'De Slimste Mens Ter Wereld' met Erik Van Looy

no_matter_what92
Hoe kijk je tv: Digitaal Telenet

Re: 'De Slimste Mens Ter Wereld' met Erik Van Looy

Berichtdoor no_matter_what92 » Wo 25 Nov 2015, 11:47

Aflevering van vandaag haalt zelfs geen 800.000 kijkers. Is waarschijnlijk te wijten aan het voetbal.

Mike

Berichtdoor Mike » Do 03 Dec 2015, 13:22

Vandaag de laatste reguliere aflevering, daarna starten de twee finaleweken. Daarin keren Siska Schoeters (7/12 of 8/12), Jan Paternoster (9/12), Kevin Janssens (10/12), Danira Boukhriss (14/12), Kobe Ilsen (15/12), Stan Van Samang (16/12) en Tom Waes (17/12) alvast zeker terug.

Vanavond strijdt Kamal Kharmach nog om het laatste finaleplekje. Een futiliteit, want enkel als hij wordt uitgeschakeld in een finaleronde waaraan hij met minder dan 103 seconden begon, gaat die plaats nog naar Tom Coninx. In alle andere gevallen keert hij, afhankelijk van zijn exacte prestatie, terug op 7/12 of 8/12. Er bestaat met deze situatie een kans op een unicum in de geschiedenis van het programma: als Kamal vanavond met dat voldoende secondenaantal zou worden uitgeschakeld en daarnaast in het seizoensklassement eindigt onder Siska Schoeters (daarvoor moet zijn secondenaantal lager dan 292 liggen), dan keert hij komende maandag al terug om het opnieuw tegen zijn twee tegenstanders van vanavond op te nemen. In dat geval worden dus twee opeenvolgende afleveringen met hetzelfde trio gespeeld.

EDIT: bovenstaande situatie heeft zich dus voorgedaan, komende maandag starten de finaleweken met opnieuw Kamal Kharmach tegen Ann Tuts en Stephanie Coorevits. Siska Schoeters volgt op dinsdag.

Mike

Berichtdoor Mike » Do 17 Dec 2015, 23:06

Tom Waes heeft zonet het dertiende seizoen gewonnen. Hij versloeg Danira Boukhriss in de finale. Kobe Ilsen eindigde derde.

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Vr 18 Dec 2015, 21:43

Mike schreef:Tom Waes heeft zonet het dertiende seizoen gewonnen. Hij versloeg Danira Boukhriss in de finale. Kobe Ilsen eindigde derde.

Gemiddeld 1.027.669 kijkers volgden het 13e seizoen. Dat is het hoogste gemiddelde sinds het op VIER te zien is. Het record (de finale) is deze keer net niet verbroken: 1.446.215 kijkers. Dat zijn er 7.000 minder dan vorig jaar (LIVE-kijkers!).

Het Medium

Berichtdoor Het Medium » Za 09 Jul 2016, 10:10

Al drie namen voor het nieuwe seizoen: Gilles Van Bouwel, Sam Gooris en Olga Leyers.

Het Medium

Berichtdoor Het Medium » Di 02 Aug 2016, 10:49

Ook Bart Vanneste en Jan Jaap Van der Wal doen mee.

Het Medium

Berichtdoor Het Medium » Vr 12 Aug 2016, 11:53

Nog drie namen: Ruben Van Gucht, Julie Van den Steen en Tomas De Soete.

Rune

Berichtdoor Rune » Vr 16 Sep 2016, 17:05

Vanaf 17 oktober start het nieuwe seizoen van De Slimste Mens Ter Wereld. Rik Verheye vervoegt de lijst.

Bron: HLN

TeBi

Berichtdoor TeBi » Ma 19 Sep 2016, 16:04

De jury bestaat uit Maaike Cafmeyer, Philippe Geubels, Marc-Marie Huijbregts, Jeroom en Herman Brusselmans.

In een mini-sitcom met 3 korte webisodes stellen ze zich voor. Deze zijn online te bekijken op do 22/09, ma 26/09 en do 29/09.

Jenzz schreef:Ik vraag me af wanneer De Slimste Mens dan zal worden uitgezonden. Is dat dan al meteen na het eerste programma na Komen Eten? Dat betekent vaak al om 21u20. Dat is een stuk vroeger dan de 22u00 die we gewoon zijn. Ikzelf zou het niet slecht vinden omdat ik het vorig jaar al laat vond - soms duurde het zelfs tot 23u10 - maar het marktaandeel zal dan wel een stuk lager liggen vermoed ik. Vorig jaar marktaandelen vaak tot of meer dan 40%. Dat zie ik dan niet meer gebeuren.

'De Slimste Mens Ter Wereld' zal inderdaad al rond 21.30 uur te zien zijn, vanaf 17 oktober dus.

Bron: vier.be

no_matter_what92

Berichtdoor no_matter_what92 » Ma 19 Sep 2016, 17:28

Wat doen ze met de reeds geprogrammeerde programma's? Die zullen rond half oktober nog niet afgelopen zijn. Toch niet na DSMTW? Dat zou betekenen dat men rond 22u40 nog een programma zou starten. Zou ik zonde vinden...

TeBi

Berichtdoor TeBi » Ma 19 Sep 2016, 19:13

no_matter_what92 schreef:Wat doen ze met de reeds geprogrammeerde programma's? Die zullen rond half oktober nog niet afgelopen zijn. Toch niet na DSMTW? Dat zou betekenen dat men rond 22u40 nog een programma zou starten. Zou ik zonde vinden...

Toch wel. Op maandag zijn er 7 portretten van 'Kroost', dinsdag hebben we 7 afleveringen van 'Niveau 4', woensdag stond niets gepland (buiten 'Criminal Minds') en donderdag is er nog de 6-delige reeks 'Callboys' dat pas een week later van start ging.
't Is Gebeurd en Glammertime zullen mogelijk na DSMTW nog doorlopen op respectievelijk dinsdag en donderdag.

no_matter_what92

Berichtdoor no_matter_what92 » Ma 19 Sep 2016, 20:09

TeBi schreef:
no_matter_what92 schreef:Wat doen ze met de reeds geprogrammeerde programma's? Die zullen rond half oktober nog niet afgelopen zijn. Toch niet na DSMTW? Dat zou betekenen dat men rond 22u40 nog een programma zou starten. Zou ik zonde vinden...

Toch wel. Op maandag zijn er 7 portretten van 'Kroost', dinsdag hebben we 7 afleveringen van 'Niveau 4', woensdag stond niets gepland (buiten 'Criminal Minds') en donderdag is er nog de 6-delige reeks 'Callboys' dat pas een week later van start ging.
't Is Gebeurd en Glammertime zullen mogelijk na DSMTW nog doorlopen op respectievelijk dinsdag en donderdag.

Nu begrijp ik het. Ik vraag me nu af of er zes of zeven afl zijn van Callboys. Is reeds vaak verkeerde communicatie geweest daarover... Het vroegere uitzenduur lijkt mij een goed idee. Zal qua marktaandeel misschien iets lager liggen, kijkcijfer zal wel groter zijn. Programma die ervoor staat geprogrammeerd zal hier zeker van profiteren.

Dafaljuan

Berichtdoor Dafaljuan » Ma 19 Sep 2016, 20:25

TeBi schreef:

Er zijn 7 afleveringen van Callboys. Ik heb er 2 op TV gezien en afgelopen zaterdag de resterende 5 op het filmfestival van Oostende.
De redenering bovenstaand klopt dus niet helemaal vrees ik.
Ik las ook wel dat DSMTW rond half 10 komt

Jenzz

Berichtdoor Jenzz » Di 20 Sep 2016, 17:09

Dafaljuan schreef:Er zijn 7 afleveringen van Callboys. Ik heb er 2 op TV gezien en afgelopen zaterdag de resterende 5 op het filmfestival van Oostende.
De redenering bovenstaand klopt dus niet helemaal vrees ik.
Ik las ook wel dat DSMTW rond half 10 komt

Hoe zullen ze dat dan oplossen? Slimste Mens na Callboys? Of Callboys ipv De Idioten? Of toch Callboys na De Slimste Mens?

TeBi

Berichtdoor TeBi » Do 22 Sep 2016, 23:13

Erik Van Looy heeft in Glammertime verklapt dat Josje Huisman zal deelnemen. Ozark Henry wordt door Showbizzsite als kandidaat genoemd.

Alle namen worden op 4 oktober bekend gemaakt.

Terug naar “VIER”