Connie & Clyde

Mike
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Connie & Clyde

Bericht door Mike » wo 27 aug 2014, 00:49

VVV2014 schreef:Connie & Clyde wordt dan toch in het najaar uitgezonden. (Bron: Caviar)
Volgens de website van Caviar is de uitzendperiode nog te bepalen. Ik gok er eerder op dat ze het (zoals eerder aangekondigd) voor het voorjaar 2015 houden. Of het zou moeten zijn dat C&C een herkansing krijgt langs de grote poort op de maandagavond, die al vanaf november vrijkomt...

Ze hebben wel al een synopsis van het tweede seizoen online gezet:
SpoilerToon
Het gaat van kwaad naar erger met liefdesgoeroe Connie Coninx in het tweede seizoen van de komedie Connie & Clyde. Na de pijnlijke breuk met haar overspelige echtgenoot Hans, probeert Connie vooral zichzelf staande te houden, ten koste van haar relatiebureau. Intussen vindt psycholoog Pol het leven uit de kast even moeilijk als dat erin, nu de eerste ruzies met zijn vriend Lieven de kop op steken. Detective Pascal gaat samenwonen met consulente Peggy. Na allerlei meevallers staat Vincent ditmaal een spiraal van ongeluk te wachten. Komen Connie en Hans weer samen? Blijven Pascal en Peggy een koppel? Komt Vincent weer op zijn pootjes terecht? Duikt Pol terug in de kast? Je zal moeten kijken om het te ontdekken!

Kevin
Hoe kijk je tv: Anders

Bericht door Kevin » wo 27 aug 2014, 14:59

Hoewel de kijkcijfers tegenvielen, vond ik het wel een tof programma. Lekker luchtig en alles nemen met een korreltje zout.
Ik kijk al uit naar het tweede seizoen. ;)

WillemR
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Bericht door WillemR » wo 27 aug 2014, 16:48

Kevin schreef:Hoewel de kijkcijfers tegenvielen, vond ik het wel een tof programma. Lekker luchtig en alles nemen met een korreltje zout.
Ik kijk al uit naar het tweede seizoen. ;)
Helemaal mee eens, Kevin. Geweldige scenario's en acteurs. Vooral het personage van Stefaan Degand, Tom Audenaerdt en Ben Segers waren hilarisch.

TeBi

Bericht door TeBi » wo 07 mar 2018, 15:44

Niet VTM, maar Vitaya gaat het tweede seizoen van Connie & Clyde uitzenden: vanaf dinsdag 20 maart om 20u35.
Seizoen 1 is vanaf vandaag volledig te herbekijken op vtm.be.

Jenzz

Bericht door Jenzz » wo 07 mar 2018, 17:44

TeBi schreef:
wo 07 mar 2018, 15:44
Niet VTM, maar Vitaya gaat het tweede seizoen van Connie & Clyde uitzenden: vanaf dinsdag 20 maart om 20u35.
Seizoen 1 is vanaf vandaag volledig te herbekijken op vtm.be.
Ondanks dat men het niet uitzendt op VTM, ben ik blij dat het toch nog een plaats krijgt op Vitaya. Van seizoen 1 heb ik best genoten dus seizoen 2 zal ik zeker bekijken. Het zal de eerste keer zijn dat ik eens een programma op Vitaya meerdere weken zal volgen :)

Plaats reactie