Yelo TV

Robinb
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Yelo TV

Berichtdoor Robinb » Do 21 Feb 2013, 16:41

Op terras of in je bed, met Yelo TV kijk je op elk scherm in huis live naar je favoriete programma’s, series en films. Zelfs opnames bekijk je nu op je tv, smartphone, tablet of computer! Opnames plannen en wissen? Ook dat kan dankzij Yelo TV heel gemakkelijk thuis en vanop afstand.

Met het snelle en intuïtieve menu van Yelo TV scroll je spelenderwijs door je tv-avond. Het menu ziet er hetzelfde uit op je smartphone, tablet en computer. En binnenkort ook op je tv.

* Kijk live naar meer dan 40 zenders
* Bekijk opnames van 20 zenders
* Programmeer en wis je opnames van buitenshuis

Vanaf 5 maart

Meer informatie: http://telenet.be/3637/nl/thuis/televisie/meer-info/yelo-tv

Neovo
Beheerder

Re: Yelo TV

Berichtdoor Neovo » Vr 22 Feb 2013, 23:38

Vanaf 2014 zou je blijkbaar moeten betalen voor het bekijken van je opgenomen programma's, het live tv-kijken zou wel altijd gratis blijven. Dat laatste verwonderd me eigenlijk wel een beetje. Per tv extra moet je een digicorder huren/kopen maar als ik kot naar Yelo kijk via een hotspot hoef ik niets te betalen. Waarschijnlijk willen ze dit argument een beetje uitspelen tegen Belgacom.

Vanaf 3 april zouden de nieuwe menu's er ook aankomen. Deze zijn wel enkel voor het laatste nieuwe model (AD2100).

bron http://digitaletelevisie.tk/telenet-lan ... e-yelo-tv/

Robinb

Berichtdoor Robinb » Ma 04 Mar 2013, 18:29

Vanaf morgen is het zover. Vanaf vannacht, middernacht werken de diensten niet meer. Morgen om 8u is de vernieuwde app te downloaden en is de website www.yelotv.be ook te bezoeken.

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Za 09 Mar 2013, 18:48

Wat vinden jullie van de app? Een verbetering van de vorige maar hij is voor mij nog te traag + de controle om te kijken of je wel op een telenet netwerkt zit werkt niet of slecht op de app (op de pc doet hij dat wel goed).

Robinb

Berichtdoor Robinb » Zo 10 Mar 2013, 11:59

Neovo schreef:Wat vinden jullie van de app? Een verbetering van de vorige maar hij is voor mij nog te traag + de controle om te kijken of je wel op een telenet netwerkt zit werkt niet of slecht op de app (op de pc doet hij dat wel goed).

Ik vind dat er niet zo veel is veranderd. De lay-out is de enige echte vernieuwing, vind ik. Tv kijken konden we al, tv gids en tv theek bestonden al. Het enige nieuwe is toch gewoon de opnames bekijken, maar dit vind ik, zolang de VRT en VMMa niet mee doet overbodig.

Wanneer ik de app dinsdag voor het eerst gebruikte werkte het traag en de kwaliteit van het beeld was slecht. Op dit moment werkt het al goed. De website heb ik nog niet echt gebruikt.

knecht92

Berichtdoor knecht92 » Zo 07 Apr 2013, 15:28

Sinds deze week zijn wij één van de 5000 Telenetklanten die exclusief Yelo TV op televisie mogen uittesten. Wat mij betreft is dit geen privilege. Na enkele dagen heb ik al lang heimwee naar hoe het vorige week nog was. De interface is op zich wel geslaagd en het is allemaal heel modern en eigentijds maar de gebruiksvriendelijkheid en de overzichtelijkheid heeft naar mijn gevoel wel moeten inboeten. Bovendien zijn er enkele kleine details die maken dat ik deze versie niet echt geslaagd vind.

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Zo 07 Apr 2013, 22:45

knecht92 schreef:Sinds deze week zijn wij één van de 5000 Telenetklanten die exclusief Yelo TV op televisie mogen uittesten. Wat mij betreft is dit geen privilege. Na enkele dagen heb ik al lang heimwee naar hoe het vorige week nog was. De interface is op zich wel geslaagd en het is allemaal heel modern en eigentijds maar de gebruiksvriendelijkheid en de overzichtelijkheid heeft naar mijn gevoel wel moeten inboeten. Bovendien zijn er enkele kleine details die maken dat ik deze versie niet echt geslaagd vind.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je de nieuwe interface ook kon uitschakelen.

killie

Berichtdoor killie » Wo 23 Okt 2013, 07:35

Ik ben momenteel aan't twijfelen op op m'n digibox over te schakelen naar Yelo TV.
Op internet al heel wat meningen daarover gevonden (eerder negatief), maar ik weet niet wat jullie ervan vinden?
Naar 't schijnt is de overgang onomkeerbaar (dus eens ge kiest voor nieuwe interface, kunt ge niet meer terug).
Dus zouden jullie aanraden om over te schakelen of niet?
Vermoed dat Telenet ooit de nieuwe lay-out gaat pushen, maar tot dan hebben we nog altijd zelf de keuze he :)

Sam_Dp

Berichtdoor Sam_Dp » Wo 23 Okt 2013, 07:41

killie schreef:Ik ben momenteel aan't twijfelen op op m'n digibox over te schakelen naar Yelo TV.
Op internet al heel wat meningen daarover gevonden (eerder negatief), maar ik weet niet wat jullie ervan vinden?
Naar 't schijnt is de overgang onomkeerbaar (dus eens ge kiest voor nieuwe interface, kunt ge niet meer terug).
Dus zouden jullie aanraden om over te schakelen of niet?
Vermoed dat Telenet ooit de nieuwe lay-out gaat pushen, maar tot dan hebben we nog altijd zelf de keuze he :)

De overgang is heel groot en het is echt wennen. Maar ik heb nu enkele maanden Yelo TV en ik ben er nu wel tevreden van.

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Di 12 Nov 2013, 12:35

Zo groot is die overgang nu ook niet, bij mij heeft het toch weinig problemen veroorzaakt.

Dean Van Gucht

Berichtdoor Dean Van Gucht » Di 28 Jan 2014, 08:21

Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar volgens een Technieker van Telenet zou de interface binnenkort terug veranderen. Vooral de TV-Gids zou overzichtelijker worden omdat Telenet daar heel wat klachten over kreeg.

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Di 28 Jan 2014, 17:31

Elke keer je naar een programma duwt komt er boven een vak uitgeschoven met het genre/jaargang/aflevering en de eerste zinnen van de uitgebreide beschrijving waardoor de zenderlijn verticaal 2 keer zo lang word en uiteindelijk bij meermaals schuiven verwarring schept. Dit is waarschijnlijk bedoeld om tijdens het schuiven al meteen basisinformatie over een programma terug te vinden en niet op een programma moet drukken en dan achteraf weer terugklikken, zoals voorheen.

Voor mijn part dat ze doen wat ze niet laten kunnen, zo lang ik er zelf maar niets voor moet doen en er geen last van ga hebben, anders zal het weer donderen en bliksemen aan de telefoon van de klantendienst. :x

TeBi

Berichtdoor TeBi » Do 20 Mar 2014, 17:17

MEDIALAAN en Telenet hebben een nieuwe samenwerkingsovereenkomst gesloten tot einde 2017. Dit akkoord regelt de televisierechten (live en uitgesteld) tussen beide partijen en laat toe om in te spelen op vragen van de moderne televisiekijker. Nog voor de zomer zullen de zenders VTM, 2BE, Vitaya, Jim en VTMKZOOM live te bekijken zijn via Yelo TV op tablet, PC en smartphone.

http://tevekijker.be/vtm-2be-eindelijk-op-yelo-van-telenet/

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Wo 11 Jun 2014, 18:41

Sinds enkele dagen zijn die zenders nu ook effectief te bekijken via Yelo TV.

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Do 12 Jun 2014, 16:26

Ik heb het interview met Koning Albert en Koningin Paola eergisteren zo bekeken. :D

Terug naar “Telenet”