iWatch previews (vtm/2BE)

Mike
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: iWatch previews (vtm/2BE)

Berichtdoor Mike » Ma 16 Jun 2014, 15:03

ArnoT schreef:Zoals geweten zou iWatch aan het herstructureren zijn. Het ziet er nu naar uit dat die service binnenkort zal verdwijnen, er is wat mij betreft een prima alternatief:
http://vtm.be/video/volledige-afleveringen

Daar kan je een dag na uitzending al volledige afleveringen van programma's zoals 'Ella', 'De Kotmadam', 'Familie' en 'Met Vier In Bed' helemaal gratis herbekijken.
Het grootste voordeel hierbij zijn de advertentie-inkomsten, de reclame moet je er bijnemen.
Tévéfan schreef:Zal dat helemaal gratis zijn?

Zoals Arno zegt is deze dienst effectief gratis. Ze is intussen overigens al volledig operationeel. Je moet je wel eerst als gebruiker registreren. Er zijn in iedere video reclameblokken geïntegreerd, dewelke niet kunnen worden doorgespoeld of uitgeschakeld.

Detail dat me wel opvalt aan de videopagina: de afbeeldingen bij de afleveringen zijn vaak helemaal niet afkomstig uit de aflevering zelf. Valt op bij bijvoorbeeld De Kotmadam waarbij foto's van de recente jaargangen worden gebruikt, terwijl het om video's van jaargang 1 gaat. En ook bij Familie, waar voor een aflevering van vorige week een afbeelding van de intussen alweer verdwenen Cédric wordt gebruikt.

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Ma 16 Jun 2014, 16:49

Mike schreef:Er zijn in iedere video reclameblokken geïntegreerd, dewelke niet kunnen worden doorgespoeld of uitgeschakeld.

10 minuten programma en dan 5 minuten reclame zeker, zoals ze op TV de laatste tijd ook wel eens overdrijven. :x Er zit altijd wel een addertje onder het gras bij die commercanten.

Stef

Berichtdoor Stef » Wo 18 Jun 2014, 13:47

Voor het begin van de aflevering is er één reclamefilmpjes + 2 seconden het VTM-logo. In het midden van de aflevering zijn er 4 reclamefilmpjes + 2 seconden het VTM-logo. Valt al bij al nog heel goed mee, vind ik.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Do 04 Dec 2014, 00:43

Sinds de aflevering van dinsdag is het niet meer mogelijk om via iWatch van de eerste 2 gratis preview-minuten te genieten.
Het is nutteloos om de voorbije afleveringen nog tegen betaling aan te bieden aangezien je alles via de VTM-site gratis kan herbekijken. Die service heeft dus geen meerwaarde meer.

Ruben

Berichtdoor Ruben » Do 04 Dec 2014, 07:01

ArnoT schreef:Sinds de aflevering van dinsdag is het niet meer mogelijk om via iWatch van de eerste 2 gratis preview-minuten te genieten.
Het is nutteloos om de voorbije afleveringen nog tegen betaling aan te bieden aangezien je alles via de VTM-site gratis kan herbekijken. Die service heeft dus geen meerwaarde meer.

Ja ik heb eergisteren en gisteren heb ik ook al gezien he Arno

Terug naar “Algemeen”