Expeditie Robinson

Neovo
Beheerder
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Expeditie Robinson

Berichtdoor Neovo » Do 20 Dec 2012, 22:18

Fatima wint Expeditie Robinson 2012.
http://tevekijker.be/node/2464#.UNOA06z8sra

Een terechte winnaar in mijn ogen. Een tactisch goed speler, bedacht en voerde veel complotten uit maar werd toch niet als schuldige aanzien.

TeBi

Re: Expeditie Robinson

Berichtdoor TeBi » Di 07 Mei 2013, 08:06

Na 13 jaar is het liedje uit van ‘Expeditie Robinson’, dat op VT4 begon maar op 2BE eindigde. Elk jaar vertrekken rond deze tijd de kandidaten naar Azië voor de opnames die zowat zes weken duren. Nu bleef het al weken angstvallig stil. Of Nederland nog zal doorgaan is niet bekend, maar ook daar blijft het erg stil.

>> http://tevekijker.be/node/3191#.UYiZqqKR44c

Jarend

Berichtdoor Jarend » Di 07 Mei 2013, 17:22

In NL gaan ze ermee verder en Evi zal blijven presenteren, staat te lezen op mediacourant.

TeBi

Berichtdoor TeBi » Ma 01 Jul 2013, 12:46

Ik vermoed dat Evi Hanssen opnames heeft voor de Nederlandse 'Expeditie Robinson':

'tschryverke
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Berichtdoor 'tschryverke » Wo 06 Nov 2013, 19:39

Volgens het AD en Albert Verlinde zou Nicolette Kluijver het volgende seizoen van expeditie Robinson voor haar rekening nemen. Nicolette was voorheen te zien op BNN, maar maakt nu de overstap naar RTL5. Daarmee verdwijnen alle belgen uit het programma.

bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/arti ... eren.dhtml

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Do 01 Mei 2014, 22:34

Evi Hanssen gaat aan de slag voor 3 op Reis. De Vlaamse presentatrice, die eerder onder meer Expeditie Robinson aan elkaar praatte, is vanaf dit najaar een van de gezichten van het BNN-programma. Ze sluit zich aan bij Floortje Dessing, Dennis Storm en Geraldine Kemper.

"Ik vind BNN een supertoffe omroep, dit kennen wij in België niet. En het is al helemaal een grote eer om voor zo'n populair reisprogramma als 3 op Reis op pad te mogen gaan", laat Hanssen weten in een verklaring. "Ik kan niet wachten!" Ze doet in het nieuwe seizoen 3 op Reis, dat op 7 september begint, Finland, IJsland en de steden Parijs en Antwerpen aan.

Hanssen vervangt in het reisprogramma Nicolette Kluijver, die enige tijd geleden de overstap van BNN naar RTL 5 maakte. Daar presenteert ze onder meer Hanssens oude programma Expeditie Robinson.

Bron: nieuws.nl

Terug naar “Q2”