Story FM

Plaats reactie
Mike
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Story FM

Bericht door Mike » do 05 mar 2015, 15:11

Een half jaar na haar ontslag bij MNM, gaat Nasrien Cnops aan de slag bij Story FM. Ze zal in eerste instantie vooral redactiewerk verrichten en de ochtendshow van Wim Weetjens en Tanja Dexters mee ondersteunen. Het lijkt niet uitgesloten dat ze op de lange termijn een eigen programma krijgt, want in het officiële bericht uit ze alvast die hoop.

Afbeelding
bron: storyfm.be

Suvarnabhumi
Hoe kijk je tv: Analoog (kabel)

Re: Story FM

Bericht door Suvarnabhumi » zo 14 jun 2015, 17:27

Weet der iemand waarom Wim Weetjes en Tanja Dexters gestopt zijn met "De Zotte Morgen" op Story FM?
Der is nu blijkbaar een ander programma in de plaats..

Sam_Dp

Bericht door Sam_Dp » zo 14 jun 2015, 18:47

Suvarnabhumi schreef:Weet der iemand waarom Wim Weetjes en Tanja Dexters gestopt zijn met "De Zotte Morgen" op Story FM?
Is de zomerprogrammatie gewoon nog niet begonnen bij Story FM?

Suvarnabhumi

Bericht door Suvarnabhumi » zo 14 jun 2015, 19:05

Volgens hun facebookpagina is het spijtig genoeg geen zomerstop, kijk zelf maar...
https://www.facebook.com/StoryFm" onclick="window.open(this.href);return false;

Mike

Bericht door Mike » zo 14 jun 2015, 19:17

Suvarnabhumi schreef:
Sam_Dp schreef:
Suvarnabhumi schreef:Weet der iemand waarom Wim Weetjes en Tanja Dexters gestopt zijn met "De Zotte Morgen" op Story FM?
Is de zomerprogrammatie gewoon nog niet begonnen bij Story FM?
Volgens hun facebookpagina is het spijtig genoeg geen zomerstop, kijk zelf maar...
Het programma is inderdaad stopgezet, waarom weet ik niet. Ik ben geen vaste luisteraar dus ik heb ook geen idee of er iets in de ether over is gezegd.

Is het überhaupt wel zeker dat Story FM na de zomer nog wel zal zijn wat het nu is? In de berichtgeving rond Sanoma van de afgelopen weken en maanden (o.a. verkoop tijdschriften, stopzetting Libelle TV) is immers ook gezegd dat Story FM geen toekomst meer heeft binnen Sanoma en dat er een overnemer zou worden gezocht. Stond onder meer in Trends.

Suvarnabhumi

Bericht door Suvarnabhumi » zo 14 jun 2015, 19:40

Hopelijk vinden Wim Weetjes en Tanja Dexters snel ander werk.
Wim Weetjes heeft tot 3 jaar terug nog op Nostalgie gepresenteerd en dat is wel ne goeie presentator vind ik.

Spijtig genoeg kunnen wij hier niet naar Story FM luisteren, geen bereik in de regio Dender en idem op mijn werk in de regio Brussel.

Mike

Bericht door Mike » zo 14 jun 2015, 19:53

Suvarnabhumi schreef:Spijtig genoeg kunnen wij hier niet naar Story FM luisteren, geen bereik in de regio Dender en idem op mijn werk in de regio Brussel.
Story FM zendt ook gewoon via internet uit, onafhankelijk je regio. En ook via digitale tv van Telenet.

Suvarnabhumi

Bericht door Suvarnabhumi » za 12 sep 2015, 15:15

Wim Weetjens werkt sinds begin september -2015 terug bij Nostalgie achter de schermen.

Plaats reactie