MNM

Jenzz
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: MNM

Berichtdoor Jenzz » Wo 27 Mei 2015, 22:49

Sam_Dp schreef:
Deborah schreef:Net zoals de vorige jaren is er opnieuw marathonradio, maar dit keer is Eva Daeleman er ook bij. Peter & Tom blijven sowieso ook van de partij.

Marathonradio 2015 start op vrijdag 5 juni en gaat non-stop door tem maandag 22 juni. Hoe de verdeling van de dj's zal verlopen is vooralsnog niet bekend.

Afbeelding

Bron: MNM

De verdeling is wel al bekend hoor. Ze zullen om de 12 uur wisselen.

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Ma 01 Jun 2015, 01:21

De seizoenen van De Grote Peter Van De Veire Ochtendschow en Generation M zijn afgelopen. Vrijdag start Marathonradio en dus zijn Peter, Eva en Tom enkele dagen niet te horen op MNM om zich in alle rust te kunnen voorbereiden. Al zou Tom er volgens MNM.be woensdag en donderdag wel weer zijn met Planeet De Cock. De programmatie van MNM ondergaat de komende dagen enkele wijzigingen:

06u - 09u De ochtendshow met Bart De Raes
09u - 10u Sing your Song met Astrid Demeure
10u - 12u Ann Van Elsen
12u - 13u MNM De Music Battle met Wouter Van den Breen
13u - 16u Bart De Raes
16u - 19u De Avondshow met Karolien Debecker (Op maandag en dinsdag)
19u - 20u My Big Hits
20u - 24u Blokhits met Brahim

Bron: MNM

Deborah
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor Deborah » Ma 01 Jun 2015, 08:20

Lijkt me vreemd dat Tom woensdag & donderdag zou presenteren. Het is ook niet de eerste keer dat de site verkeerd is. Ook het ochtendblok wordt door Julie gedaan deze week.

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Ma 01 Jun 2015, 10:08

Inderdaad, het klopt niet volledig... Dit zou het juiste moeten zijn:

06u - 09u De Ochtendshow met Julie Van Den Steen (en een Wilde Man als sidekick)
09u - 10u Sing your Song met Aster Nzeyimana
10u - 12u Ann Van Elsen
12u - 13u MNM The Music Battle met Wouter Van den Breen
13u - 16u Bart De Raes
16u - 19u De Avondshow met Astrid Demeure
19u - 20u My Big Hits

I.v.m. Marathonradio: Peter begint vrijdag om 8 uur, Eva neemt over om 20 uur en Tom de volgende dag om 8 uur, en zo hetzelfde stramien de rest van de dagen.

Bron: MNM radio

yoranc

Berichtdoor yoranc » Ma 01 Jun 2015, 10:59

Dorianne doet MNM blokhits blijkbaar.

Jenzz schreef:Inderdaad, het klopt niet volledig... Dit zou het juiste moeten zijn:

06u - 09u De Ochtendshow met Julie Van Den Steen (en een Wilde Man als sidekick)
09u - 10u Sing your Song met Aster Nzeyimana
10u - 12u Ann Van Elsen
12u - 13u MNM The Music Battle met Wouter Van den Breen
13u - 16u Bart De Raes
16u - 19u De Avondshow met Astrid Demeure
19u - 20u My Big Hits

I.v.m. Marathonradio: Peter begint vrijdag om 8 uur, Eva neemt over om 20 uur en Tom de volgende dag om 8 uur, en zo hetzelfde stramien de rest van de dagen.

Bron: MNM radio

Deborah

Berichtdoor Deborah » Wo 19 Aug 2015, 17:10

Mike

Berichtdoor Mike » Ma 24 Aug 2015, 06:19

Vanaf vandaag zitten De Grote Peter Van de Veire Ochtendshow (ma-vr 6-9) en Planeet De Cock (ma-do 16-19) al terug in de programmatie. Vanaf maandag 31 augustus belanden dan de andere vertrouwde stemmen ook weer op hun plek, zonder veel veranderingen in het schema.

bron: VRT

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Vr 06 Nov 2015, 11:11

Eva Daeleman is nu al sinds half september niet meer te horen op MNM. Vooral omdat ze aan haar boek wou werken maar dat is nu voorgesteld en het ligt in de rekken dus ik vind het raar dat ze nog altijd niet terug begonnen is. Al die tijd heeft Ann Van Elsen haar vervangen tussen 10 en 12, die het eigenlijk beter doet dan Daeleman vind ik persoonlijk. Ik vraag me af wat ze op MNM gaan doen met Eva. In het voorjaar nam ze al enkele maanden loopbaanonderbreking en in het najaar ook al twee maanden voorlopig. Vind het persoonlijk wel erg voor Ann want de kans is groot dat zij weer verdwijnt (naar haar vaste blok op zondag) als 'miss' Daeleman terug is, terwijl ze dit niet verdient.

Deborah

Berichtdoor Deborah » Zo 08 Nov 2015, 18:50

Ann was vandaag opnieuw te horen op haar vaste uren op zondag, zou Eva dan toch morgen terugkomen?

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Zo 08 Nov 2015, 19:47

Deborah schreef:Ann was vandaag opnieuw te horen op haar vaste uren op zondag, zou Eva dan toch morgen terugkomen?

Ja, maar dat was vorige week ook al. En ik denk eerlijk gezegd van niet. Vanaf morgen is het MNM1000 Stemweek. Ze kwam al niet voor in die reclamespot van de MNM1000 Stemweek dus ik denk het niet.

Mediawatcher84

Berichtdoor Mediawatcher84 » Ma 09 Nov 2015, 00:34

Jenzz schreef:
Deborah schreef:Ann was vandaag opnieuw te horen op haar vaste uren op zondag, zou Eva dan toch morgen terugkomen?

Ja, maar dat was vorige week ook al. En ik denk eerlijk gezegd van niet. Vanaf morgen is het MNM1000 Stemweek. Ze kwam al niet voor in die reclamespot van de MNM1000 Stemweek dus ik denk het niet.

Uit het interview dat Eva Daeleman in HUMO gaf, leek het inderdaad zo dat ze zich in de toekomst meer wil concentreren op 1 job/project. De voorbije weken was dat haar boek (dat ze nog altijd promoot, o.a. op de Boekenbeurs). Ze zei dat ze daarom bewust een tijdje gestopt was met radio. Vroeger deed ze alles door elkaar: radio, omroepster, presentatiewerk, ... dat wil ze niet meer. In het interview stond ook dat ze al aanbiedingen had gehad voor bepaalde projecten, maar daar nog niet op ingegaan was. Ze wacht nog wat af en wil er goed over nadenken. Ik heb haar boek niet gelezen, maar ik vermoed dat het een beetje aansluit bij de zaken die ze vertelt in het boek. Dat gaat namelijk over haar reis en wat die allemaal teweeg heeft gebracht.

Ik heb de indruk dat Eva niet zo happy was met het feit dat EEN stopte met de omroepsters, wat begrijpelijk is. In een interview wilde ze er afgelopen zomer niet veel over zeggen, enkel dat het spijtig was dat het niet in overleg met de omroepsters zelf kon gebeuren. Sindsdien is het heel stil rond haar op VRT. Ben benieuwd wanneer ze terugkeert. Maar ik denk dat dat misschien nog wel even kan duren.

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Ma 09 Nov 2015, 17:37

Mediawatcher84 schreef:Uit het interview dat Eva Daeleman in HUMO gaf, leek het inderdaad zo dat ze zich in de toekomst meer wil concentreren op 1 job/project. De voorbije weken was dat haar boek (dat ze nog altijd promoot, o.a. op de Boekenbeurs). Ze zei dat ze daarom bewust een tijdje gestopt was met radio. Vroeger deed ze alles door elkaar: radio, omroepster, presentatiewerk, ... dat wil ze niet meer. In het interview stond ook dat ze al aanbiedingen had gehad voor bepaalde projecten, maar daar nog niet op ingegaan was. Ze wacht nog wat af en wil er goed over nadenken. Ik heb haar boek niet gelezen, maar ik vermoed dat het een beetje aansluit bij de zaken die ze vertelt in het boek. Dat gaat namelijk over haar reis en wat die allemaal teweeg heeft gebracht.

Ik heb de indruk dat Eva niet zo happy was met het feit dat EEN stopte met de omroepsters, wat begrijpelijk is. In een interview wilde ze er afgelopen zomer niet veel over zeggen, enkel dat het spijtig was dat het niet in overleg met de omroepsters zelf kon gebeuren. Sindsdien is het heel stil rond haar op VRT. Ben benieuwd wanneer ze terugkeert. Maar ik denk dat dat misschien nog wel even kan duren.

Ja, ik heb dat interview ook gelezen. Ik vind nu wel dat radio combineren met een boek schrijven goed te doen is. Er zijn zoveel BV's die boeken geschreven hebben in combinatie met nog ander werk. Daardoor vind ik het jammer dat Ann Van Elsen de 'vervanger' is van Eva. Ze hadden Ann of iemand anders beter gewoon vanaf eind augustus in dat blok moeten zetten zonder Eva nog eventjes enkele weken te laten presenteren. Als werkgever zou ik zeggen: ofwel MNM ofwel al je andere bezigheden. Want één keer loopbaanonderbreking oké, maar geen twee keer op zo'n korte tijd hé. Heb ook de indruk dat ze niet meer happy is met haar radio (-en tv) werk.

Mike

Berichtdoor Mike » Ma 16 Nov 2015, 11:34

Jenzz schreef:
Jenzz schreef:

Daardoor vind ik het jammer dat Ann Van Elsen de 'vervanger' is van Eva. Ze hadden Ann of iemand anders beter gewoon vanaf eind augustus in dat blok moeten zetten zonder Eva nog eventjes enkele weken te laten presenteren. Als werkgever zou ik zeggen: ofwel MNM ofwel al je andere bezigheden. Want één keer loopbaanonderbreking oké, maar geen twee keer op zo'n korte tijd hé. Heb ook de indruk dat ze niet meer happy is met haar radio (-en tv) werk.

Ann Van Elsen is deze week alleszins nog steeds op post. Is er überhaupt gecommuniceerd dat Ann 'de vervanger' is en dat Eva gewoon weer die plaats kan innemen wanneer ze het zelf wil? Het lijkt me zeer sterk dat de directie Eva zou blijven ondersteunen en op de sociale media houdt zijzelf het tegenwoordig ook opvallend stil tenzij over haar boekenwerk. Het lijkt mij logischer dat ze Eva op termijn als weekendstem inzetten, zodat ze doorheen de week haar gangen kan gaan en zodat MNM een consistente weekprogrammering kan behouden.

Eva is heel deze week te gast in De Keuken van Sofie op VTM, misschien laat ze zich daar iets ontvallen over haar plannen.

Deborah

Berichtdoor Deborah » Ma 16 Nov 2015, 18:32

Bij haar loopbaanonderbreking in april werd er alleszins gecommuniceerd dat Ann haar vervangster is, en dat is eigenlijk al altijd zo geweest als Eva weg was. Af en toe deed Astrid ook de vervanging.

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Ma 16 Nov 2015, 19:11

Mike schreef:Ann Van Elsen is deze week alleszins nog steeds op post. Is er überhaupt gecommuniceerd dat Ann 'de vervanger' is en dat Eva gewoon weer die plaats kan innemen wanneer ze het zelf wil? Het lijkt me zeer sterk dat de directie Eva zou blijven ondersteunen en op de sociale media houdt zijzelf het tegenwoordig ook opvallend stil tenzij over haar boekenwerk. Het lijkt mij logischer dat ze Eva op termijn als weekendstem inzetten, zodat ze doorheen de week haar gangen kan gaan en zodat MNM een consistente weekprogrammering kan behouden.

Eva is heel deze week te gast in De Keuken van Sofie op VTM, misschien laat ze zich daar iets ontvallen over haar plannen.

Er is altijd wel min of meer gecommuniceerd dat Ann de vaste vervangster is van Eva. Maar als we spreken over een vervangster dan gaat het over: vakanties, ziektes,... Een paar weken per jaar. Nu presenteert Ann meer dan Eva, terwijl Ann haar vast programma eigenlijk de Ultratop 50 is, op zondagochtend. En zij heeft een lange tijd die Ultratop ook nog gecombineerd met de weekuitzendingen. Dus wat Mike zegt lijkt me een goede optie: Eva naar het weekend verschuiven en Ann in de week. Want nu doet Ann eigenlijk twee programma's (10-12 in de week en 9u30-13u00 op zondag).

Terug naar “Radio”