Nieuws

Neovo
Beheerder
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Nieuws

Berichtdoor Neovo » Vr 01 Feb 2013, 22:44

Sinds vandaag zou ook 2BE HD te bekijken zijn via Belgacom TV op kanaal 33.

Er stond ook nog in De Tijd dat Belgacom plannen heeft om de decoders van Belgacom TV te laten vervangen door de Smart TV’s van Samsung.

kreeft44

Re: Nieuws

Berichtdoor kreeft44 » Wo 20 Feb 2013, 13:40

Sedert een paar dagen kun je RTL Duitsland via BelgacomTV bekijken.

kreeft44

Berichtdoor kreeft44 » Za 18 Mei 2013, 16:36

Belgacom heeft vanaf 14 mei de zenders ARD en ZDF uit zijn aanbod verwijderd.
Naast RTL duitsland die vanaf februari te bekijken was, heeft men nu ook nog Prosieben en Sat 1 toegevoegd.
Ik vind het in ieder geval spijtig, want er was toch nu en dan iets interessants te zien op de twee duitse openbare omroepen. Op de drie commerciële zenders heb ik tot nu toe nog niets gezien dat me kon boeien; dus ik zal er ook nooit meer naar kijken.

kreeft44

Berichtdoor kreeft44 » Zo 02 Jun 2013, 13:51

kreeft44 schreef:Belgacom heeft vanaf 14 mei de zenders ARD en ZDF uit zijn aanbod verwijderd.
Naast RTL duitsland die vanaf februari te bekijken was, heeft men nu ook nog Prosieben en Sat 1 toegevoegd.
Ik vind het in ieder geval spijtig, want er was toch nu en dan iets interessants te zien op de twee duitse openbare omroepen. Op de drie commerciële zenders heb ik tot nu toe nog niets gezien dat me kon boeien; dus ik zal er ook nooit meer naar kijken.

Merkel moeit zich intussen met de zaak en wil dat Belgacom terug ARD en ZDF opneemt in het zenderaanbod. Hopelijk komt het tot een vergelijk tussen Belgacom en de duitse openbare omroep.
Zie artikel bij deredactie.

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Zo 02 Jun 2013, 14:24

Misschien dat Merkel iets van de prijs zal doen. Opvallend is wel dat Telenet in april de commerciële zenders ProSieben en Sat.1 schrapte wegen te weinig kijkers.

Blijkbaar heeft Belgacom sinds eergisteren ook hun eigen 3Ddemokanaal geschrapt.

kreeft44

Berichtdoor kreeft44 » Zo 02 Jun 2013, 19:10

Neovo schreef:Misschien dat Merkel iets van de prijs zal doen. Opvallend is wel dat Telenet in april de commerciële zenders ProSieben en Sat.1 schrapte wegen te weinig kijkers.

Blijkbaar heeft Belgacom sinds eergisteren ook hun eigen 3Ddemokanaal geschrapt.

Inderdaad, de 3D-demokanalen zijn sedert vrijdag geschrapt, zgz. 'om kanalen vrij te krijgen voor zenders die beter aansluiten aan de noden van de kijkers'.
Maar wat betreft de duitse openbare omroep gaat het om een financiële kwestie en wat opvallend is Belgacom heeft in plaats de, door Telenet afgeschreven, zenders ProSieben en Sat.1 in zijn pakket opgenomen; waarschijnlijk om de kijkers enigszins te sussen.
Hopelijk doet Merkel iets aan de prijs zodat we ARD en ZDF terug krijgen; de andere duitse zenders mogen ze voor mijn part weer buitensmijten.

Mike

Berichtdoor Mike » Wo 19 Jun 2013, 11:48

kreeft44 schreef:Merkel moeit zich intussen met de zaak en wil dat Belgacom terug ARD en ZDF opneemt in het zenderaanbod. Hopelijk komt het tot een vergelijk tussen Belgacom en de duitse openbare omroep.
Zie artikel bij deredactie.

De onderhandelingen zijn op niets uitgedraaid. ARD en ZDF keren niet terug bij Belgacom.

bron: VRT

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Za 21 Sep 2013, 22:52

6 nieuwe zenders bij TV Overal:
  • Kanaal Z
  • Canal Z
  • Cartoon Network NL
  • Cartoon Network FR
  • TV5 Monde
  • Mediaset Italia

tommekentom

Berichtdoor tommekentom » Wo 15 Jan 2014, 22:20

Neovo schreef:Sinds vandaag zou ook 2BE HD te bekijken zijn via Belgacom TV op kanaal 33.

Er stond ook nog in De Tijd dat Belgacom plannen heeft om de decoders van Belgacom TV te laten vervangen door de Smart TV’s van Samsung.

Dus Belgacom TV zou enkel nog te bekijken zijn door een Samsung-TV. Ik denk niet dat hun decoders volledig zullen verdwijnen hoor. Dat er een samenwerking komt met Samsung zie ik wel mogelijk. Het zou natuurlijk een mooi alternatief zijn voor TV met een kaartje van Telenet.

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Vr 17 Jan 2014, 13:58

Ik denk niet dat ze de decoders volledig uit de markt zullen nemen en vervangen door de Smart TV's, met alle respect voor deze producten, maar op deze manier zullen ze vooral klanten verliezen of mislopen (Mensen met een andere TV). Dit kunnen ze tevens niet maken t.o.v. hun huidige klanten. :mrgreen: Het zal toch wel met een samenwerking blijven, denk ik.

kreeft44

Berichtdoor kreeft44 » Vr 28 Feb 2014, 01:19

Wat een opluchting.
De 'tevekijker.be' meldt dat volgens 'De Morgen' ARD en ZDF vanaf half maart terug in het basispakket van Belgacom tv zullen worden opgenomen.
Ik heb het gecheckt op de Belgacom website en daar meldt men de terugkomst van beide zenders vanaf 14 maart. Ook de drie commerciële duitse zenders blijven.

Voor mij mogen ze, als ze geld kunnen sparen, de commerciële zenders terug buitengooien want geen enkele van de drie brengt enige meerwaarde.

Kevin
Hoe kijk je tv: Anders

Berichtdoor Kevin » Do 25 Sep 2014, 13:57

Aangezien Belgacom binnenkort ook gewoonweg Proximus wordt, moest er wel een nieuw logo komen, en dat is er nu ook.

Afbeelding

Bron: Knack.be

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Zo 19 Okt 2014, 16:52

Belgacom is nu blijkbaar officieel Proximus en daarmee dus ook Proximus tv. Is die naamsverandering ook zichtbaar in de menu's van Proximus tv? Ik heb zelf Telenet dus weet het niet...

Spring485
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor Spring485 » Di 21 Okt 2014, 19:55

Sam_Dp schreef:Belgacom is nu blijkbaar officieel Proximus en daarmee dus ook Proximus tv. Is die naamsverandering ook zichtbaar in de menu's van Proximus tv? Ik heb zelf Telenet dus weet het niet...

Ja hoor, alles wat blauw was is eigenlijk gewoon paars geworden.

Terug naar “Proximus”