Wauters vs Waes

Alle Vlaamse zenders die hierboven niet vermeld zijn.
Mike
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Wauters vs Waes

Bericht door Mike » za 19 apr 2014, 08:19

Spring485 schreef:
tvstudent schreef:
Atlant schreef:^^^Maar deMENSEN heeft op zijn beurt een exclusiviteitscontract met de VRT. ;)
Euh nee helemaal niet. DeMENSEN maakt ook programma's voor vtm. Denk maar aan Cijfers liegen niet, 't Is Albert en binnenkort Spitbroers.
Idd, het is een onafhankelijk productiehuis waardoor ik niet snap dat Tom Waes niet in Scheire & de Schepping mocht zitten, als hij toch niet exclusief verbonden is met de vrt, of anders is dit misschien verandert ondertussen en heeft hij een contract met de vrt?
Volgens mij valt hij nog steeds gewoon onder deMENSEN. (Sinds enkele jaren levert dat productiehuis inderdaad niet meer exclusief aan VRT, maar vroeger wel). Puur theoretisch gezien zou Waes dus wellicht gewoon kunnen doen wat hij wil, maar je gaat geen nee zeggen tegen een zender die je jaren werk geeft om eens een avondje of twee in een panel te gaan zitten.

Atlant
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: Wauters vs Waes

Bericht door Atlant » za 19 apr 2014, 13:00

tvstudent schreef:
Atlant schreef:^^^Maar deMENSEN heeft op zijn beurt een exclusiviteitscontract met de VRT. ;)
Euh nee helemaal niet. DeMENSEN maakt ook programma's voor vtm. Denk maar aan Cijfers liegen niet, 't Is Albert en binnenkort Spitbroers.
Juist, ik liep een beetje achter. Dat exclusiviteitscontract van deMENSEN met VRT is al enkele jaren geleden afgelopen.

Plaats reactie