iWatch previews (vtm/2BE)

Mike
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

iWatch previews (vtm/2BE)

Berichtdoor Mike » Ma 17 Dec 2012, 16:48

Gebruik dit topic om elkaar op de hoogte te houden van de nieuwste releases. Veel Kijkplezier!
Onderstaande lijst zal door de moderatoren zo frequent mogelijk worden geüpdatet.

Laatste bijdrage: 21/10/2013 - 18u00

mussegat
Hoe kijk je tv: Analoog (kabel)

Re: iWatch (vtm/2BE)

Berichtdoor mussegat » Do 20 Dec 2012, 11:24

Ik vind dat Zone stad er dit jaar wel erg laat opkomt.. Andere jaren verschijnt het altijd midden december en nu zou het pas eind december verschijnen, jammer !

kreeft44

Berichtdoor kreeft44 » Do 20 Dec 2012, 17:47

mussegat schreef:Ik vind dat Zone stad er dit jaar wel erg laat opkomt.. Andere jaren verschijnt het altijd midden deceber en nu zou het pas eind december verschijnen, jammer !

Ik heb me al dikwijls afgevraagd wat mensen bezielt om vooraf, tegen betaling, programma's te bekijken als je ze een aantal weken later kostenloos aangeboden krijgt. En als je ze tijdens de uitzending niet kunt bekijken, heb je nog altijd de mogelijkheid om ze 'kostenloos' op te nemen.
We betalen trouwens toch al geld genoeg aan Telenet en Belgacom om überhaupt televisie te 'mogen' kijken.

Mike

Berichtdoor Mike » Do 20 Dec 2012, 18:27

mussegat schreef:Ik vind dat Zone stad er dit jaar wel erg laat opkomt.. Andere jaren verschijnt het altijd midden deceber en nu zou het pas eind december verschijnen, jammer !

Goed nieuws voor jou: als alles goed gaat komt de eerste aflevering morgen al online.

mussegat
Hoe kijk je tv: Analoog (kabel)

Berichtdoor mussegat » Wo 26 Dec 2012, 12:41

Idd ik had ook nog gratis codes liggen en het is inderdaad fantastisch ! Ik ben al benieuwd naar de volgende afleveringen ..

Lucas
Hoe kijk je tv: Anders

Berichtdoor Lucas » Wo 13 Feb 2013, 14:28

iWatch is trouwens druk bezig met het bouwen van een nieuwe website.

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Wo 13 Feb 2013, 16:26

Lucas - Redactie schreef:iWatch is trouwens druk bezig met het bouwen van een nieuwe website.

Is dat niet in samenwerking met de andere zenders?

Lucas
Hoe kijk je tv: Anders

Berichtdoor Lucas » Vr 15 Feb 2013, 12:27

Neovo schreef:
Lucas - Redactie schreef:iWatch is trouwens druk bezig met het bouwen van een nieuwe website.

Is dat niet in samenwerking met de andere zenders?

De VRT (één, Canvas), VMMa (vtm, 2BE, JIM, Vitaya) en SBS (Vier, Vijf) werken inderdaad aan het online televisieplatform. Via een app voor smartphone en tablet zullen ze hun programma’s makkelijk kunnen aanbieden, live of uitgesteld. Toen ik contact legde met iWatch kreeg ik antwoord dat ze momenteel weinig tijd hebben en bezig zijn met een vernieuwing, wat hoogstwaarschijnlijk 'Rumble' zal zijn.

Neovo
Beheerder

Re: iWatch previews (vtm/2BE)

Berichtdoor Neovo » Vr 15 Mar 2013, 16:49

Ik vraag me toch echt af waarom ze van de ene serie meer afleveringen beschikbaar stellen dan van de andere. Een beetje een vreemde tactiek.

Mike

Berichtdoor Mike » Vr 15 Mar 2013, 17:15

Neovo schreef:Ik vraag me toch echt af waarom ze van de ene serie meer afleveringen beschikbaar stellen dan van de andere. Een beetje een vreemde tactiek.

Die vraag wordt op sociale media vaak gesteld. De reactie van iWatch is dan altijd dat zijzelf dat niet in de hand hebben. Van zodra een productiehuis afgewerkte uitzendingen aanleverd, zou iWatch ze meteen digitaliseren en beschikbaar stellen...

Robinb

Berichtdoor Robinb » Di 26 Mar 2013, 22:39

Kijken jullie veel previews via iWatch? Ik heb alleen nog maar twee Danni Lowinski's gekocht met 2 gratis codes en ook nog enkele jaren geleden één keer met een sms.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Zo 30 Jun 2013, 19:49

Deze week kreeg ik nog deze mail van iWatch:
"Sinds een jaar zijn er verschillende zaken veranderd.
We hebben besloten niet in te gaan op jullie voorstel."

Het voorstel kwam van DTK om gratis code's weg te geven, die verbonden zijn aan een wedstrijd op de site.
Vorig jaar bleek al dat ze zich aan het herstructureren waren en konden ze geen promotionele deals afsluiten.

stefliesens

Berichtdoor stefliesens » Za 31 Aug 2013, 01:33

Ik denk nu eigenlijk niet dat ze van wat gratis codes een boterham minder zullen eten. :)

TeBi

Berichtdoor TeBi » Di 10 Jun 2014, 16:22

Zoals geweten zou iWatch aan het herstructureren zijn. Het ziet er nu naar uit dat die service binnenkort zal verdwijnen, er is wat mij betreft een prima alternatief:
http://vtm.be/video/volledige-afleveringen

Daar kan je een dag na uitzending al volledige afleveringen van programma's zoals 'Ella', 'De Kotmadam', 'Familie' en 'Met Vier In Bed' helemaal gratis herbekijken.
Het grootste voordeel hierbij zijn de advertentie-inkomsten, de reclame moet je er bijnemen.

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Wo 11 Jun 2014, 14:49

Zal dat helemaal gratis zijn?

Terug naar “Algemeen”