met bekende liedjes van Katy Perry, Bruno Mars,... waarbij op het einde het tunetje van VTM te horen is ("papara-papa"). De verschillen worden dus nog kleiner.

Inderdaad. Ik moet zeggen. Ik was helemaal geen fan van het nieuwe logo van VTMKZOOM en nog steeds niet eigenlijk. Maar ik heb enkele dingen opgenomen, ook het gehele VTMKZOOMblok op VTM en ik ben eigenlijk wel een enorme fan van de nieuwe huisstijl. Het is jong en dynamisch en past volgens mij perfect bij een zender als VTMKZOOM.
Tijdens het blok op VTM staat niet het VTMKZOOMlogo maar wel het logo van VTM bovenaan maar op het begin van elk programma komt het VTMKZOOMlogo er eventjes over met een hele leuke overgang. Je moet het zien om het te begrijpen.
Ik heb ook stukken gezien van het nieuwe programma Baas in Huis. Olga Leyers doet dat eigenlijk heel goed. Het programma geeft ook vaak - lang niet altijd, vooral niet na bumpers - het gevoel dat het live is. Ook leuk dat ze aan het einde van elk deel van het programma het volgende programma aankondigen. Op het einde van het VTMKZOOMblok zeggen de Kazstaars ook om te zappen naar VTMKZOOM.

Glenn

Berichtdoor Glenn » Di 17 Feb 2015, 13:14

Kan iemand zien hoe het zit met vtmKzoom+ ? Heeft dit ook een restyling gekregen?

Mike

Berichtdoor Mike » Di 17 Feb 2015, 13:36

Glenn schreef:Kan iemand zien hoe het zit met vtmKzoom+ ? Heeft dit ook een restyling gekregen?

Die zender bestaat al een hele tijd niet meer.

Glenn

Berichtdoor Glenn » Wo 18 Feb 2015, 10:00

Mike schreef:
Glenn schreef:Kan iemand zien hoe het zit met vtmKzoom+ ? Heeft dit ook een restyling gekregen?

Ja, dat dacht ik eerst ook. Maar Telenet geeft hem blijkbaar nog steeds door.
Het nieuwe logo staat inmiddels in de tv-balkjes, wat erop wijst dat dat kanaal nog wel even zal blijven.

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Wo 18 Feb 2015, 10:40

Glenn schreef:
Mike schreef:

Ja, dat dacht ik eerst ook. Maar Telenet geeft hem blijkbaar nog steeds door.
Het nieuwe logo staat inmiddels in de tv-balkjes, wat erop wijst dat dat kanaal nog wel even zal blijven.

Inderdaad, wat Glenn zegt. Er verschijnt ook nog steeds een pop-up van VTMKZOOM+ als je op het kanaal van VTMKZOOM komt. Maar er werd inderdaad gezegd dat deze zender zou verdwijnen.

Mike

Berichtdoor Mike » Wo 18 Feb 2015, 12:12

Sam_Dp schreef:
Glenn schreef:Ja, dat dacht ik eerst ook. Maar Telenet geeft hem blijkbaar nog steeds door.

Inderdaad, wat Glenn zegt. Er verschijnt ook nog steeds een pop-up van VTMKZOOM+ als je op het kanaal van VTMKZOOM komt. Maar er werd inderdaad gezegd dat deze zender zou verdwijnen.

Dus je bedoelt dat er bij bepaalde personen effectief nog uitzendingen zijn? Mijn excuses, dat wist ik niet. Ik zit ook bij Telenet en die pop-up wordt daar inderdaad nog gegeven, maar verwijst gewoon naar een betaalpakket dat inmiddels gedateerd is. Volgens mij kan enkel wie nog steeds niet is omgeschakeld naar de nieuwe Telenetformule (Play/Play More), nog aan dat pakket verbonden zijn. Het verbaast me dan echter dat er voor die beperkte groep die op termijn toch moet uitdoven, nu nog steeds uitzendingen worden gemaakt. Ook in de communicatie van Medialaan is er sinds maanden nergens nog een spoor van de zender.

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Wo 18 Feb 2015, 18:34

Mike schreef:
Sam_Dp schreef:
Glenn schreef:Ja, dat dacht ik eerst ook. Maar Telenet geeft hem blijkbaar nog steeds door.

Dus je bedoelt dat er bij bepaalde personen effectief nog uitzendingen zijn? Mijn excuses, dat wist ik niet. Ik zit ook bij Telenet en die pop-up wordt daar inderdaad nog gegeven, maar verwijst gewoon naar een betaalpakket dat inmiddels gedateerd is. Volgens mij kan enkel wie nog steeds niet is omgeschakeld naar de nieuwe Telenetformule (Play/Play More), nog aan dat pakket verbonden zijn. Het verbaast me dan echter dat er voor die beperkte groep die op termijn toch moet uitdoven, nu nog steeds uitzendingen worden gemaakt. Ook in de communicatie van Medialaan is er sinds maanden nergens nog een spoor van de zender.

Ik heb zelf dat betaalpakket niet maar heb wel play. De zender VTMKZOOM+ staat nog steeds in mijn tv-gids met het nieuwe logo er bij (aangevuld met een +). Dag Allemaal heeft trouwens in het logovakje van de tv-gids bij VTMKZOOM het logo met een + gezet. Dat moet een fout zijn.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Di 26 Jan 2016, 23:27

Kaztaars Olga Leyers en Bab Buelens hebben aangekondigd dat er een nieuwe Kaztaar bijkomt.
Hij zal voor het eerst te zien zijn bij VTMKZOOM op maandag 8 februari om 17u in De Funnie Show.

Bron: medialaan

Een nieuwe mannelijke Kaztaar dus om Arne Vanhaecke te vervangen. Vreemd dat Femme Swinnen niet vermeld wordt, of is zij ook al gestopt?

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Wo 27 Jan 2016, 05:22

TeBi schreef:Kaztaars Olga Leyers en Bab Buelens hebben aangekondigd dat er een nieuwe Kaztaar bijkomt.
Hij zal voor het eerst te zien zijn bij VTMKZOOM op maandag 8 februari om 17u in De Funnie Show.

Bron: medialaan

Een nieuwe mannelijke Kaztaar dus om Arne Vanhaecke te vervangen. Vreemd dat Femme Swinnen niet vermeld wordt, of is zij ook al gestopt?

Femme is vorig jaar stilletjes verdwenen, zonder reden...

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Zo 13 Mar 2016, 18:41

Het nieuwe programma De Disco Dans Show doet heel hard denken aan de Kids top 20 van vroeger!

Ayrton

Berichtdoor Ayrton » Do 29 Sep 2016, 23:01

Vanaf zaterdag 1 oktober worden de uitzenduren uitgebreid, van 20 uur naar 22 uur als einduur.

Terug naar “VTMKZOOM”