TV Overstap

Alle onderwerpen die niet specifiek bij één zender horen.
Sam_Dp
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: TV Overstap

Berichtdoor Sam_Dp » Di 24 Dec 2013, 13:41

Zoals reeds bekend heeft Ezra Eeman afgelopen week afscheid genomen van de vtm-nieuwsdienst. Hij gaat in het nieuwe jaar elders aan de slag maar hij geeft de eer aan zijn nieuwe werkgever om het nieuws bekend te maken.

wixy wix

Berichtdoor wixy wix » Vr 27 Dec 2013, 08:38

Goedele Liekens heeft een exclusiviteitscontract getekend bij RTL4 in Nederland en gaat daar diverse programma's presenteren.

Mike

Berichtdoor Mike » Wo 05 Feb 2014, 17:43

Olivier Goris stapt van Woestijnvis over naar de VRT, waar hij netmanager wordt van Eén. Binnen Woestijnvis zal hij als programmadirecteur worden opgevolgd door Sam De Graeve.

bron: HLN

Spring485
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor Spring485 » Wo 05 Feb 2014, 19:08

Mike schreef:Olivier Goris stapt van Woestijnvis over naar de VRT, waar hij netmanager wordt van Eén. Binnen Woestijnvis zal hij als programmadirecteur worden opgevolgd door Sam De Graeve.

bron: HLN

Goede aanwinst voor de VRT, weer toch een beetje negatieve reclame terug voor Woestijnvis. Kan iemand mij misschien zeggen wat een programmadirecteur en wat een netmanager zoal doet?

Mike

Berichtdoor Mike » Za 26 Apr 2014, 09:52

Niels Destadsbader verlaat aan het einde van de zomer de VRT om in het najaar op VTM de Vlaamse versie van het dansprogramma 'Stepping Out' te presenteren. Lees meer

bron: Medialaan

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Za 26 Apr 2014, 10:47

Mike schreef:Niels Destadsbader verlaat aan het einde van de zomer de VRT om in het najaar op VTM de Vlaamse versie van het dansprogramma 'Stepping Out' te presenteren. Lees meer

Een overstap die ik echt niet zag aankomen. Ik weet niet goed of hij er voor geschikt is. Koen Wauters is zijn grote voorbeeld zegt hij, ja dan ben ik zeker geen fan (sorry, heb het niet voor Wauters). En als Koen zijn voorbeeld is, ja, dan hoort hij zeker thuis bij VTM. Ook het programma dat hij daar gaat presenteren vind ik echt niet origineel. Hij zat volgens mij beter bij de VRT (al dan niet bij Ketnet). Hopelijk vertrekt hij dan ook op MNM want ook daar hoor ik hem niet graag bezig.

Deborah

Berichtdoor Deborah » Za 26 Apr 2014, 11:07

Ik ben vooral benieuwd naar hoe Niels het gaat doen bij zijn eerste presentatieopdracht, want het lijkt me eerlijk gezegd wel een grote uitdaging voor hem. Mijn vertrouwen heeft hij alvast.

Spring485

Berichtdoor Spring485 » Za 26 Apr 2014, 18:52

Mike schreef:Niels Destadsbader verlaat aan het einde van de zomer de VRT om in het najaar op VTM de Vlaamse versie van het dansprogramma 'Stepping Out' te presenteren. Lees meer

Ik heb Niels Destadsbader eerlijk gezegd niet zo graag. Hij probeert te hard voor mij. Vorig jaar zat hij nog te roepen dat de vrt hem had gezegd dat hij over een paar jaar bij één zou zitten. En die 'Stepping Out' is bijna identiek aan 'Sterren op de Dansvloer', waarom maken ze daar dan niet nog een seizoen van?

Jarend

Berichtdoor Jarend » Zo 27 Apr 2014, 00:17

Ik dacht zelf dat hij bij VRT een meerjarencontract had getekend? Nu ik ben allesbehalve fan. (Sorry voor de liefhebbers)
Ik betwijfel eigenlijk of dit een geslaagde overstap wordt. Nu hopen dat ze daar bij VTM leeftijdsgenote Eline De Munck niet inzetten als co-presentatrice. Ik acht die kans helaas meer dan reëel. Iemand die weet of het origineel format een duopresentatie heeft?

EDIT:
Niels Destadsbader tekent vast contract bij VRT

Niels Destadsbader heeft een vast contract getekend bij de VRT. Dat melden KetnetFansite en Dag Allemaal. Destadsbader is hij heel tevreden over: "Dat de VRT in mij gelooft en wil investeren op lange termijn, zie ik als een blijk van vertrouwen." Het is de bedoeling dat Niels de overstap van Ketnet naar Eén zal maken, maar dat is nog niet voor meteen.
(18/07/2013) (bron: mijn-tv-gids.be)

Raar toch ergens, nog zo recent een vast contract bij VRT getekend....

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Zo 27 Apr 2014, 10:39

Jarend schreef:Ik dacht zelf dat hij bij VRT een meerjarencontract had getekend? Nu ik ben allesbehalve fan. (Sorry voor de liefhebbers)
Ik betwijfel eigenlijk of dit een geslaagde overstap wordt. Nu hopen dat ze daar bij VTM leeftijdsgenote Eline De Munck niet inzetten als co-presentatrice. Ik acht die kans helaas meer dan reëel. Iemand die weet of het origineel format een duopresentatie heeft?

Dat is dan inderdaad zeer raar! Misschien blijft hij wel nog werken bij MNM en dat daardoor het contract met de VRT wel doorloopt? Volgens het nieuws van MNM gisteren was het nog onduidelijk of hij voor MNM blijft werken.

In die dansshow zou ik eigenlijk niemand kunnen koppelen aan Niels Destadsbader. Welk VTM-gezicht zou er naast hem passen? Toch echt niemand?
In de UK waren er maar 5 afleveringen in totaal en werd de show gepresenteerd door één presentatrice.
En ja Eline De Munck, laat die maar nog een tijdje (of voor altijd) bij JIM en Vitaya.

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Zo 27 Apr 2014, 13:14

Jenzz schreef:
Jarend schreef:Ik dacht zelf dat hij bij VRT een meerjarencontract had getekend? Nu ik ben allesbehalve fan. (Sorry voor de liefhebbers)

Dat is dan inderdaad zeer raar! Misschien blijft hij wel nog werken bij MNM en dat daardoor het contract met de VRT wel doorloopt? Volgens het nieuws van MNM gisteren was het nog onduidelijk of hij voor MNM blijft werken.

In die dansshow zou ik eigenlijk niemand kunnen koppelen aan Niels Destadsbader. Welk VTM-gezicht zou er naast hem passen? Toch echt niemand?
In de UK waren er maar 5 afleveringen in totaal en werd de show gepresenteerd door één presentatrice.
En ja Eline De Munck, laat die maar nog een tijdje (of voor altijd) bij JIM en Vitaya.

Of voer haar voor altijd af. Daar zit nu eens echt niets in.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Vr 27 Jun 2014, 13:50

Stijlcoach Lien Degol maakt de overstap naar Libelle TV. In het verleden was Degol al te zien op VIJF en Vitaya met gelijkaardige programma's. De stijlcoach kiest nu echter voor LibelleTV om haar advies op los te laten.

Deborah

Berichtdoor Deborah » Za 28 Jun 2014, 12:46

Jenzz schreef:

Ondertussen is het duidelijk geworden dat Niels z'n laatste presentatiedag al heeft gehad bij MNM. Hij is gestopt op 1 juni.

kreeft44

Berichtdoor kreeft44 » Di 29 Jul 2014, 09:19

Blijkbaar probeert de VRT om presentator en wetenschapper Lieven Scheire aan te trekken.

Bron: Het Laatste Nieuws.

Het zou weer een zware klap zijn voor Woestijvis en VIER moest Lieven Scheire op het voorstel ingaan. Maar anderszijds zou ik Lieven geen ongelijk geven, want het zal wel veiliger zijn bij de vrt.

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Di 29 Jul 2014, 11:31

Het is nu ook bevestigd:
Televisiemaker Lieven Scheire verlaat productiehuis Woestijnvis en zender Vier en maakt de overstap naar de VRT.

Scheire zal wellicht vanaf dit najaar aan de slag gaan bij de VRT en zal er op verschillende netten en voor verschillende media meewerken aan wetenschaps- en amusementsprogramma's.

Bron: deredactie.be

Terug naar “Varia”