MNM

TVC
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: MNM

Berichtdoor TVC » Do 03 Dec 2015, 09:48

Eva laat via Facebook weten dat haar 'batterij platter dan plat is': 'Ik kies even voor mezelf. Ik trek me voor onbepaalde tijd terug in mijn veilige cocon van middagdutjes, therapeutische appeltaart zonder gluten, vrienden, herfstbladeren, boeken en netflixmarathons. Ze noemen het ook wel Burn-outland. Plezant voor efkes, maar hopelijk kan ik snel terug naar Radioland.'

Deborah
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor Deborah » Do 03 Dec 2015, 14:48

Jenzz schreef:
Mike schreef:Ann Van Elsen is deze week alleszins nog steeds op post. Is er überhaupt gecommuniceerd dat Ann 'de vervanger' is en dat Eva gewoon weer die plaats kan innemen wanneer ze het zelf wil? Het lijkt me zeer sterk dat de directie Eva zou blijven ondersteunen en op de sociale media houdt zijzelf het tegenwoordig ook opvallend stil tenzij over haar boekenwerk. Het lijkt mij logischer dat ze Eva op termijn als weekendstem inzetten, zodat ze doorheen de week haar gangen kan gaan en zodat MNM een consistente weekprogrammering kan behouden.

Eva is heel deze week te gast in De Keuken van Sofie op VTM, misschien laat ze zich daar iets ontvallen over haar plannen.

Er is altijd wel min of meer gecommuniceerd dat Ann de vaste vervangster is van Eva. Maar als we spreken over een vervangster dan gaat het over: vakanties, ziektes,...

De afwezigheid van Eva is dus wel degelijk door ziekte, ik hoop eerlijk gezegd dat ze snel de draad terug kan opnemen.

yoranc

Berichtdoor yoranc » Do 03 Dec 2015, 15:24

In het voorjaar kan dit wel eens voor problemen gaan zorgen, nu Ann Van Elsen 4 maand zwanger is. Als Eva dan nog ziek is, moet er een vervanger voor een vervanger komen.

Deborah

Berichtdoor Deborah » Vr 04 Dec 2015, 06:57

Ik zie daar eigenlijk geen problemen in, Dorianne Aussems heeft begin september ook heel snel Karolien kunnen vervangen, ze hebben wel wat ruimte met hun stemmen.

Deborah

Berichtdoor Deborah » Ma 07 Dec 2015, 07:49

Ben toch wel benieuwd.

Mike

Berichtdoor Mike » Ma 07 Dec 2015, 08:23

Deborah schreef:Ben toch wel benieuwd.

Ik neem aan dat het om de info rond Music For Life gaat.

yoranc

Berichtdoor yoranc » Di 08 Dec 2015, 17:44

Dat bedoelde ik ook niet meteen, er zijn wel meerdere mensen al eens afwezig. Indien het er in die periode ook enkele zijn, kan het wel zijn dat bepaalde dj's meer moeten werken. Maar met alleen An zal dat idd geen probleem zijn.

Deborah schreef:Ik zie daar eigenlijk geen problemen in, Dorianne Aussems heeft begin september ook heel snel Karolien kunnen vervangen, ze hebben wel wat ruimte met hun stemmen.

Ruben

Berichtdoor Ruben » Wo 10 Feb 2016, 17:25

Langste Liefde van Vrijdag 12 februari 2016 tot zondag 14 Februari 2016 van 06:00 tot zondag om 00:00

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Ma 15 Feb 2016, 17:58

Sinds vandaag is Eva Daeleman weer terug te horen op MNM sinds een lange afwezigheid. Ze behoudt haar blok 10-12. Dat komt goed uit want Ann Van Elsen, die haar de hele tijd verving, moet binnenkort bevallen dus anders moesten ze weer een vervanger zoeken.

Deborah

Berichtdoor Deborah » Zo 21 Feb 2016, 20:58

Ze moeten ook voor Astrid Demeure vervanging zoeken, ook al is haar rol op dit moment beperkt tot Urbanice op donderdagavond die ze ook met Brahim deed.

Mediawatcher84

Berichtdoor Mediawatcher84 » Zo 21 Feb 2016, 23:07

Deborah schreef:Ze moeten ook voor Astrid Demeure vervanging zoeken, ook al is haar rol op dit moment beperkt tot Urbanice op donderdagavond die ze ook met Brahim deed.

Astrid Demeure haar reguliere programma's mogen dan wel beperkt zijn, als ik me niet vergis vervangt ze ook Tom De Cock in zijn avondprogramma. Dit jaar heeft ze dat al meermaals gedaan. Op dat punt is er natuurlijk geen probleem. Ze hebben stemmen genoeg bij MNM. En normaal zal Astrid ook maar een paar maanden uit de ether verdwijnen.

Deborah

Berichtdoor Deborah » Ma 22 Feb 2016, 06:45

Inderdaad, ik vermoed dat daardoor Sing Your Song ook overgenomen is door een andere stem. En inderdaad de avondshow is ook door Astrid gepresenteerd als Tom afwezig was.

Astrid presenteert op dit moment ook het grootste arbeidsbureau tussen 12 & 13 uur.

no_matter_what92

Berichtdoor no_matter_what92 » Za 26 Mar 2016, 15:54

Wouter Van Den Breen vervangt Ann Van Elsen met de Ultratop 50. Van Elsen is nu 8 maanden zwanger.

Deborah

Berichtdoor Deborah » Zo 27 Mar 2016, 19:10

no_matter_what92 schreef:Wouter Van Den Breen vervangt Ann Van Elsen met de Ultratop 50. Van Elsen is nu 8 maanden zwanger.

Ann Van Elsen deed vrijdag nog wel de vervanging van Eva, die op dit moment verlof heeft, dus weet niet of dit nog doorloopt volgende week.

Volgende week doet Dorianne de ochtendshow, Bart neemt Sing Your Sing over.

no_matter_what92

Berichtdoor no_matter_what92 » Ma 28 Mar 2016, 11:09

Deborah schreef:
no_matter_what92 schreef:Wouter Van Den Breen vervangt Ann Van Elsen met de Ultratop 50. Van Elsen is nu 8 maanden zwanger.

Ann Van Elsen deed vrijdag nog wel de vervanging van Eva, die op dit moment verlof heeft, dus weet niet of dit nog doorloopt volgende week.

Volgende week doet Dorianne de ochtendshow, Bart neemt Sing Your Sing over.

Blijkbaar is ze vandaag ook nog op post. Dus wordt ze vervangen in de Ultratop omwille van een ander programma (zoals dit najaar).

Terug naar “Radio”