Studio Brussel

Mike
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Studio Brussel

Berichtdoor Mike » Wo 19 Aug 2015, 14:22

Jenzz schreef:In 'Zender' had ik dan eerder Sean Dhondt gezien eigenlijk, i.p.v. op Q :) Sean is nochtans altijd StuBru-luisteraar geweest...

Misschien dan ook niet toevallig dat Sean is gevraagd om net datzelfde blok op Q-music, dat een soortgelijke invulling krijgt, te gaan versterken. Ik denk dat ook daar dit najaar een stevige concurrentiestrijd zal ontstaan.

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Zo 23 Aug 2015, 19:49

StuBru maakt zijn najaarsprogrammatie morgenochtend om 08u30 bekend, op de radio.

Mike

Berichtdoor Mike » Ma 24 Aug 2015, 08:33

Linde Merckpoel verdwijnt uit de weekprogrammatie en trekt vanaf 31 augustus de digitale kaart met At Your Service, een dienst waarbij de luisteraars haar per mail voor allerlei zaken kunnen inschakelen en daar achteraf filmpjes van online zullen verschijnen. Elke vrijdag tussen 18 en 20 uur zal ze hier rond wel nog een radioshow presenteren.

bron: Studio Brussel
_____

Het opzet doet me op het eerste zicht denken aan het ResQ-team, een actie die verschillende keren op Q-music liep. En 'At Your Service' was deze zomer op Q-music een vaste rubriek van de ochtendshow... Los daarvan lijkt het mij wel een leuke extra, alleen doodzonde dat ze daar een sterkhouder aan opofferen. Volgens mij is dit een project dat even goed door een beginneling kan worden gedragen en waarmee die dan op korte tijd naam zou kunnen maken. Nu is het net omgekeerd en komt het over alsof ze voor Linde een zoethoudertje hebben gezocht.

Mike

Berichtdoor Mike » Di 25 Aug 2015, 13:03

Het volledige programmaschema vanaf 31 augustus:
(beter leesbaar wanneer je op het vergrootglas klikt en dat vervolgens in de popupafbeelding nog eens doet)

Afbeelding
bron: Studio Brussel

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Zo 06 Dec 2015, 20:16

Morgen worden de drie presentatoren van de nieuwe editie van Music for Life bekend gemaakt.

Bron: Studio Brussel

Mike

Berichtdoor Mike » Ma 07 Dec 2015, 08:54

Sam_Dp schreef:Morgen worden de drie presentatoren van de nieuwe editie van Music for Life bekend gemaakt.

Op de website staat te lezen dat het om Siska Schoeters, Linde Merckpoel en Eva De Roo gaat.

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Ma 07 Dec 2015, 09:29

Mike schreef:
Sam_Dp schreef:Morgen worden de drie presentatoren van de nieuwe editie van Music for Life bekend gemaakt.

Op de website staat te lezen dat het om Siska Schoeters, Linde Merckpoel en Eva De Roo gaat.

Klopt! Voor het eerst in de geschiedenis zullen drie vrouwen 'Music for Life' presenteren.

Nieuw dit jaar is de 'Warmste Radio': op 24 december zal er tussen 9 en 18u eenzelfde radioprogramma uitgezonden worden op Radio 1, Radio 2, MNM en Studio Brussel. Presentatoren van de vier zenders zullen samen radio maken van 9 tot 18 uur. Naast Siska, Linde en Eva zijn die dag Jan Hautekiet & Ayco Duyster (Radio 1), Kim de Brie & Peter Verhulst (Radio 2) en Karolien Debecker & Peter Van De Veire (MNM) te horen. Elk uur zal een ander duo het programma presenteren.

Ook Klara en de televisiennetten van de VRT steunen 'Music for Life' en zullen later hun acties bekend maken.

Ook dit jaar speelt elke avond weer een band of artiest in The Flame ten voordele van een zelfgekozen goed doel. Tickets zijn vanaf morgen om 9u te koop.
Dit zijn de artiesten:
Afbeelding

Bron: VRT

Het Medium

Berichtdoor Het Medium » Vr 01 Jul 2016, 10:33

Vanaf september zal Linde Merckpoel de ochtendshow presenteren. Siska Schoeters verhuist naar het middaguur.

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Vr 01 Jul 2016, 10:39

Het Medium schreef:Vanaf september zal Linde Merckpoel de ochtendshow presenteren. Siska Schoeters verhuist naar het middaguur.

Ik denk dat Linde zeker klaar is om de ochtendshow over te nemen. Ik vind het wel jammer dat men Siska naar het muzikaal middaguurtje verschuift. Misschien wilt ze dit op eigen aanvraag (zwangerschap, meer tijd voor de kinderen,...) maar toch zou ik het beter vinden dat zij dan naar de avondspits verhuist. Jammer, want ze is een zeer talentvolle radiomaker.

Ayrton

Berichtdoor Ayrton » Za 24 Dec 2016, 18:26

De Warmste Week heeft een recordbedrag opgehaald van 7.802.913 euro, ruim 2,5 miljoen meer dan vorig jaar en een dik half miljoen meer dan het vorige record uit 2011, toen nog met een (laatste) glazen huis. Er komt een nieuwe Music For Life volgend jaar, maar dit zal niet meer in Boom zijn.

Terug naar “Radio”