Het Weer

Alle onderwerpen die niet specifiek bij één zender horen.
Sam_Dp
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Het Weer

Berichtdoor Sam_Dp » Di 03 Feb 2015, 13:45

VTM-weervrouw Jill Peeters is terug van weggeweest en bracht een kleine verandering mee.
Het totaaloverzicht op het einde is een beetje anders.
Afbeelding

Kevin
Hoe kijk je tv: Anders

Berichtdoor Kevin » Di 03 Feb 2015, 13:50

Dit had ik gisteren ook bij David al gezien, die grotere pictogrammen. ;)

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Zo 08 Feb 2015, 13:52

Kevin schreef:Dit had ik gisteren ook bij David al gezien, die grotere pictogrammen. ;)

Je hebt gelijk. Ze hadden enkel het weerbericht van 's middags online gezet en daar was het niet maar ik heb even teruggekeken en na het VTM-nieuws van 19u was het wél met de grote pictogrammen.

Mike

Berichtdoor Mike » Do 23 Jul 2015, 13:30

Vanaf vandaag vervoegt Eva Clockaerts, die al jaren achter de schermen van de nieuwsdienst werkt, het weerteam van VTM. Ze zal eerste instantie 's middags presenteren. Daarnaast blijven Jill, Frank en David gewoon op post.

Afbeelding

bron: Medialaan

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Do 23 Jul 2015, 22:32

Mike schreef:Vanaf vandaag vervoegt Eva Clockaerts, die al jaren achter de schermen van de nieuwsdienst werkt, het weerteam van VTM. Ze zal eerste instantie 's middags presenteren. Daarnaast blijven Jill, Frank en David gewoon op post.

Afbeelding

bron: Medialaan

Verrassend nieuws toch hé, niet? Dat betekent dat er nu evenveel weervrouwen en -mannen zijn als nieuwsankers. Of is het toch de voorbode van een vertrek van iemand op termijn?

tomster

Berichtdoor tomster » Za 25 Jul 2015, 08:05

Sam_Dp schreef:Verrassend nieuws toch hé, niet? Dat betekent dat er nu evenveel weervrouwen en -mannen zijn als nieuwsankers. Of is het toch de voorbode van een vertrek van iemand op termijn?

Ik zie David Dehenauw nog wel vertrekken... Een zeer getalenteerd man, maar volgens mij komt hij niet zo sympathiek over op het scherm.

Mike

Berichtdoor Mike » Za 25 Jul 2015, 09:01

tomster schreef:
Sam_Dp schreef:Verrassend nieuws toch hé, niet? Dat betekent dat er nu evenveel weervrouwen en -mannen zijn als nieuwsankers. Of is het toch de voorbode van een vertrek van iemand op termijn?

Ik zie David Dehenauw nog wel vertrekken... Een zeer getalenteerd man, maar volgens mij komt hij niet zo sympathiek over op het scherm.

David Dehenauw presenteert het al 12 jaar. Als ze hem als schermgezicht niet sympathiek genoeg vonden, hadden ze hem al wel sneller de laan uitgestuurd. Indertijd hebben ze dat na 2 jaar met Jill Peeters gedaan, maar een jaar later kwam men daar alweer op terug. Wel is Dehenauw zoals je zegt een getalenteerd man, iemand die veel jobs combineert, dus volgens mij zal Eva Clockaerts er vooral komen om hem wat te ontlasten. Hoe dan ook vertrekt hij niet (en Jill of Frank ook niet), dat zei hij ook op Twitter tegen meerderen die hem die vraag stelden.

Mike

Berichtdoor Mike » Za 24 Okt 2015, 19:46

Eva Clockaerts lijkt inmiddels op VTM te zijn ingewerkt. Aanvankelijk deed ze enkel de weekmiddagen, maar vandaag was ze de hele dag te zien inclusief live in het VTM Nieuws.

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Di 24 Nov 2015, 21:00

Vandaag aangekondigd aan het einde van het weerbericht:
Vanaf morgen, woensdag 23 november tem vrijdag 4 december wordt Het Weer elke werkdag gepresenteerd vanuit een gemeente die Rode Neuzenacties ondernemen.

Samen met de organisatoren voorspellen de weergezichten aanstormende lokale acties, verwijzend naar de weersvoorspelling. Daardoor duurt het weerbericht ook twee keer zo lang als normaal.

Afbeelding

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Di 05 Jul 2016, 13:05

Niet echt relevant nieuws maar wel een tof weetje: Jill Peeters heeft haar lange haren vaarwel gezegd. Vanmorgen ging ze naar de kapper en koos ze voor een korte coupe.

Afbeelding

Terug naar “Varia”