Comedy Central

Alle Vlaamse zenders die hierboven niet vermeld zijn.
BitsEnBytes
Hoe kijk je tv: Internet

Re: TMF / Comedy Central

Berichtdoor BitsEnBytes » Ma 02 Nov 2015, 18:04

Ja, de programmatie was gisteren nog niet erg gevarieerd. Ik denk dat ze mensen voorlopig willen voorschotelen wat ze al kennen zodat ze kunnen wennen aan Comedy Central als merk. Maar als je in de TV-gids op http://www.proximustv.be/nl/televisie/tv-gids kijkt zie je dat de programmaroosters er al wat gevarieerder uitzien vandaag.

Mediawatcher84
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Berichtdoor Mediawatcher84 » Di 03 Nov 2015, 23:17

BitsEnBytes schreef:Redelijk droge afsluiting.

Afbeelding

Was nog wel leuk geweest als ze een montage van 17 jaar TMF hadden gemaakt voordat ze off-air gingen. De huidige TMF was niet veel meer dan geautomatiseerde muziekprogramma's en Cribs, maar het had een mooi eerbetoon kunnen zijn aan de rebelse muziekzender en kweekvijver voor mediatalent die ze ooit waren.

Zo'n compilatie had heel mooi geweest .... Maar sinds de vernieuwing in oktober 2011 en bijgevolg het verdwijnen van de VJ's in het voorjaar van 2012, stelde TMF niet veel meer voor. Ik zette het soms nog op voor muziek, maar de laatste tijd almaar minder. Het waren altijd dezelfde clips die ze toonden. Ik had dus een compilatie ook niet meer verwacht, hoe mooi het ook geweest was. Bij mij is TMF gestopt toen ze de VJ's hebben afgevoerd.

TMF was een heel sterk merk. Maar ja, tijden veranderen en met een muziekzender is blijkbaar niets meer te verdienen. Jammer! Alweer iets nostalgisch ...

Off topic: ik heb de indruk dat er dit jaar al heel veel dingen in de media veranderd zijn. 2015 is precies een sleuteljaar :-)

BitsEnBytes

Berichtdoor BitsEnBytes » Wo 04 Nov 2015, 21:27

Wat voor grote veranderingen heb je dit jaar nog gezien in het medialandschap? Ik denk vooral aan de aankondiging van Stievie FREE, maar daar hebben we nog niet veel van gezien. Verder kan ik niet veel bedenken eigenlijk.

Mediawatcher84

Berichtdoor Mediawatcher84 » Ma 09 Nov 2015, 00:21

BitsEnBytes schreef:Wat voor grote veranderingen heb je dit jaar nog gezien in het medialandschap? Ik denk vooral aan de aankondiging van Stievie FREE, maar daar hebben we nog niet veel van gezien. Verder kan ik niet veel bedenken eigenlijk.

Ik had het in het algemeen over veranderingen en dingen die niet meer terugkeren: na 25 jaar stopt Vlaanderen Vakantieland, na meer dan 60 jaar geen omroepsters meer op VRT, hervorming van EEN en CANVAS die er toch helemaal anders uitzien, verdwijnen van twee muziekzenders (TMF en JIM), ....

Had het dus niet zozeer over zenders die er zijn bijgekomen. Maar in het algemeen over zaken die mij zijn opgevallen, misschien omdat ik vooral een VRT-kijker ben en ook regelmatig wel de muziekzenders had opstaan. Misschien ook meer een nostalgische reactie. :-)

Ayrton

Berichtdoor Ayrton » Vr 26 Feb 2016, 23:13

Comedy Central mag vanaf 1 maart de animatieseries die JIM eerder bracht (Bob Burgers, Family Guy...) uitzenden.

BitsEnBytes

Comedy Central

Berichtdoor BitsEnBytes » Za 27 Feb 2016, 11:31

Ik hoop dat ze de programmering blijven verbeteren, want hun serieaanbod is redelijk eentonig op het moment. South Park kijk ik liever online, Tosh.0 interesseert me niet en andere programma's zijn op tv wanneer ik niet wil kijken. Ik ben te gemakzuchtig om op te nemen, dan kan ik gemakkelijker online kijken. De on demand-generatie is het goed gewoon ;)

Terug naar “Overige Vlaamse zenders”