Singl3s

Plaats reactie
killie
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Singl3s

Bericht door killie » vr 08 nov 2013, 13:22

Allez vooruit, het enige programma op Vijf dat ik kijk (ik ben precies bij een van de enige kijkers; laat staan een van de enige mannen :))

Had eerlijk gezegd nooit verwacht hiernaar te blijven kijken, maar moet zeggen dat het toch behoorlijk goed is uitgewerkt.
Een beetje een versnelde versie van programma's als "The Bachelor" en de nodige kruising met programma's als "Blind date".
Of de dames nu effectief er iemand aan hebben overgehouden vertellen ze volgende week, maar op zich dus wel leuk om te zien en zelfs te volgen.
En zo heb ik toch enkele mooie uitspraken meekregen als "ge parkeert uw auto toch ook niet in elke garage" of "hoe denk jij me een orgasme te bezorgen" waarop de man antwoordt "iedereen heeft bij mij een orgasme" :D

Soit, indien het een plaats zou krijgen bij VTM zou het zeker een stuk meer kijkers voor zich winnen.
Maar intussentijd heb ik met plezier de reeks gevolgd, en ben benieuwd naar de uitkomt. Zo!

Tévéfan

Re: Singl3s

Bericht door Tévéfan » ma 11 nov 2013, 23:23

Qua kijkcijfers zal het op VIJF waarschijnlijk nog niet echt benoemenswaardig zijn.

killie

Bericht door killie » ma 07 apr 2014, 07:48

Tévéfan schreef:Qua kijkcijfers zal het op VIJF waarschijnlijk nog niet echt benoemenswaardig zijn.
Blijkbaar toch voldoende, want er is bekendgemaakt dat een 2de seizoen op komst is.
http://www.vijf.be/singl3s/formulier/vi ... ies/144111

Tévéfan

Bericht door Tévéfan » di 08 apr 2014, 12:09

Ik heb ook niet gezegd dat het een slecht programma is, hè.

Mike

Bericht door Mike » ma 19 mei 2014, 14:45

Annelien Coorevits zal dit najaar het tweede seizoen van Singl3s presenteren.

Spring485
Hoe kijk je tv: Digitaal Proximus

Bericht door Spring485 » wo 30 jul 2014, 18:39

Annelien Coorevits stelt haar Singl3s voor

Sabrina, Yentl en Sofia hebben het allemaal: ze zijn jong, zien er ontzettend goed uit, hebben een fijne job en een al plezanter leven. Alleen: een man zou hun leven nog completer kunnen maken. En daar helpt VIJF hen graag een handje bij. De drie dames trokken zich deze afgelopen maand terug in een prachtig huis om zich daar met niks anders bezig te houden dan mannen en daten. Uit de honderd mannen die langskomen voor open audities, houdt elke single uiteindelijk één ultieme man over: is hij hun ware?

En wie kan Sabrina, Yentl en Sofia beter bijstaan dan Annelien? Annelien schreef vorig jaar nog het boek ‘Eerste hulp bij Daten’ waarin ze singles een duwtje in de rug gaf bij hun zoektocht naar de ware liefde. Met haar uitgebreide kennis over dating anno 2014 vormt Annelien de ideale coach om onze drie Vlaamse singles op VIJF te steunen, te helpen met kiezen en mee te lachen, huilen of troosten.

Kleuterjuf Sabrina is 25, pittig, extravert en nuchter. Ze heeft Spaanse roots, maar woont al haar hele leven in Antwerpen. Sabrina werd al erg jong heel zelfstandig . Ze is één jaar single en geniet wel eens van een kortstondige flirt, maar verkiest een serieuze relatie. Kinderen maken haar heel gelukkig. Momenteel heeft ze haar handen vol als zorgjuf, maar ze hoopt in de toekomst ook op een eigen kroost. Liefst met de man van haar dromen. En die mag lijken op Pieter Embrechts of Geert Van Rampelberg

De stijlvolle blonde Yentl is 25 en komt uit het Oost-Vlaamse Knesselare. Ze is heel perfectionistisch, wat haar goed van pas komt als psychiatrisch verpleegkundige. Deze job combineert ze met honden trimmen. Met de viervoeter Sueno – een kleine Pomeriaan – vormt ze een onafscheidelijk duo. Yentl is niet op zoek naar een volgende liefdesverovering. Geen spielerei meer voor Yentl, ze gaat voor the real thing: de ware vinden om samen oud mee te worden en kinderen mee groot te brengen.

De drieëntwintigjarige Sofia is een knappe Antwerpse verschijning van Cambodjaanse origine. Ze houdt van shoppen en plezier maken, maar werkt vooral hard als horecamedewerkster. Sofia droomt ervan om ooit haar eigen schoonheidssalon uit te baten. Geen uitdaging is haar te veel, geen avontuur te groot. Sofia hoopt op een zorgzame, maar vooral sterke man. Hij moet opgewassen zijn tegen haar temperamentvolle en vurige karakter.

Singl3s met Annelien Coorevits is vanaf september op VIJF te zien
Bron: VIJF

killie

Bericht door killie » do 04 sep 2014, 15:27

Gisteren 1ste aflevering gezien en vind het voorlopig net dat tikkeltje minder. Is het gewenning die optreedt? Zijn de singles minder 'origineel' dan vorig jaar? Ik weet het nog niet. Valt me in elk geval wel op dat Annelien meer op de voorgrond is getreden terwijl Ann vorig jaar op de achtergrond bleef. En wat mij betreft had dat gerust zo mogen blijven, nu lijkt het alsof ze 'nuttige informatie' wilt meegeven; is nergens voor nodig...

killie

Bericht door killie » wo 29 apr 2015, 12:51

Voor het nieuwe seizoen (najaar 2015) draait VIJF de rollen om. 3 Single mannen gaan op zoek naar de perfecte vrouw

Plaats reactie