Opnames VTM

Plaats reactie
tommekentom
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet
Contacteer:

Opnames VTM

Bericht door tommekentom » zo 02 feb 2014, 02:14

Hoi, als mijn vraag in het verkeerde forum staat, mijn excuses! Ik weet echter niet of het probleem bij Telenet ligt of bij VTM...

Ik heb echter vaak het probleem dat wanneer ik een programma in serie wil opnemen en de uitzendingen lopen niet meer, dit blijft nog steeds opgenomen worden.

Zo neemt mijn digicorder nog steeds elke zondagavond 'de kotmadam' op. Wanneer ik dit wil bekijken blijkt dit uiteraard tegen de sterren op te zijn.

Wanneer ik dan weer in de tv gids kijk welk programma er wordt uitgezonden op die moment staat er wel tegen de sterren op.
Is dit nu de fout van Telenet of de fout van VTM?

killie

Re: Opnames VTM

Bericht door killie » ma 03 feb 2014, 12:59

Lijkt me iets vreemds te zijn... kunt ge dan niet gewoon bij "geplande opnames" de Kotmadam verwijderen?
En anders ns bij Telenet gaan horen denk ik

Tévéfan

Bericht door Tévéfan » ma 03 feb 2014, 17:12

Het kan een programmatiefout van de digirecorder zijn, in dat geval ligt al zeker niet aan VTM. Ik denk in dat geval ook niet dat dat alleen met opnames van VTM zal gebeuren. Het beste wat je kan doen is eens vragen aan Telenet hoe dit in elkaar zit en de gewoonte van De Kotmadam op te nemen verwijderen.

tommekentom
Contacteer:

Bericht door tommekentom » di 04 feb 2014, 03:00

Ik wil eigenlijk net de opname laten staan zodat hij weer automatisch begint op te nemen zodra ze opnieuw uitzenden. Gewoon verwijderen had ik anders al gedaan zonder hier de vraag te stellen ;-)

Mike

Bericht door Mike » di 04 feb 2014, 07:54

tommekentom schreef:Ik wil eigenlijk net de opname laten staan zodat hij weer automatisch begint op te nemen zodra ze opnieuw uitzenden. Gewoon verwijderen had ik anders al gedaan zonder hier de vraag te stellen ;-)
Ik denk niet dat er voorlopig nog uitzendingen van De Kotmadam gepland staan. Bovendien lijkt het mij sowieso veiliger om de opname dan opnieuw in te stellen, in plaats van erop te vertrouwen dat je digicorder het dan automatisch juist gaat doen.

Tévéfan

Bericht door Tévéfan » wo 05 feb 2014, 14:12

tommekentom schreef:Ik wil eigenlijk net de opname laten staan zodat hij weer automatisch begint op te nemen zodra ze opnieuw uitzenden. Gewoon verwijderen had ik anders al gedaan zonder hier de vraag te stellen ;-)
Sorry hoor, ik wilde je hier echt niet mee beledigen.

tommekentom
Contacteer:

Bericht door tommekentom » zo 02 mar 2014, 18:26

Tévéfan schreef:Sorry hoor, ik wilde je hier echt niet mee beledigen.
Da's geen enkel probleem ;)

Plaats reactie