Website

Alle onderwerpen die niet specifiek bij één zender horen.
Mike
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Website

Berichtdoor Mike » Wo 27 Nov 2013, 08:22

Is dit een gevoel van mij of laat de bereikbaarheid van de Eén-website geregeld te wensen over? Enkele weken geleden viel de live Café Corsari-wedstrijd waarbij 60 TV's te winnen waren zowat in het water doordat de site er volledig uitlag; gisteren werd na de aflevering van Eigen Kweek voor extra's doorverwezen naar een.be en was deze wederom niet bereikbaar.

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Wo 27 Nov 2013, 15:10

Ik merk ook dat hij de laatste zeer traag laad en dat ik al enkele keren genoodzaakt was bevestiging te vernieuwen (F5) om verbinding te kunnen leggen. :roll:

Spring485
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor Spring485 » Ma 25 Aug 2014, 14:34

De VTM website is zoals verwacht dus vernieuwd! De VIER-website is nog in onderhoud. Wat vinden jullie al van de vtm-site? Heel nodig vond ik de vernieuwing van de vtm-site niet maar de vernieuwing is niet slecht. Ze bouwen verder op de vorige.

Mike

Berichtdoor Mike » Ma 25 Aug 2014, 17:58

Spring485 schreef:Wat vinden jullie al van de vtm-site? Heel nodig vond ik de vernieuwing van de vtm-site niet maar de vernieuwing is niet slecht. Ze bouwen verder op de vorige.

Ik vind het jammer dat het video-aanbod nu absoluut primeert en dat dat een beetje ten koste gaat van de inhoud. Zo kom je bijvoorbeeld niet meer de geplande afleveringen tegen wanneer je naar een programma doorklikt, maar moet je daarvoor in de tv-gids gaan duiken. En ook lijkt het reclamesysteem nu echt voor álle videos te zijn ingebouwd, ook voor korte losse fragmentjes.

Spring485

Berichtdoor Spring485 » Ma 25 Aug 2014, 20:01

Die van de VIER-website is ook online ondertussen. Deze vind ik ook geslaagd. Ben alleen niet zo'n fan van die lichtblauwe kleur dat had wat donkerder gemogen (zoals in de beginperiode van de VIERsite) maar dat zijn maar details natuurlijk. De headers vind ik wel een pak mooier.

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Wo 03 Sep 2014, 09:56

Heeft dit misschien ook iets te maken met een eventuele nieuwe huisstijl van VIER?

Ruben

Berichtdoor Ruben » Zo 31 Jul 2016, 14:10

Tévéfan schreef:Heeft dit misschien ook iets te maken met een eventuele nieuwe huisstijl van VIER?

ja klik op http://www.vier.be/

Ayrton

Berichtdoor Ayrton » Do 11 Aug 2016, 14:12

In het najaar zal Eén een nieuwe website krijgen. Ik geloof ook dat de VRT vanaf dan programma's online gaat aanbieden, want in een eender statement werd er gezegd: "In het najaar wordt alvast een videospeler gelanceerd waarmee je alle programma's van de openbare omroep online kan herbekijken."

Het Medium

Berichtdoor Het Medium » Di 16 Aug 2016, 00:26

De website van Joe zit sinds middernacht in een nieuw kleedje. Het oogt wat moderner, maar de indeling en de meeste features zijn wel behouden gebleven. (Hier en daar lijkt er wel nog werk aan... Ik ben alleszins enkele bugs tegengekomen.)

Spring485

Berichtdoor Spring485 » Di 16 Aug 2016, 10:12

Ayrton schreef:In het najaar zal Eén een nieuwe website krijgen. Ik geloof ook dat de VRT vanaf dan programma's online gaat aanbieden, want in een eender statement werd er gezegd: "In het najaar wordt alvast een videospeler gelanceerd waarmee je alle programma's van de openbare omroep online kan herbekijken."

De vrt liep op dit vlak toch behoorlijk achter, eindelijk!

Terug naar “Varia”