Nieuws

TeBi
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Nieuws

Berichtdoor TeBi » Do 11 Apr 2013, 12:19

Neovo schreef:Een tip dus voor iedereen die een vraag heeft voor Telenet. Ik heb enkel een Twitter-account om klachten in te dienen, zeer handig :)

Wow, en op 00:28 komt De Tévé Kijker in beeld. :)

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Do 11 Apr 2013, 13:21

TeveFreak schreef:Wow, en op 00:28 komt De Tévé Kijker in beeld. :)

Amai, een geoefend oog blijkbaar. Ik had er nog nooit opgelet.

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Di 30 Apr 2013, 17:48

De eerste beelden van de nieuwe interface: http://digitaletelevisie.tk/nieuwe-digi ... reenshots/

Ik vraag me toch wel af waarom er op de derde afbeelding nog de logo's van VT4 en VijfTV staan.

knecht92

Berichtdoor knecht92 » Di 30 Apr 2013, 18:43

Neovo schreef:De eerste beelden van de nieuwe interface: http://digitaletelevisie.tk/nieuwe-digi ... reenshots/

Ik vraag me toch wel af waarom er op de derde afbeelding nog de logo's van VT4 en VijfTV staan.

Das heel eenvoudig, de screenshots zijn genomen vorig jaar in mei en toen was het nog VT4 en VIJFTV. Nu staan de logo's van Vier en Vijf er wel. Wat me wel is opgevallen is dat het oude logo van JIM nog steeds in de lijst staat. Al is dat maar een klein verschil met het huidige logo.

Neovo
Beheerder

Berichtdoor Neovo » Vr 14 Jun 2013, 19:23

Telenet verkoopt vanaf 24 juni de CI+-modules voor de eenmalige prijs van 69 euro. Met deze module kun je de digitaal kijken zonder digicorder.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Do 27 Jun 2013, 14:49

Klik hier voor een lijst met steun van VAF
Vanaf midden juli komt Fashion One op Telenet-kanaal 501, LACHT! (comedykanaal van Acht) op 500. Beide zenders blijven gratis tot september.

Mike

Berichtdoor Mike » Wo 10 Dec 2014, 11:40

Telenet lanceert op maandag 15 december Terugkijk TV, een module waarmee je programma's tot 7 dagen uitgesteld kan bekijken, kostenloos, zonder ze te moeten opnemen. Deze functie maakt deel uit van de abonnementsformules Rex en Rio, die vanaf die dag respectievelijk Play en Play More zullen gaan heten.

bron: Telenet

Tévéfan

Berichtdoor Tévéfan » Za 03 Jan 2015, 16:52

Als je Rex of Rio hebt ten minste, anders moet je ook weer bijbetalen. :mrgreen:

Spring485
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor Spring485 » Do 22 Jan 2015, 17:22

Vraag me af hoe het nu zit met de participatie van telenet in De Vijver... Is daar al iets over bekend?

Spring485
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor Spring485 » Zo 25 Jan 2015, 17:53

Zal ik dan maar even op mezelf antwoorden
Volgens verschillende bronnen zal de Europese Commissie de investering goedkeuren van Telenet in De Vijver Media, de holding boven zenders VIER en VIJF en productiehuis Woestijnvis. Voor een officiële beslissing is er nog tijd tot 5 maart.

In de zomer van vorig jaar raakte bekend dat Telenet tot een overeenkomst kwam met de aandeelhouders van de mediagroep, die toen in moeilijke papieren zat, voor een participatie van 50 procent. Daarvoor nam het de aandelen van Sanoma over voor 26 miljoen euro en deed het een cashinvestering van 32 miljoen euro.

De deal zorgde voor onrust in het Vlaamse medialandschap. De Europese Commissie gaf aan dat een diepgaand concurrentieonderzoek nodig was. Dat zou nu de goede richting uitgaan voor het kabelbedrijf.

De Tijd schrijft dat er een 'ja, maar' met lichte voorwaarden in de maak zou zijn. Volgens de krant is een van de belangrijkste voorwaarden "de belofte om VIER en VIJF beschikbaar te houden voor concurrenten zoals Belgacom en TV-Vlaanderen".

Bron: DeMorgen.be

Mike

Berichtdoor Mike » Di 24 Feb 2015, 12:32

Spring485 schreef:Vraag me af hoe het nu zit met de participatie van telenet in De Vijver... Is daar al iets over bekend?

In een persbericht meldt de Europese Commissie vandaag dat de plannen groen licht krijgen. Er werd daarbij een overeenkomst gesloten die waarborgt dat de andere Vlaamse distributeurs de uitzendrechten over VIER en VIJF zullen behouden zonder een concurrentieel nadeel.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Di 24 Feb 2015, 17:57

Mike schreef:
Spring485 schreef:Vraag me af hoe het nu zit met de participatie van telenet in De Vijver... Is daar al iets over bekend?

In een persbericht meldt de Europese Commissie vandaag dat de plannen groen licht krijgen. Er werd daarbij een overeenkomst gesloten die waarborgt dat de andere Vlaamse distributeurs de uitzendrechten over VIER en VIJF zullen behouden zonder een concurrentieel nadeel.

Het nieuws wordt in een ludiek filmpje van 'DSMTW' wereldkundig gemaakt:

Rune

Berichtdoor Rune » Di 19 Mei 2015, 23:30

Goed nieuws voor Play & Play More klanten: vanaf nu kun je bij Play of Play More de beste programma's van Woestijnvis bekijken. Programma's zoals 'Alles Kan Beter', 'Het Geslacht De Pauw', 'De Parelvisser' en 'Van Vlees en Bloed' zitten daar in, maar nog véél andere top programma's.

Ayrton

Berichtdoor Ayrton » Vr 25 Sep 2015, 17:02

Telenet is volop bezig met SD-versies te vervangen door HD-versies. Zo zijn vandaag eindelijk de Nederlandse openbare zenders in HD te bekijken. Naast NPO 1, 2 en 3 zijn ook recent BBC Two, Nickelodeon, Disney Channel al een tijdje in HD te ontvangen (en ik vergeet er waarschijnlijk nog enkele).

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Vr 25 Sep 2015, 18:07

Ayrton schreef:Telenet is volop bezig met SD-versies te vervangen door HD-versies. Zo zijn vandaag eindelijk de Nederlandse openbare zenders in HD te bekijken. Naast NPO 1, 2 en 3 zijn ook recent BBC Two, Nickelodeon, Disney Channel al een tijdje in HD te ontvangen (en ik vergeet er waarschijnlijk nog enkele).

Wat me opvalt is dat Vitaya nog altijd niet in HD te bekijken is. Zij hebben een zeer slecht beeld t.o.v. VIJF HD bijvoorbeeld. Toch raar want Vitaya is één van de grote van de kleine zenders én het zit bij MEDIALAAN.

Terug naar “Telenet”